Hotel Ibis Saint Quentin Basilique

Hotel Ibis Saint Quentin Basilique

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Saint Quentin Basilique voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Saint Quentin Basilique in het Nederlands

Tegenover basiliek

Roy
4-12-2017

Het IBIS hotel ligt pal tegenover de basiliek. Parkeren kan op het plein naast de kerk (na 18:00 uur en ‘s zondags gratis). De kamers zijn aardig, en zeer netjes. De badkamer is modern met een heel goede douche. Ontbijt is goed, zoals je mag verwachten bij IBIS. Internet werkt erg goed en is gratis (onbeveiligd).

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Saint Quentin Basilique in St. Quentin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Saint Quentin Basilique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.