St. Gobain

Reviews over St. Gobain

'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'

Marcel Moors,
    21-7-2013

Paul is een Nederlands sprekende Fransoos (heeft in Nederland gewerkt). Ontbijt is zeer ruim gesorteerd. Kamer van alle gemakken voorzien. Suite Royale met mini sauna, tv en in hele pand en tuin wifi. Comfortabele bedden en een lekker zwembad in de tuin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Paradijs in een pittoresk dorpje

Mathieu_VDB,
    8-9-2011

Prachtig herenhuis met alle accommodatie die je maar kan bedenken en veel meer. De suite kamer heeft een aparte sauna, een stoomcabine, 2 terassen.

Er is een verwarmd zwembad. Een grot die onder het domein ligt. Prachtig om te bezoeken.

Service, ontbijt, comfort, vriendelijkheid waren allemaal top. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar een stukje paradijs voor een kleine prijs.

Gereisd met partner in augustus 2011

Een heel fijn verblijf.

Francien,
    31-8-2011

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad bij Monique en Paul. Fijne B&B, mooi gelegen in de bossen van Saint Gobain waar we heerlijk hebben gewandeld. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Bovendien zijn de gastheer en vrouw zeer vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011