Bed and Breakfast Le Village

BedAndBreakfastWeer vandaag25°16°
9,5

1 review over Bed and Breakfast Le Village in het Nederlands

Zeer rustig gelegen nabij de Somme. Wat vooral opvalt is de vriendelijkheid van de gastvrouw. Ontbijt is 'typisch Frans', zeer lekkere croissants en stokbrood, maar enkel met confituur. Kamers zonder grote luxe, maar voldoende. Gastvrouw spreekt enkel Frans en een paar worden Engels, maar dat is voor ons Belgen geen enkel probleem. De baai van de Somme is een prachtige omgeving om de fietsen.

Bij een afscheid kregen we nog een welgemeende knuffel van de gastvrouw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Village in Saigneville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Village scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.