Hotel Logis Le 1748

1 review over Hotel Logis Le 1748 in het Nederlands

nooit meer

capoen
25-7-2011

zeer onvriendelijk. Mochten slechts om 16 u in kamer slechte geluidsisolatie Moesten voo middernacht binnen zijn zeer onvriendelijke baas die na onze vraag om later naar onze kamer te gaan (wij moesten naar een huwelijksfeest in de omtrek) ons melde dat we maar een ander hotel moesten zoekn

Gereisd Met partner in juli 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Adres9, Rue De Condé 2110(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logis Le 1748 in Vadencourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logis Le 1748 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.