Reviews over Sailly-Flibeaucourt

Super!

Gerard en Ria.,
    8-6-2015

Wij zijn 5 nachten in chateau des lys geweest, een echte aanrader. Vriendelijk en gastvrij zijn de uitbaters Tim en Margreeth.

het kasteel staat op een enorm groot landgoed, waar kinderen heerlijk kunnen spelen terwijl jij een kopje koffie of drankje neemt in de fantastische tuin. Schapen, eendevijver, kippen en 3 trampolines voor de kids.

Heerlijk ontbijt en wil je s'avonds ook een hapje eten dan kan dat ook. Tim kan heerlijk koken.

Een hele mooie omgeving met zijn ongerepte natuur. Kortom, wij hebben genoten van onze vakantie op chateau des lys.

Heerlijke relaxte gastheer- en gastvrouw!

Patrick,
    20-8-2014

Tim en Margreeth was niets teveel. Ze hebben humor, kennis over de omgeving en Tim kan heerlijk koken. We hebben 2 avonden meegegeten. Een leuke manier om hun en andere mensen te leren kennen. Chateau is heel mooi en 3,5 uur rijden uit Utrecht. Wij sliepen in de Chambre Médièvale met ons gezin met 3 jonge dochters. Normaal boeken we iets groters, maar door omstandigheden, boekten we nu last-minute. In eerste instantie was er alleen een kleinere kamer vrij, maar bij aankomst werden we - zonder bijbetaling - geupgrade naar deze grotere kamer. Het was een goed begin van een fantastisch verblijf! We hebben zo heerlijk geslapen! Dat kwam vooral door de luiken waardoor de kamer heerlijk donker was. Maar natuurlijk ook door het bijzondere huis. Alle kinderen waren altijd bij de 3 trampolines te vinden. Leuke dingen gedaan zoals klimbos en mooie plaatsen en stranden. Echt een aanrader!