Hotel Ibis Senlis

Hotel Ibis Senlis
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Senlis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Senlis in het Nederlands

Zakelijk

Veel te duur voor wat het is

Bernard
12-7-2011

Prijs (85 euro + 8 euro ontbijt) niet in verhouding met de het niveau van dit hotel. Het is meer een éénnacht hoteltje om snel te vergeten. Luidruchtig, iedere kamerdeur op de gang kun je in je bed horen, povere service van het personeel, die er volgens mij ook niet echt gelukkig erbij liepen. Vuile koffietassen bij het ontbijt. Lange wachttijd als je er s'avonds eet, en het was niet eens druk. Ligt wel gunstig langs de A1 waar ze dan ook van profiteren. Echt geen aanrader maar er is weinig alternatief in de buurt.

Om de nacht door te komen

G. op het Veld
28-4-2009

Door toeval hier terecht gekomen. Goedkoop. 49 Euro voor 3 personen! Ligt vlak bij de A1. Goede uitvalbasis voor een dagje Chantilly, Parijs, Disneyland en Parc Asterix. Kleine, netje kamer. Alles wat je in een 2 sterren hotel mag verwachten. Bed, badkamer met zeepje en schampoo, tv klein buro en handdoeken. Gratis Wifi aansluiting. Restaurant is ok. Lekker buffet en matige keuze. Zeker niet verkeerd! Personeel is behulpzaam. Het was er verrassend druk. Parkeerplaats bijna vol. Restaurant ook bijna vol. Airco op de kamer. Geen minibar. Kortom: klein maar fijn. Zeker gezien het goedkope bedrag dat we betaalde. Op de kamer geen kast(en) hetgeen aangeeft dat je hier hooguit 1 a 2 nachten moet blijven. Nogmaals een goedkope, prettige en nette, verzorgde plek om te overnachten en wat te eten na een drukke dag Praijs of Disney. Zo weer op de A1 richting Nederland en je hoeft niet meer door alle drukte van Parijs op je terugweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Senlis in Senlis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Senlis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.