Camping Capfun La Dune Fleurie

6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Dune Fleurie voor je op een rij gezet:

30 reviews over Camping Capfun La Dune Fleurie in het Nederlands

Super slecht

fam van Rooijen
5-10-2017

Het zwembad zag er leuk uit, maar hier konden we niet in, omdat je er niet met een zwemshort in mag.

Voor de rest is de camping erg slecht onderhouden. Er staan wel enkele nieuwe huisjes, dus je mag hopen dat je daar in komt. Wij hadden een volledig uitgeleefd en vies huisje. Vanuit de camping is er minimaal gehoor gegeven aan onze klachten en we zijn nu bezig met het hoofdkantoor van Capfun, wat allemaal erg moeizaam verloopt.

Het restaurant ziet er absoluut niet gezellig uit en zijn we dus ook niet geweest!

Het park zelf is ook niet best. Weinig speeltuintjes, vreemde animatie en erg overzichtelijk. Veel achterstallig onderhoud overal.

Bijzonder slechte communicatie met de receptie en het hoofdkantoor.

Het enige positieve punt is de ligging: vlakbij het strand (wel met de auto, maar er is voldoende plek om te parkeren)

Wij komen hier nooit meer terug en zullen ook nooit meer iets boeken bij Capfun.

Beste familie van Rooijen,

bedankt voor deze feedback. Dat zwemshorts niet toegestaan zijn in het waterpark wordt op onze website vermeld. Dit is het geval bij alle Capfun campings en ook bij de meeste Franse zwemparken. Uw dossier werd enkele maanden geleden afgerond met het hoofdkantoor.

Groetjes, Marieke van Dune Fleurie

Zeer slechte sanitaire voorzieningen! Niet doen!

Hans Morssink
30-8-2017

Gelokt door de foto van een leuk zwembad. Aangekomen stonden we op een groot veld met wellicht 50/60 andere caravans en campers en maar liefst 1 sanitair blok met 2 wc's en 2 douches. Te vies voor woorden. Kan niet meer in deze tijd.

Zou verboden moeten worden. 1 Overnachting met camper 2 volwassenen en 2 kinderen van 15 jaar kostte 37,90 euro. Bah...

Leuke camping!

Familie Nicolaas
25-8-2017

Wat hebben onze kinderen(4,13jr) genoten!Het personeel is super behulpzaam en vriendelijk.Bij de receptie zit altijd wel iemand die Nederlands of Engels spreekt.Dat was heel fijn.Wij zijn goed geholpen bij de receptie als het nodig was. We zaten in een nieuwe stacaravan.Mooie omgeving om iedere dag wakker te worden tussen de dennenbomen.Wel een stukje van het zwembad vandaan maar dat was prima te doen.Dichtbij t zwembad is weinig groen en staan de stacaravans dicht op elkaar.Animatie was top!Er was iedere dag een leuke programma met verschillende activitviteiten.Zwembaden en glijbanen zijn mooi en schoon.De camping bied een shuttlebus aan om naar t strand te gaan.(Quend en Fort Mahon)Wij hebben erg genoten van onze vakantie!Na t lezen van de reviews waren we bezorgd.Maar uiteindelijk was t helemaal niet nodig!

Beste familie Nicolaas,

bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op een Capfun camping.

Nooit meer!

Marit
    17-8-2017

Een te grote camping om van sfeer te kunnen spreken. Veel stacaravans. Degene die je huurt zijn nagelnieuw dus niks op aan te merken. De hele dag herrie, is het niet van de eigen animatie dan de buurcamping wel. Na 22u hebben mensen echt lak aan de in de algemeen geldende rustregel. Tot snachts toe veel herrie. Voor kleine kinderen weinig te spelen, allemaal voor wat oudere kids. Op de camping zelf wordt knetterhard gereden door het vele verkeer waardoor ons zoontje ook maar nauwelijks voor de deur kon spelen.

Slecht en onverzorgd uiterlijk van het geheel.

Helaas hadden wij ons een heel andere vakantie voorgesteld nav de info op de site.

Beste Marit,

bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Het klopt dat de camping heel groot is en wij proberen die elk jaar gezelliger te maken. Bij Capfun werken wij met Fundoses die aangeven hoeveel animatie u op de camping kunt verwachten. Dune Fleurie heeft een rode Fundose, dat betekent dat de camping heel erg geanimeerd is, ook tot 's avonds laat. Voor een rustigere camping raden wij u aan een blauwe Fundose te kiezen. Voor de kleine kinderen is afgelopen zomer een nieuw peuterbad geplaatst met ludieke waterspelletjes en glijbanen. De camping streeft steeds naar verbetering toe naar aanleiding van de feedback die wij elk jaar van onze gasten krijgen.

Groetjes, Marieke van Dune Fleurie

Beter dan hier te lezen is

Martijn
    17-8-2017

We lazen vlak voor tijd op deze site een aantal niet zo positieve reviews, hierbij een tegengeluid. De accommodatie (top tv resort) was superschoon, nieuw, en mooi groot. Grote veranda, compleet af te sluiten en dan toch uitzicht. Het zwembad was gewoon open en de Nederlandse dame bij de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Je kunt hier prima een vakantie vertoeven! Je moet alleen weten dat het meer een chaletpark is dan een camping. De camping is erg groot en afstanden dus ook. Lopen naar het zwembad was zo een kwartier. Fietsen gehuurd (best duur) maar daar konden we dan ook mooi mee naar het strand, 5 minuten. Het 'restaurant' was meer een afhaal voor patat, hamburger, pizza en mosselen (ongeveer standaardmenu in de restaurants in de omtrek... af en toe een salade) en de supermarkt is echt heel basic (topbroodjes 'S ochtends). 2-3 speelplekken nog (voor kleine kids te ver voor ons om alleen te gaan) en dat was het op de camping, maar je kunt prima de omgeving in naar bresk of baai de somme (aanrader!). In abbesville een speelparadijs voor slecht weer. Het is dus maar net wat je er van maakt!

Beste Martijn,

bedankt voor uw feedback. De camping werd in de loop van 2017 uitgebreid en uiteraard kijken wij ieder jaar of het domein nog gezelliger gemaakt kan worden. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op een Capfun camping.

Nooit meer``

Fam H
    13-8-2017

Afgelopen week waren we (2 volw, 2 kids, 14,13 jaar) voor een week op deze campng. Bij aankomst zie je dat de local Fransen, met hun 20 jaar oude mobiles tussen de nieuwe Capfun mobiles staan. 10% is NL de rest is FR. Zwembad is aan de rand van het park, 15m lopen of met de auto. De mobile die wij hadden was twee jaar oud en was gewoon goed. Er is geen mogelijkheid om na het zwemmen iets te drinken bij het zwembad. Verder de eetgelegenheid lijkt op een leger kantine. De wifi is gewoon slecht en alleen bij de receptie. De slagbomen voor in en uit, werken de ene keer wel en dan weer niet, wat tot gevaarlijke verkeerssituaties kan leiden. Maar twee wasmachines voor de hele camping.Voor kids van 14/13 jaar geen leuke camping. Capfun schetst een heel ander beeld van deze camping dan het in werkelijkheid is. Geen fitness bleek later maar toestellen voor kleine kids.Op de website staat fitness. Fietsen ingebrepen, hoezo? erg dure huur. Kortgezegd, Capfun misleid mensen op hun website. Kortgezegd, sfeerloos, ongezellig, oude meuk,en een super eenvoudige camping met veel FR. Voor ons eens maar nooit meer!

zwembad

marjanne
    9-8-2017

het zwembad is begin augustus twee dagen dicht geweest, wegens een administratief probleem, maar is nu weer open.

Verder wordt er aan de balie engels en nederlands gesproken.

Redelijk vermaakt

Marjolijn
    9-8-2017

1e week augustus een weekje dit park bezocht met 2 kids (2 en 6) Na alle recensies hier erg benieuwd, maar viel allemaal reuze mee. Het is een hele grote camping met met name stacaravans. Wel een wat rommelige opzet inderdaad. Er zijn heel veel nieuwe caravans tussen. Wij hadden een 4 persoon Habana Top Tv en die was als nieuw dus dat was perfect. (Ook de 6 pers zijn nieuw) Hadden een rustige plek tussen de bomen. Het is meer gericht op de stacaravans dan op de staplaatsen. Dat sanitair zag er namelijk wel verouderd uit. Het zwembad is heel mooi en nieuw. Binnen een prachtig kinderbad met waterspeeltuin en groot bad en een goed verwarmd buitenbad. Camping is inderdaad gericht op Fransen. Max. 10 procent was Nederlands. Er was geen Nederlandse animatie wel een Nederlands sprekende dame bij de receptie. Ook geen Nederlande tv zenders. Met inchecken was het erg druk! Omgeving leuk voor een weekje, vrij afhankelijk van het weer.

Beste Marjolijn,

bedankt voor het plaatsen van deze review! Leuk om te lezen dat u van het waterpark heeft genoten. De camping is inderdaad een Franse camping, maar omdat wij steeds meer internationale gasten mogen verwelkomen zijn wij onze services ook aan het veranderen zodat iedereen het naar zijn zin kan hebben.

Voor ons niet meer......

Sallie
    8-8-2017

Vorige jaar ook naar een Capfun camping geweest, dat was ons super goed bevallen, dus dit jaar weer.

Maar dat is niet zo goed bevallen.

Toen we aan kwamen zeiden ze gelijk dat er geen nederlandse animatie was, (terwijl dat op de site wel stond).

Dus onze kinderen konden niet met de animatie mee doen. want alles is in het frans.

Zwembad is super mooi echt een aanwinst voor de camping.

Alleen op de site stond aan gegeven dat het binnenbad 50% open zou zijn, Ik heb de camping van tevoren ge-mailt of het binnenbad wel open zou zijn in de week dat wij zouden komen. Ze zeiden toen, dat het binnenbad de hele week geopend zou zijn.

Eenmaal daar was 1 glijbaan hele week gesloten en het binnenbad was de eerste 3 dagen met mooi weer geopend en de laatste 4 dagen met slecht weer gesloten.

Het is een hele grote camping, we zijn steeds met de auto naar het zwembad gegaan.

In de omgeving is het genoeg te doen. strand ook dichtbij.

Beste Sallie,

dat klopt, onze Nederlandstalige animator heeft ons net voor het begin van het seizoen verlaten. Daarna is het ons niet meer gelukt om iemand te vinden tijdens de zomer, hoewel wij die service wel beloofd hadden op onze website. Hiervoor onze excuses. Wij willen voor de zomer 2018 beter voorbereid zijn en zijn daar ook heel hard mee bezig! Door technische problemen zijn de zwembaden en glijbanen soms dicht geweest voor een bepaalde tijd, dit kan door de camping niet voorzien worden en wordt altijd zo snel mogelijk verholpen. Wie weet, misschien zien wij u eens terug op een andere Capfun camping!

Leuke camping, dichtbij strand

Ivon
    8-8-2017

Heerlijke camping lekker dichtbij strand van Queens plage of Fort Mahon plage. Mooi zwembad op de camping en daarbij leuke speeltuin. Wat we daar misten was een gelegenheid voor een kop koffie of een ijsje (ook niet te krijgen bij het zwembad, misschien een tip!?)

Gratis gebruik van midgetgolfbaan. Veel mensen klaagden over dat ze alleen Frans praten (zag ik op zoover), maar dan moet je lekker in Nederland op vakantie gaan. Bij de receptie is een hele vriendelijke Nederlandse vrouw. Het huisje was er nieuwe, modern ingericht en schoon. Denk zelf aan 2x eenpersoonsbed spullen en 1x 2persoonsbed spullen, dus ook 2 persoons hoeslaken. Het is een grote camping. Je kunt er fietsen huren tegen betaling. Bij de receptie WiFi ontvangst (tevens ontmoetingsplek voor Nederlanders, leek wel, gezellig!). Geen gebruik gemaakt van friterie of restaurant. Zou ik deze camping aanraden: jazeker!

Beste Ivon,

bedankt voor deze enthousiaste recensie! Leuk om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Uw tip is ook zeker genoteerd; wij zijn altijd op zoek naar ideeën om de camping nog gezelliger te maken!

Groetjes, Marieke van Dune Fleurie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Dune Fleurie in Quend / Quend-Plage-les-Pins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Dune Fleurie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun La Dune Fleurie scoort een 6.1 uit 10 op basis van 37 reviews.