Hotel Le Florence

Hotel Le Florence
8,9

4 reviews over Hotel Le Florence in het Nederlands

Familiekamer gehuurd: nooit meer doen!

Familie Peters
27-8-2016

De familiekamers zitten op een zolder met bijna geen ramen (zonder airco / erg benauwd). In de badkamer (deur kon niet dicht) zat een raam wat gevaarlijk was voor onze jongste (3 jaar). De rook en etensgeuren waardeerden wij evenmin (enige raam stond open i.v.m. de hitte). Mensen met kinderen: nooit naar toe gaan!

Prima hotel

ellykars
9-2-2014

Een prima hotel, goede, vriendelijke ontvangst. Eigen parkeerterrein bij hotel, niet erg veel plaatsen, dus kan snel vol zijn, maar voor de deur in de straat parkeren is ook mogelijk, beide is gratis!

Onze kamer was groot en niets op aan te merken, of het zou (weer) het gebrek aan een extra stoel moeten zijn, wat vaker voorkomt in een hotelkamer. Zeker als de kamer groot genoeg is, mag er best een 2e stoel staan, anders moet 1 persoon altijd op het bed zitten en daar wordt een bed niet mooier van!

Het hotel ligt op 5 min. loopafstand van een groot plein met winkels en restaurants, dus in het centrum.

Dit hotel is zeker aan te raden en wij zullen er zeker nog eens terugkomen.

Prima overnachting op doorreis

Maurice
18-8-2013

Hotel Le Florence ligt in het centrum van Saint-Quentin en is goed bereikbaar, beschikt over een gratis en bewaakte en parking, ruime kamers en vriendelijk personeel. Op loopafstand ligt een plein met meerdere restaurants. Ga zitten waar de Fransen zitten en je gaat genieten. Ontbijt was Frans terwijl full breakfast aangeboden was. Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Doet wat oud aan, maar voor een overnachting prima te doen en zou zeker weer doen. Slechts uurtje van de Champagnestreek!

PRIMA PLEK VOOR DOORREIS MET KINDEREN

basandrea
21-3-2011

We hadden niet veel verwacht van een 2-sterren hotel maar het was boven verwachting! Schone en nett douche, hele ruime kamer voor 4 personen. Rustige accommodatie, goed geslapen, fijne bedden. Vriendelijke ontvangst 's avonds laat. Lekker ontbijtje.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Florence voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Florence in St. Quentin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Florence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Florence scoort een 8.87 uit 10 op basis van 24 reviews.