Camping La Croix l'Abbe

Camping La Croix l'Abbe
8,4

2 reviews over Camping La Croix l'Abbe in het Nederlands

Een familiebedrijf. Betrokken, hartelijk, servicegericht. Wij hebben een mooie stacaravan gehuurd, dus we hebben geen gebruik hoeven maken van het sanitair. Dat was gedateerd, maar wel heel schoon. Ook de caravan was schoon en goed uitgerust.

De dame van de receptie heeft ons perfect uitgelegd welke mooie dingen er te zien waren. We waren tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding: voor relatief weinig geld hadden we een mooie plek op een rustige camping in een onvoorstelbaar mooi gebied. Het centrum van het stadje met de middeleeuwse gebouwen is echt een aanrader. Na het wandelen en fietsen is het er heerlijk op de terrasjes.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

zeker geen 'wauw'-gevoel!

Kris
28-7-2012

Duur voor wat je krijgt. Totaal geen vlakke plaatsen, weinig tot geen schaduw, sanitair dateert van de WOII of zo (maar was 's morgens wel proper). Ligt redelijk ver van het centrum.

Wel is het een aardige camping qua zicht: mooie paadjes, en best wel stil: de scouts naast ons werd simpelweg het zwijgen opgelegd rond 23u (godzij dank)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Croix l'Abbe in St. Valéry-sur-Somme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Croix l'Abbe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.