Camping Municipal de Mail

10 reviews over Camping Municipal de Mail in het Nederlands

Nooit meer!

Frederike
24-9-2018

Aardige camping vlakbij de stad. Gedateerde voorzieningen, die helaas erg smerig waren vanwege een enorm tentenkamp met Bulgaren, die in de druivenpluk werkten. 's Nachts vorrzieningen zogenaamd op slot, met code, maar deuren stonden altijd open. Kennelijk wil men geld vedienen met dit soort groepen, maar op zo'n manier schrikt men de toeristen af!

Mooie erg rustige camping

Dadtetiel
11-1-2018

Echte stadscamping naast het zwembad. Deze camping was de laatste camping voordat we naar NL gingen. Je kunt gratis zwemmen in het gemeente zwembad. ( even regelen met de receptie)

We hadden een mail gezonden om te reserveren. In het Frans. Maar daar was niets van bekend. Geen probleem, zoek maar een plek uit. Mooie stad om te bezoeken. We hebben er een paar dagen gestaan. Erg schoon was alles.

Prima camping Municipal

Fam. Stokman
8-8-2016

Wij stonden op deze camping voor één nacht. Prima sanitair (schoon, maar eenvoudig) en goede ruime douches. Afgebakende, nette plekken. Gratis wifi bij het kantoortje. Er is ook nog een speelplaatsje en ping-pong tafel aanwezig. En dat voor nog geen € 23,00 per nacht voor 4 personen! Klein minpuntje: je kunt geen brood op de camping krijgen, maar de boulangerie is vlakbij. Je kunt daar gewoon met auto en caravan voor de deur parkeren.

Matige doorreiscamping

Marco
12-7-2015

De WC's en douches waren erg vies.

goede doorgangscamping

jean
23-6-2015

goed gelegen proper sanitair en ruime plaatsen Je kan er aangekoppeld blijven als je op doorreis bent

Uitstekende municipal

astrid_15
10-9-2013

Wij hebben 2 nachtjes op deze camping gestaan op weg terug naar huis. Voor een municipal vond ik het een hele goede camping. Ruim voldoende en verwarmd sanitair, keurige afgebakende plekken, zag er keurig uit.

Er zijn geen superfaciliteiten, geen zwembad op de camping (maar je schijnt gebruik te mogen maken van het gemeentezwembad dat naast de camping ligt, hebben wij niet gedaan) en niet veel te doen voor de kinderen. Maar wat verwacht je voor 17 euro per nacht (2 volwassenen, 2 kinderen, tent en elektriciteit). Wel op loopafstand (kwartiertje doorlopen)van het centrum van Soissons, best een leuke stad.

Wat ons betreft zeker een camping om te onthouden voor een korte stop.

Uitstekende Municipal camping

oscar
31-8-2012

Een prima camping met alle basisvoorzieningen goed/zeer goed voor mekaar: schoon sanitair, dicht bij de stad, grote vierkante plekken met voldoende schaduw. Veel watertap-punten. Ook een betrokken uitbater, iets wat je lang niet altijd hebt op een municipal.

Gratis toegang tot het naastgelegen vrij drukke gemeentezwembad. Met 3 meterplank! Gratis goede WiFi. Klein speeltuintje met klimrek/glijbaan en een wipkip.

Prima camping.

Cees en Truus
22-9-2011

Prima stadscamping, met ruime grasplaatsen, rustig gelegen en gratis Wifi rondom de receptie. Broodservice.

2008

Prima camping voor degenen die van rust houden

ton kallenberg
22-10-2008

Mooie gemeentecamping, ligt goed; vlak buiten het centrum (op loopafstand). In het midden van Parijs en Reims gelegen (beiden een uurtje rijden). Goede restaurants in het dorp.

2007

gemeente camping iets buiten soissons gelegen in een rustig park; zeer ruime plaatsen, goed sanitair, prettig stadje, gemeente zwembad gratis, buiten- en binnenbad;tafeltennis tafel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Mail in Soissons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Mail zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.