Hotel Campanile Senlis

Hotel Campanile Senlis
2,2

Onvoldoende

Laatste review

Dit hotel is een ramp. Wij werden weggestopt in een zolderkamer, bloedheet, en de airco werkte niet. Verder is het gehele hotel rijp voor de sloop, dit doe je je vijand nog niet aan. Enige pluspunt, het ligt naast de McDonalds.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

6 reviews over Hotel Campanile Senlis in het Nederlands

In een woord: een ramp. Oude zooi.

Johan,
23-5-2018

Meer dan voldoende voor op doorreis

Kunstmarjo
25-8-2015

Tweede keer dat we hier een tussenstop hebben gehad. Kamers zijn verbeterd ten op zichte van laatste keer: fris groen en schoon.

Restaurant biedt prima menu, eenvoudig maar prima eten.

Volgend jaar weer!

Campanile Senlis ligt net ten noorden van Parijs vlakbij de tolweg. De kamers zien er trendy en up to date uit, sanitair ook erg netjes. Prima ontbijtbuffet. Eten kan ook in de naastgelegen McDonalds.

Goed contact rond boeking en betaling, behulpzaam personeel. Kamers hebben rolluiken en airco. Er is eigen parkeergelegenheid, maar omdat dat vol was mochten wij op een gehandicaptenplaats staan. Al met al goed bevallen.

Prima doorreis hotel

Fam. Kempenaar
28-8-2010

op doorreis naar het Noorden of Zuiden en leuk overnachtingshotel.

Hap bij het boeken van een gezinskamer niet te snel toe, aangezien er vaak wel wat te onderhandelen valt!

Goed overnachtingshotel

Stel uit Tiel
11-8-2010

Het Campanile hotel Senlis ligt dicht bij de snelweg naar Parijs. De tweepersoonskamer was klein maar wel netjes, evenals de badkamer. Goed hotel op doorreis. Senlis en Chantilly (kasteel) zijn een bezoekje waard.

2008

Soms is de prijs goed,een andere keer veel te hoog

van zonneveld
11-4-2008

Soms is de prijs goed,een andere keer veel te hoog

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Senlis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Senlis in Senlis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Senlis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.