Camping Capfun La Dune Fleurie

FrankrijkPicardieQuend / Quend-Plage-les-Pins

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Capfun La Dune Fleurie voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 69 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 69 reviews
  • 3.9Eetgelegenheden
  • 6.2Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

69 Reviews over Capfun La Dune Fleurie

• 6Javadeu06-09-2021

Niet voor herhaling vatbaar

De camping zelf is best mooi. Veel groen. De exploitatie is erg onhandig. De receptie, winkel en centrale plein liggen allemaal aan de ingang. Het is een constante aan en afrijden van auto's en leveranciers, waardoor je steeds auto's en fietsers aan het ontwijken ben. Kleine kids kunnen niet zo vrij rond rennen als ik op andere campings ervaar. Omdat auto's altijd overal mogen komen, rijden mensen gerust met de auto naar het winkeltje of zwembad. Een waterkoker en wasrek is niet standaard in alle zones. De pendelbus is een treintje, maar deze pendelt voor mij niet echt genoeg. Waardoor het echt duwen en trekken is terug van het strand. Personeel is vriendelijk.

• 2Eetgelegenheden
  • 7DDL29-08-2021

Leuk voor een week

Het is natuurlijk maar 4 uurtjes rijden, dus ideaal. Aankomst beetje chaotisch, erg druk. Gasfles van het huisje bleek leeg, dit werd binnen een halfuur verholpen. Huisje Havana Top TV erg klein, en wij hadden niet zo'n gezellige locatie. F054, wel vlabij het zwembad maar op een hoek met niemand tegenover je. Heel erg gehorig, wij hoorden de kinderen van het naastgelegen huisje de hele dag rennen, echt irritant. Zwembad is echt te klein voor de hoeveelheid mensen op de camping. Ik snap niet dat ze niet nog een zwembad bij gaan bouwen. Het water zag er ook niet al te fris uit en dan met al die mensen op elkaar... hoe bedoel je corona proof??!! Badmeester was een enge man, voelde zich heel wat. Jammer ook dat het zwembad al om 20.00u dicht ging. Strand in de buurt bij Quend Plage of Berck sur Mer. Verder niet echt veel te doen in de omgeving. Weer is wisselvallig, maar dat weet je als je naar de westkust gaat. Kortom, leuk voor een week.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Pbouw24-08-2021

Mooie Franse camping niet Dutchbox waardig

Grote camping met mooie glijbanen.Was alleen erg Frans gericht terwijl er Dutchbox was aangegeven. Er sprak bijna niemand Engels wat communiceren erg moeilijk maakte.Ook bijna geen Nederlanders.Animatie was goed maar ook alleen Frans. Het plaatsje Quend is wel erg mooi. Wij hadden een 4 persoons caravan welke klein maar netjes was en we hadden gedoe met het warm water, kwam wel netjes een monteur maar ook die sprak alleen Frans, niet handig dus.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Leonie10-08-2021

Superleuke schone Camping

We heb een topweek gehad op Dune Fleuri. Mooie schone stacaravan op een ruime plek. De caravan leek nieuw dus het sanitair was erg netjes. Keukeninventaris was compleet en meer dan volledig.Het is een vrij grote camping maar daar merkten we weinig van. Wij zaten in zone A en dat was redelijk dicht bij het hoofgedeelte en toffe speeltuin. Het zwembad met toezicht was schoon en veelzijdig. Er was voldoende plek om te zitten en de zwembaden waren lekker warm.De negatieve recensies hieronder herken ik helemaal niet. Animatie was leuk en er is voldoende te beleven op de camping. Het restaurant was prima. Voldoende keuze en alles vers bereid. Niets mis mee. Ok, het is geen 5 sterrenmaaltijd. Maar wat verwacht je.Het is leuk om een dagje naar Berck te gaan. Hier zijn zeehonden en een prachtig zandstrand. Met grote vliegers en op de boulevard een reuzenrad, leuke eettentjes en kleine winkeltjes.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Laurie10-08-2021

Grote camping

Matrassen zijn slecht en erg dunGeen bereik met telefoon voor te bellenAnimatie spreekt alleen maar Frans ook de shows1 afhaal punt voor eten,wachttijd van 1 uur minWe hebben ons goed geamuseerd ondanks de min puntjesDi-do markt in Quend,volgens mij is daar geen Corona alles loopt op elkaarDat viel me sowieso op in nog meer plaatsen daar. Mondakapjes op maar geen afstandNaar t strand met auto kun je gratis parkerenBerck ook leuke plaatsMaar niemand praat Engels🤦🏽‍♀️

• 8Staat v/h sanitair
  • 6BV10-08-2021

Oké, maar zeker niet top

Hele grote camping, iets te massaal, en alles in het Frans, dus voor kleinere kinderen niet te doen eigenlijk. Auto’s rijden te hard over t terrein, ook personeel voorbij zien scheuren. Zwembaden wel heel leuk en ook prettig dat er een binnenbad was. Qua weer was t helaas veel te koud, harde wind en weinig zon, dus dat was jammer. Stacaravan prima, ligging tov zwembad ook perfect (zone F), alleen naar de receptie was erg ver lopen. De aankomst (zondag) ging heel vlot, buiten opgewacht en na CoronaCheck konden we meteen doorrijden naar de stacaravan. Niet meteen naar de receptie gegaan, achteraf bleek je daar de bandjes voor t zwembad te krijgen, dus dat de volgende dag pas gedaan.Qua omgeving viel t ook wat tegen, maar als t mooi weer was geweest, was het strand wel mooi geweest. Niet voor herhaling vatbaar, maar toch n oke-vakantie

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 1Dani K10-08-2021

Slecht geregeld!

Waardeloos. Het huisje zou een speelkamer hebben en dat heeft hij niet. Ja, een kamertje waar een babybed in staat ja en een tv. Op de ouderslaapkamer geen tv. Wat heeft een baby aan een tv en geen speelgoed? Verder geen wifi signaal. Niets. Fijn als je dit betaald hebt. Geen beddengoed en wel besteld. Super lange rij bij de receptie om mijn verhaal te doen maar de kinderen moeten nu echt naar bed. Fijn zonder beddengoed. Bij aankomst na checkin-tijd was het huisje pas na een half uur klaar voor gebruik na aandringen. Capfuq!

• 1Staat v/h sanitair
  • 3ferdy10-08-2021

Eerste en laatste keer

de faciliteiten op de camping sluiten niet aan bij het bezoekersaantal, zwembaden, speelplaatsen overvol.Horeca is drama.. personeel verstaat 0.0 Engels en doet daarom maar wat waar je ook nog is lang op kan wachten.Snackbar gaat om 7 uur open waar vanaf kwart over 6 al een mega rij staat.Er worden huisjes met airco aangeboden echter bestaan die hier niet waar wij overigens wel extra voor betaald hadden... navraag bij de receptie begrijpen ze er uiteraard niks van..Verder is de caravan splinternieuw en erg netjes maar we moesten nog wel ff zelf de schroeven en glas verwijderen wat overal rond de caravan lag, gemeld maar werd niet opgelost.Wij vermaken ons wel buiten de camping maar de prijs voor deze camping sluit wat ons betreft totaal niet aan op de werkelijkheid..Voor ons teveel minpunten om hier een positieve review te plaatsen helaas.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Borneman27-08-2020

Prima camping, voldoende pret voor jonge kinderen

Over het algemeen hadden we een leuke vakantie. Een prima verblijf. We hadden het geluk met een stacaravan die dicht bij de zwembaden lag. Pluspunten waren dus de mooie zwembaden, waterglijbanen en speeltuinen. Animatie team was erg actief en betrokken. Ook onze stacarvan was schoon. Minpunten waren toch wel de tegenvallende restaurant. Het was eigenlijk een snackbar waarvoor je in de rij moest staan. En ik vond de camping vrij rommelig.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Veraa05-08-2020

Aanrader!

Inchecken ging redelijk snel, (praten alleen Frans) we mochten meteen doorrijden naar huisje, die was al schoon, zodat we later bij de receptie onze spullen konden ophalen, want er stond een lange wachtrij. We zaten in zone F. Naar onze mening 1 van de beste zones dichtbij alle faciliteiten. Zone A zou naar onze mening ook nog een optie kunnen zijn. De camping is lang gerekt en de faciliteiten zitten links op de camping. Huisje prima. Bedden echt verschrikkelijk hard. Met rugpijn uit bed. WiFi is niet heel best maar er is mee te leven. Niemand spreekt een woord Engels wij zijn 1 animatie vrouw tegen gekomen uit Nederland. Die gaf ook al aan dat veel mensen van het park geen Engels spreken. Verwacht niks van het restaurant op de camping, lange wachtrijen. Verder voor ons een fantastische vakantie, dichtbij zee leuke restaurants in omgeving. En voor de kinderen hele leuke faciliteiten, en activiteiten.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair