Bed and Breakfast Le 21

2 reviews over Bed and Breakfast Le 21 in het Nederlands

Fantastisch adresje

Ellen Delfin
30-9-2010

Een paar dagen verbleven in Le 21 te Saint Valery sur Somme, mooi gelegen met uitzicht op de baai. Een schitterend huis waar je je meteen welkom voelt en zeker ook door het warme onthaal van Laurent, de gastheer die met veel gevoel voor interieur zijn eigen, smaakvolle, draai heeft gegeven aan dit pand uit begin 1800.

Een leuk stadje, centraal gelegen voor leuke uitstapjes naar Mers le Bains of Le Treport en heerlijke strandwandelingen in de buurt, kiezel of zand.

Vonden het jammer weer te moeten vertrekken, komen hier absoluut nog een keer naar toe terug

Mooi gelegen chambre d'hotes

Marc & Ann
30-7-2010

Mooi gerenoveerd oudherenhuis met respect voor het bestaande en met toevoeging van het moderne. Kort bij centrum en met zicht op de baai en haventje. Lekker frans ontbijt met biologische producten. Mogelijkheid om het ontbijt te nemen aan tafel, in het salon of in de tuin. Vriendelijk onthaal. Mooie ruime kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le 21 in St. Valéry-sur-Somme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le 21 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.