Camping Le Vivier aux Carpes

FrankrijkPicardieSeraucourt-le-Grand

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Le Vivier aux Carpes voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 10 reviews
+62/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 10 reviews
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

10 Reviews over Le Vivier aux Carpes

• 7Maria24-08-2021

Fijne camping

We hebben hier vier nachten gestaan met een caravan. Mooie plek. Fijne douche, bakker komt op de camping. Prima gegeten in het restaurant tegen zeer schappelijke prijs. Jammer dat er op de camping geen putje is voor afvalwater. Saint-Quentin is goed bereikbaar per fiets. Verder is fietsen in de omgeving niet echt prettig, alleen langs de Somme en langs het kanaal goed te doen. Het zwembad is erg klein, niet geschikt voor baantjes. We hebben de wandeling gedaan die op de camping vertrekt (9 km). Bleek wel wat meer. Onderweg lek geprikt door de muggen. Op de camping zelf geen muggenoverlast gehad.

• 8Eetgelegenheden
  • 4Charline07-07-2017

Nooit meer

Één grote verzameling van Engelsen die het erg gezellig hebben met elkaar. Onvriendelijke dame aan de receptie. Te weing sanitair voor zo'n grote camping. Twee hanen die vanaf 4.00 's morgens je nachtrust verstoren. Te weinig ruimte om onze camper gunstig te plaatsen en een prijs die vergeleken met andere campings ver boven gemiddeld is.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 2Wilma Mol23-06-2015

Dit nooit meer.

Hier gaan wij nooit meer heen. Op deze camping staan overwegend Engelsen die deze camping als doortrek overnachtingsplaats gebruiken. En als je de pech hebt dat ze met elkaar een feestje gaan bouwen doe je geen oog dicht. Als je van karper vissen houdt en een plaatsje aan de visvijver kunt bemachtigen is het misschien nog te doen. Superette op 200 meter. In het weekend kun je daar gegrilde kip krijgen, wel vooraf bestellen. Plaatsje heeft verder niet zoveel te bieden. Wel overal warm water, maar gedateerd sanitair, stortplaats voor chemisch toilet stinkend smerig! Wij waren hier van 15 tot 16 juni 2015.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9irene09-05-2015

Vriendelijk campinkje, schoon sanitair.

Wij overnachtten hier op weg naar het zuiden. Zeer vriendelijke ontvangst, niet nieuw maar wel zeer schoon sanitair, ruime omhaagde plaatsen, parkachtige opzet. Aantal plaatsen zijn langs een meertje gelegen, waar wordt gevist op grote karpers. Gelegen aan rand van klein Frans dorpje met Super(tje)/bakker. De camping heeft een rustige sfeer en 's nachts is het er stil. Prima plek voor overnachting onderweg, maar ook voor wat langer.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8fabrice pattyn15-08-2014

Toffe camping aan de visvijver

Le Vivier aux Carpes is een verzorgde, moderne camping met vriendelijke eigenaars. We kregen plaats 50 toegewezen, ruim en voorzien van gras. Het sanitair is behoorlijk nieuw en net. Douches met echt warm water. Uitstekende voorzieningen en gemoedelijkse sfeer. Wifi aan € 2,00 per 24u. Bakker komt om 10u op de camping, in dorpje is kleine winkel waar basisprodukten kunnen gekocht worden. Saint-Quentin & Amiens zijn aanraders voor een bezoekje.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Nicole20-10-2013

goede camping

Zeer goede camping dat wij gebruikt hebben op de doorreis. Gelegen aan 2 grote visvijvers. Sanitair heel proper en supergrote douches ! Baker komt er 's morgens om 10u maar je kunt al vanaf 7u30 brood krijgen in het supermarktje om de hoek.Wifi betalend (2€ per dag). Heel rustig. Mooie groen plaatsen (gras)

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Marcel13-08-2013

Prima doorreis camping

Rustige camping. Sanitair is schoon. Ligging camping aan het water, dus veel muggen. Dorpje valt weinig te beleven.

• 8Anne10-05-2011

Aardige, rustige camping

Deze camping wordt vooral gebruikt als doorgangs camping voor Engelsen en Nederlanders, o.a. fietsers op weg naar Santiago de Compostella!Wij hebben er genoten van de rust. Er zijn mooie grote plaatsen, maar niet allemaal beschut. Rondom de camping zijn vijvers waarin gevist kan worden naar karpers. Dichtbij de camping is een winkeltje voor de dagelijkse behoeften.Verder valt er in de direkte omgeving niet veel te beleven. Amiens (kathedraal, hortillonages!), St Quentin en Péronne zijn op maximaal 20 km goed te doen en de moeite waard. Aardige eigenaren, een jong stel met kleine kinderen.

• 5Eetgelegenheden
  • 7John12-01-2008

Leuke rustige camping ongeveer 20 minuten van de snelweg. Visvijver. Ruime plaatsen. Weinig tot niets te doen op de camping. Vnl. engelsen. Sanitair is gedateerd maar goed genoeg om schoon te douchen. Eigenaar en personeel zijn vriendelijk. Prijs-kwaliteit is gewoon goed.

• 9gerard01-09-2007

Wij zijn helaas maar even op deze camping geweest wil je vissen op karpers,tennissen of golf spelen dan ben je hier goed. Maar heb je behoefte aan rust en alleen de lucht zien of de vogels en eenden horen is dat ook mogelijk grote plaatsen en goed verzorgd. Was even zoeken licht verscholen tussen graanvelden maar zeker de moeite waard!!! Ga daar zeker nog vaker naar terug is in 1 dag te rijden.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Le Vivier aux Carpes info