Kleine hotelsWeer vandaag16°2°

7 reviews over Camping Les Etangs du Moulin in het Nederlands

Super fantastisch

W en R,
31-7-2018

Wij kwamen hier met onze camper voor 1 nacht. Er hangt hier een heerlijk prettige sfeer, het ziet er fantastisch uit allemaal, de plek is geweldig, het sanitair is super schoon, mooi en netjes. We zijn hier heerlijk uit eten geweest! Vriendelijk personeel, we hebben een geweldige grote wandeling gemaakt van 4 uur. we vinden het eigenlijk jammer dat we weer onderweg zijn naar huis. We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2018

Leuke thema camping.

MCR,
23-7-2017

Leuke en rustige camping. Zeer goed te doen voor één a twee overnachtingen. Plekken zijn redelijk ruim, en voorzien van een grindplek waarop je de caravan of camper kunt plaatsen. Er is ook een overdekt zwembad aanwezig, maar deze is alleen overdag tot 18.00 uur open. Kleine minpuntjes: geen waterpunt bij de caravan plaatsen, alleen bij de twee z.g. luxe camper plekken. En het enige toiletgebouw ligt wat afgelegen. Deze laatste is overigens tijdens ons verblijf wel schoon. Rond de camping is veel terug te vinden over de grote oorlog, en het plaatsje Loan is het bezoeken waard. De camping ligt wel ver van de bewoonde wereld en de dichtstbijzijnde dorps super is een kleine 5 km. rijden. Op de camping is ook een restaurant met een beperkte kaart, maar net zo als in de rest van Frankrijk aardig aan de prijs. Bijvoorbeeld een 25 cl. Glas streek bier doet hier al snel € 3.90. Overigens is het thema een Westeren camping, maar men spreekt hier overwegend alleen maar Frans.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke camping

Stefan
31-7-2016

Goede nette camping in een rustig gebied.

Veel te leren over WO1.

Aardige eigenaars.

Huisdieren zeer welkom

Lekker overdekt zwembad en een leuk restaurant.

Hier komen we terug.

En je hoeft er niet uit te zien als een cowboy maar het is wel leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke thema camping

Jack
2-11-2015

Nog nooit eerder hebben we op een thema camping gestaan. Toevallig kwamen we hier terecht en vonden het een heel aardig gegeven. Wel was het eind september en slecht weer dus het leefde niet zo erg meer maar we kunnen ons voorstellen dat degenen die het wilde westen leuk vinden hier een leuke tijd kunnen hebben. De campingplekken zijn ruim. Het sanitair was goed verzorgd maar we kunnen ons voorstellen dat het in het hoogseizoen toch wel aan de krappe kant is. Het slechte weer zorgde er voor dat onze plek erg modderig werd, de afwatering was slecht.

Gereisd met partner in september 2015

Veel leuker dan gedacht.

Rolf
9-8-2014

Mooie accomodatie met veel zorg gerealiseerd. Western thema, voor mij als francofiel een beetje vreemd, maar was toch leuk. Mooi zwembadje. Verschillende visvijvers met per vijver een andere vissoort. Heel mooi sanitair met babybadje, familiedouche enz.

Hoofdactiviteit van de camping is verhuur van huifkarren (niet verrijdbaar) in westernstyle. Zien er van buiten keurig uit.

Ook een aantal trekkersplaatsen. Wij hadden een stenen vuurplaats/barbeque plaats op onze ruime kampeerplek.

Er zit een leuk restaurant op de camping waar ook mensen uit de omgeving in westernstijl komen eten.

Vanaf de camping loop je direct het bos in. De camping ligt aan de rand van een dorpje waar overigens geen winkel is. De omgeving deed me denken aan het zuidlimburgse heuvellandschap.

De camping ligt op 15 km van Laon, deze plaats is leuk om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

miquel
12-5-2014

Goed voor te vissen.

Het is een vis camping en goed restaurant.

Gereisd met partner in mei 2013

zeer sympatiek!

stefaan
20-7-2009

Zeer fijne eigenaars, goede informele ambiance, fijne belgische bieren. Rustige natuurlijke omgeving, mooie wandelingen mogelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Etangs du Moulin in Suzy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Etangs du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.