Géén boekingskosten

Hotel Relais Guillaume de Normandy

FrankrijkPicardieSt. Valéry-sur-Somme

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Relais Guillaume de Normandy voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 8 reviews

7.1GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning

8 Reviews over Relais Guillaume de Normandy

• 9Arjan Verheul08-07-2012

Fantastisch hotel en voortreffelijk eten

Wij als motorrijders gaan altijd op de bonnefooi rijden en dus ook hotels bezoeken. Ons eisen pakket is niet hoog, maar onze verwachtingen werden meer dan voldoende bevredigd. Het personeel is juist heel behulpzaam (Tja ze spreken frans en dat is natuurlijk lastig als je in Frankrijk op vakantie gaat). Geen sociale verplichtingen als ID en dat soort fratsen. Gewoon sleutel meekrijgen en bij vertrek betalen. Het eten is echt werelds!

Het hotel ziet er oud van buiten uit maar is relatief modern aan de binnenkant. Let op geen lift aanwezig!

Het ontbijt is voor franse begrippen meer dan voldoende. Kon zelf mijn eigen ei koken!

Verder zien de kamers er netjes uit en heeft het terrein een grote parkeerplaats waar je als gast gratis kan parkeren. Het hotel ligt verder op loopafstand van het dorp.

Zeker een leuk hotel om te onthouden! Maar 4,5 uur rijden vanaf Utrecht!

• 1Frédéric07-06-2011

Piège à touristes

Juin 2011 En dehors de la vue sur la Baie de Somme (mais seules de rares tables en profitent) la cuisine relève certainement de produits ou de plats surgelés parfaitement insipides et qu'on essaye de relever en y ajoutant du lard ou des lardons (cabillaud au lard, croustillant au morilles et lardons, etc.). On soigne la présentation de l'assiette pour mieux tromper le client sur la piètre qualité des produits. Les titres de la carte sont ronflants mais, par exemple, le "trio de fromages" n'est rien que trois minuscules petits morceaux de fromages non identifiables et dont les goûts sont quasi identiques", "le parfait au café et spéculos, etc." n'est qu'une glace bas de gamme servie avec un petit biscuit spéculos très ordinaire posé à coté + décoration. La carte des vins ne mentionne même pas les millésimes et les serveurs ne les connaissent pas. Le service est d'ailleurs a minima. A déconseiller fortement.

• 7Colin Bell08-06-2009

Exceptional food.

Initial impression is that one is visiting the Addams family home. We didn't spot any lifts but climbed the wooden stairs. The rooms were a little small, but the bed was comfortable. All a little eccentric - but we're British, we can take that. Take time to discover where all the switches and shaver points are.... The real revelation was the food. For the evening meal, we had a large bowl of mussels for starters, a large lamb stew in a wine sauce, a mild goats cheese salad to follow, and a fabulous pear/creme brulee/calvados sweet - I was completely blown away with this. Next morning, for breakfast, we had freshly baked French bread (on a Sunday!). A thoroughly enjoyable week-end stay: good weather, a lazy run down the D940 (don't take the A16 from the Chunnel), a nice evening stroll through St Valery sur Somme (up the hill, past picturesque cottages) down to the hospital and the castle, and a quick side trip into Le Touquet on the way back. Sunday: a small market too. Excellent day.

• 8cato07-08-2008

1 nachtje tijdens auto rondreis

Mooi gelegen, mooi uitziend kasteeltje! Staat ook in diverse boekjes. Simpele kamer, 2 aparte bedden ook erg fijn. Receptiepersoneel wel aardig, in restaurant zeer zeker niet! Wij hebben lekker ontbeten met zelf gehaald baquette en beleg.

• 8Essa05-03-2008

Leuk hotel op een prachtige plek aan de baai en vlak bij het centrum; ideale uitvalsbasis om de baai van de Somme en de nabijgelegen stranden te verkennen. Goed restaurant in ouderwets gezellig hotel, met krakende houten trappen en vloeren.

• 8h.holleman25-10-2007

Een prachtig oud hotel met een heerlijke keuken. Helaas is de bediening in het restaurant ongeinteresseerd, gehaast en bijna onwillig. Oubollige sfeer.

• 8Brigitte Melis08-04-2006

Heel mooi kasteeltje(rustig gelegen)met prachtig uitzicht,lekker eten,met keuzemogelijkheden,uitgebreid ontbijt,kleine slaapkamers,geen mogelijkheden om gezellig ergens te zitten in bar of dergelijke.Maar in ieder geval een aanrader!

• 8Marc De Vos26-06-2005

een beetje oubollig maar sfeervol hotel met een mooie ligigng, aan de baai. Correcte prijs/kwaliteit, goed keuken

Hotel Relais Guillaume de Normandy info

Het complex