Hotel Le Florence **

Review geschreven door ellykars

Prima hotel

ellykars
9-2-2014

Een prima hotel, goede, vriendelijke ontvangst. Eigen parkeerterrein bij hotel, niet erg veel plaatsen, dus kan snel vol zijn, maar voor de deur in de straat parkeren is ook mogelijk, beide is gratis!

Onze kamer was groot en niets op aan te merken, of het zou (weer) het gebrek aan een extra stoel moeten zijn, wat vaker voorkomt in een hotelkamer. Zeker als de kamer groot genoeg is, mag er best een 2e stoel staan, anders moet 1 persoon altijd op het bed zitten en daar wordt een bed niet mooier van!

Het hotel ligt op 5 min. loopafstand van een groot plein met winkels en restaurants, dus in het centrum.

Dit hotel is zeker aan te raden en wij zullen er zeker nog eens terugkomen.