Sorteren

Reviews over Vervins

vergane glorie

John
    4-9-2016

Klein kasteeltje met antieke inrichting. Wel een leuke plek. Allemaal een beetje sleets en klein. diner was goed maar wel beperkte keuze. Duurde wel heel lang. 2-2,5 uur voor vier, vijf gangen.. Ontbijt beperkt. Vriendelijk personeel.

Voor uitstap moet je naar of Rheims of Laon met WOI rondrit. Verder saaie wat arme streek.

Kamer krap, laag erg minimaal. Redelijk schoon. douchen eigenlijk niet mogelijk in een bad

Leuk 3* hotel

Jorissen
    26-10-2009

wij verbleven hier gedurende 2n/3d met een groepje van +/-10p. De kamers zijn ruim en proper. De inrichting is ouderwets en kasteel-achtig, hier ben je voor of niet natuurlijk. Ontbijt is niet uitgebreid maar wat er is, is lekker; stokbrood, croissants (op zondag ook nog chocokoeken en cake), jam, honing, fruitsla, yoghurt, koffie, vers fruitsap, warme choco,... Voor kaas/ham/eitjes/ontbijtgranen kon je supplement betalen. Diner is zéér lekker! Wij hadden 1n half pension en 1n kreeftmenu en beide maaltijden zijn super! Service is op zich Frans, maar valt verder niks op aan te merken. Alleen de ligging is wat minder. Vervins stelt niks voor, 'centre ville' is niet bestaand... Grotere stad zoals bv. Reims ligt op 1.5u rijden, doorheen het platteland.

Wij genoten er in ieder geval van een leuk weekend, in de zomer zijn er ook mogelijkheden in de buurt tot mooie wandelingen. Als het regent is dat natuurlijk wat moeilijker... Maw: zeker een aanrader om de streek per auto te verkennen!

Bijzonder en authentiek Chateau

Tjabel en Annek
    22-3-2009

Wij hebben twee nachten (19-20 maart) in dit hotel geslapen en zijn erg tevreden. Weliswaar ontvangst op z'n "Frans" (nochalant), maar diner was echt bijzonder. Het predikaat "diner prestige" waardig.Kamer echt apart met leuke details, zoals badkamer. Ontbijt was wel wat simpel en sober.

Mooie auto-tocht in de omgeving gemaakt. Kortom een aanrader.

Bijzondere ervaring in authentiek chateau

Tjabel en Anneke
    22-3-2009

De vaak negatieve beoordelingen (op deze site), maakten ons wat huiverig. Maar wij zijn zeer tevreden! Natuurlijk de ontvangst is "Frans"d.w.z. wat nochalant. Maar de kamer was echt bijzonder met authentieke details , zoals de badkamer, die ons deed vragen naar de fabrikant (blijkt in Lille te zitten). Diner was de vermelding "cuisine prestige" zeker waardig! Erg lekker. Ontbijt is wat sober.

Wij verbleven twee nachten en hebben een prachtige auto-tocht in de streek gemaakt. Kortom erg tevreden!

Puur genieten!!!!!!!!!!!!!

sandra
    2-2-2009

Na al dat negatief gedoe te lezen, had ik schrik te vertrekken!Ik had dit cadeau gedaan aan mijn echtgenoot voor zijn nieuwjaar.

Maar het was super, puur genieten!

Het gastronomisch arrangement menu homard is top gewoon, zeker een ster waard, super bediening aan tafel, bij alles woordje uitleg, super wijnkaart en champagnekaart.

romantische kamers met luxe badkamer, en lekker warm overal in kasteeltje!

We hebben nog nooit zo genoten!

En zker niet duur, zoals vele zeggen!

Ik betaalde €132 pp voor menu homard en ontbijt+€91 champagne en water!Dat is zeker niet veel!

KWALITEIT moet betaald worden!

Alles was super vers van kreeft, foie gras, soufles van kreeft tot uitgebreide vers gebakken chocolade gebak!

Ontbijt hetzelde!

Zeer vriendelijk personeel.

Zeker als romantisch uitje te doen met zijn twee, niet met kindjes.

Maar niet te min denk dat kindjes er warm onthaald worden.

Vele groeten sandra

Vervins scoort een 4,5 uit 10, op basis van 3 reviews