Camping Capfun La Dune Fleurie

Camping Capfun La Dune Fleurie
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Dune Fleurie voor je op een rij gezet:

43 reviews over Camping Capfun La Dune Fleurie in het Nederlands

Leuke week gehad

Petra,
19-9-2018

Erg grote, gezellige camping.

De aankomst was erg rommelig en enorm druk. Goed en vriendelijk geholpen aan de receptie. Natuurlijk in het Frans, lijkt me wel logisch als je naar Frankrijk op vakantie gaat. Wel jammer dat ze inderdaad adverteren dat receptie Nederlandstalige medewerkers heeft.

Ons huisje zag er gloednieuw uit, in het rechtse deel, mooi in het bos gelegen. Ver van het zwembad maar als voordeel erg rustig en speeltuin vlakbij.

Onze meisjes hebben genoten van de kinderanimatie, erg leuk dat er twee Nederlandse animatrices bij waren.

We hebben gratis een circus voorstelling meegemaakt op het domein. Zwembad ideaal voor kinderen.

geweldige camping, gebied in 1 vakantie wel gezien

Hilko Oldenburger,
3-9-2018

leuke betaalbare camping, erg gastvrij. wel erg groot en druk.

wij zaten in huisje 213 met als voordeel dat we dicht bij het zwembad zaten, nadeel hiervan is dat we aan de weg naar het zwembad zaten en er wel erg veel auto's reden. Sommigen(fransen) reden erg hard. en ook 's-avonds laat(na middernacht) rijden er nog auto's. Animatie programma heel erg leuk. Dochter heeft vooral genoten van het (gratis) circus.

Ronduit slecht.. NOOIT meer!!!!

W. V,
21-8-2018

Dune Fleurie is een grote aanfluiting. Personeel is onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Dutchbox is een leugen.. op de campinggasten na spreekt er daar werkelijk niemand een woord Nederlands en Engels vrij gebrekkig. Op zich niet erg maar adverteer er niet mee als je het niet waar kunt maken. Comforthome absoluut niet boeken ( overige camping ook niet trouwens!!!) dit is een oud vervallen hok. Met 3 kinderen onder de 5 jaar met een gammel huis met steile trap zonder traphekjes en zonder overige kindveiligheid. Alles is kapot of staat op het punt kapot te gaan. Mensen rijden als idioten met 50 á 60 over de camping.. echt onverantwoord!!! Zwembad is wel mooi maar veel te druk. Omgeving wel mooi.. wil je er dan toch heen kijk verderop... zit een heel mooi uitziend park van een andere aanbieder!! Capfun NOOIT meer

Capfun

Wij zijn met onze caravan naar deze camping gegaan. Ik denk dat als je een stacaravan huurt dat de camping wel oke is maar als je zelf met je caravan gaat absoluut niet doen !! Sanitair is een drama wc's zonder deuren ervoor douches te ranzig voor woorden en alles gewoon niet hygiënisch. Ik durfde me kinderen niet alleen naar het toilet te sturen zo vies. Daarnaast heb je geen warm water voor zowel de douche als je afwas. Het animatieteam doet wel veel met de kinderen maar die van ons hebben er niet aan meegedaan omdat het echt op de franse kindjes is gericht. Geen nederlandse animator !!

Daarnaast rijden de fransen van hun plek met de auto naar het zwembad. Deze parkeren ze allemaal tussen het kampeerveld en het zwembad in. En ze rijden lang niet de 10 km per uur op de camping en worden nog agressief als je vraagt of ze langzamer willen rijden of dat je kind niet snel genoeg van de weg .

Leuk voor een weekje. Kids hebben zich vermaakt

SV Van doorn,
16-8-2018

Het is een erg groot chalet park. Wij hadden een prima sta caravan habana top tv. Zag er goed en schoon uit met mooi overdekte veranda. Zwembad wel echt dik een kwartier lopen vanaf ons huisje. Supermarktje bied t hoognodige. Voor echte boodschappen moet je echt richting carrefour rijden. Receptie verder prima. Verder is er 1 gamehalletje waar merendeel vd apparaten defect is. En een soort kroeg restaurant waar ze wel steeds iets organiseren in de avond. En een mega dure slechte snackbar. Het zwembad is leuk, vooral de glijbanen. Wel megadruk. Daarnaast zitten dan nog een minigolf, sportveldjes en speeltuin. Park zit met de auto op 7 min rijden van het strand quend plage en fort mahon plage. Lopen is wel 30 min. Wat ons is tegengevallen is dat er nagenoeg niemand een woordje Engels spreekt wat het soms een uitdaging maakt iets te vragen, bestellen, kopen, en het een erg duur land is. Er bleek ook Nederlandse animatie aanwezig te zijn

Positief verrast!

Peter,
12-8-2018

Na veel negatieve beoordelingen op deze site waren we toch wel sceptisch geworden, maar wij vonden de camping totaal niet tegenvallen. De mobile homes zijn allemaal mooi, zo goed als nieuw en staan ruim opgesteld. Camping netjes en schoon. Wel groot, maar daar merk je weinig van. Het viel ons op dat het na 23.00 uur en ´s morgen tot een uur of 9.00 uur echt stil is op de camping. Prachtig zwembad, met veel stoelen en ligbedden. Inderdaad kun je ver van het zwembad zitten, maar daarom is er een groot parkeerterrein bij. Er wordt duidelijk nog aan de camping gewerkt, capfun is er iets moois van aan het maken.

Veel animatie, maar daar hebben we niet aan deelgenomen en nauwelijks iets van gehoord.

Supermarkt met groot assortiment en prima prijzen, hele dag door vers stokbrood.

Het kampeerveld vonden wij er niet aantrekkelijk uitzien, maar wanneer je een stacaravan huurt zit je prima. Leuke omgeving en gratis pendeldienst naar het strand!

Erg leuk zeker voor kinderen

Van den Berg,
12-8-2018

Een geweldige camping mooie nieuwe caravans mooi strand en mooie natuur

Is het geld niet waard, voor ons geen capfun meer

Van Putten,
12-8-2018

Wij hebben geboekt op basis van dutchbox en de informatie die op de website wordt gegeven. Bij aankomst was het zeer chaotisch, niemand die Nederlands kon een enkeling kon een half woord engels. De paden/Wegen op het park zijn zeer slecht met diepe gaten, en er wordt hard gereden. Wifi/internet is slecht en tv is alleen in het Frans. Chalet en zwembad zijn netjes, 1 speeltuin op het park. Op de website wordt aangegeven dat er een fitness gelegenheid is, maar dit zijn 4 roestige apparaten. Personeel bij de winkel zijn alles behalve behulpzaam, rij tot achter in de winkel en personeel staat met de handen over elkaar. Voor een dag invulling moet je al echt van de camping af, omgeving is wel mooi. Wij hadden mooi weer maar als je hier zit met regen dan heb je een probleem. Restaurant en snackbar zijn slecht.Voor ons geen capfun meer, is het geld niet waard

NOOIT MÉÉR!

patricia,
11-8-2018

Zeer slechte info online, geen contact met camping, geen info over onze plaatsen, bij aankomst zeer onvriendelijk personeel, geen plaats maar een prairie waar stroomkasten stonden die hier verboden zouden worden, sanitair bij dit veld extreem ranzig, urinoir bijna vol en na drie dagen weg, wc's deden het op 8/8/2018 al helemaal niet meer dus BAH BAH BAH! Veel geschreeuw en troep van grote groepen jongeren die met kerk/school hier verbleven. Laatste nacht een zware ruzie van Fransen onderling. Het enige wat leuk was aan deze camping is het zwembad, de vriendinnetjes die zijn gemaakt en de omgeving. Dat zoiets bij een organisatie mag!!!! Het schaadt je bedrijf!!! Gelukkig hebben wij het onderling heel gezellig kunnen maken en daardoor genoten van elkaar en de omgeving.

Leuke, grote camping. Wij zaten op het rechterdeel gezien vanaf de receptie tussen de naaldenbomen. Ziet er gezelliger uit dan het linkerdeel daar staat iedereen naast elkaar op veldjes. Enige nadeel was wel dat we nu een heel eind moesten lopen naar het zwembad. Het is een kwartier lopen maar als je wil kun je ook met de auto gaan. Het strand is dichtbij. Met de auto is het wel even lastig een plekje zoeken. In het hoogseizoen rijd er vanaf 10 uur tot 18 uur een bus vanaf de camping naar het strand dat is prima te doen. Bij de receptie kan iedereen op een enkele na wel engels ze doen erg hun best. Er zijn 2 Nederlandse meiden van de animatie die op de welkomsborrel vertellen wat er te doen is. Het is alleen jammer dat het programma alleen in het frans hangt bij de receptie en als je niet echt goed frans kan weet je dus niet wanneer die borrel is. :-) De mobile home (sunshine top tv 4/6) was prachtig.

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Dune Fleurie in Quend / Quend-Plage-les-Pins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Dune Fleurie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.