7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Les Puits Tournants voor je op een rij gezet:

5 reviews over Camping Les Puits Tournants in het Nederlands

Prettige overnachtingscamping op prima afstand

Gerda van Beek
23-6-2019

Prettige overnachtingscamping om 1 dag reizen van Nederland. Plaatsen variëren in grootte, maar er zijn zeer ruime plekken bij. Heel prettig is het overdekte zwembad, waar je ook bij was minder weer heerlijk kunt zwemmen. De eigenaren zijn uitermate vriendelijk. Brood is te bestellen. Sanitair is gemengd en heel eenvoudig. Maar wel schoon en goed heet water (ook voor de afwas)

Leuk!

Femke
5-8-2018

Leuke camping, we hadden een leuk plekje langs een kabbelend beekje, super! Hierachter hadden ze hangmatten opgehangen om te delen. Zwembad had een overkapping en dat was ook wel prettig, het bleef goed schoon en je verbrandt niet. Leuk klein winkeltje met gekoelde wijntjes uit de streek. Het toiletgebouw was in prima staat. Het is gemengd, alleen jammer dat er geen afgedekte prullenbakjes in de wc’s zelf staan. Ook is een nadeel dat je vrij veel verkeer hoort langsgaan. Desondanks zou ik de camping aanraden. De eigenaars zijn volgens mij ook aardige mensen die hun best doen.

Franse doortrekcamping.

Fam. Zwiers
31-7-2010

Een kleine oude franse camping. Moeilijk te vinden. Klein zwembadje. Groot meer waar je niet in kunt zwemmen. 1 nacht gestaan, dit was genoeg.

Gereisd Met partner in juli 2010

ANWB camping

geweldige camping in mooie omgeving

Eddy en Margot Mulder
12-7-2009

We zijn hier gestrand met panne, maar erg goed ontvangen. Het Sanitair was prima in orde. Ruime plaatsen met eigen watertappunten tussen 2 plaatsen in. Het zwembad is niet groot maar brandschoon. Het echtpaar was zeer behulpzaam. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verouderd sanitair

Margreet
6-7-2009

Dit was een camping voor 1 overnachting langer hadden wij hier niet willen staan.Campingvrouw is erg aardig maar het sanitair is verouderd, wc"s zonder bril en loszittend toiletpotten.Niet heel erg schoon. Zwembad zier er mooi uit maar is veel te klein als je er met 6 mensen is zit is het al vol. Meertje op de camping heeft stilstaand water en ziet er niet fris uit.Kampeerplekken zijn niet al te groot en dicht op elkaar.

Gereisd Met partner in juni 2009

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Puits Tournants in Sailly le Sec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Puits Tournants zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.