Camping Chateau des Tilleuls

• 8.7Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau des Tilleuls voor je op een rij gezet:

353 reviews over Camping Chateau des Tilleuls

• 8Nico19-08-2019

Mooie camping met vriendelijk personeel. Het huisje waarin wij verbleven is al wat ouder en is aan vervanging toe. Waarschijnlijk was de prijs van dit huisje daarom niet zo hoog. Het zag er schoon uit en we hebben er met plezier verbleven.

• 9Roland17-08-2019

Fijne rustige camping

Veel te doen voor kinderen maar als je daar niet voor komt heb je er geen last van. Toiletgebouw netjes en schoon.

• 6Eetgelegenheden

• 9Ruud10-08-2019

Een nette rustige camping en vooral schoon. Dit gelegen op een unieke locatie.

• 7Van Doorn01-08-2019

Mooie camping

Ruime mooi opgezette camping met echt heel grote plaatsen en zelfs een eigen waterkraan. De camping is terrasvormig, dus soms even een klim naar boven. Heel veel speelmogelijkheden voor jong en oud en een lekker zwembad (wel armbandje om helaas). Douchewater krijg je met een soort sleutel waarmee je ook de slagboom openmaakt. Ruim voldoende tijd om uitgebreid te douchen. WiFi is prima. Sanitair is netjes maar voor zo'n grote camping vonden wij het echt te weinig en het was allemaal erg klein. Echt wel beetje behelpen. En dat is dan voor zo'n verder luxe camping toch een beetje jammer. Maar schoon was het zeker wel. Omgeving is aardig, je moet de uitstapjes wel even zoeken. Wij gingen naar Pointe Du Hourdel, zeehondjes kijken en naar Le Tréport. Abbeville is niks aan, geen mooie stad de kathedraal was wel mooi (van buiten dan). Veel mensen op doorreis, wat goed te begrijpen is. Wij hadden een paar fijne dagen aan het eind van de vakantie

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Hub28-07-2019

Mooie Camping. Netjes verzorgd. Zeker een nieuw bezoek waard. Restaurant zou wat uitnodigender mogen zijn.

• 6Eetgelegenheden

• 8Roelie10-07-2019

Een camping en gebied om terug te komen!

We hebben 11 nachten op deze camping, die veel gebruikt wordt door passanten, doorgebracht. Opvallend: grote plaatsen met elektrisch en watervoorziening op iedere plaats, met voldoende privacy. Vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon en nieuw sanitair. Rustige camping met veel bomen en vogels. De omgeving is zeer de moeite waard: Abbeville is een gezellige stad; de baai van de Somme is een prachtig natuurgebied, wat doet denken aan de Wadden, met de werking van eb en vloed . Veel zeehondjes gezien (Pointe de Hourdel)! Ook een tripje naar le Treport, Mer-les-Bains en Eu is leuk. Eén minpuntje: de stortplaats van het chemisch toilet zit naast de afwasplaatsen, dat is niet fris!

• 2018
    9FGM van den Elzen02-09-2018

Het was top!!

De camping is zeer goed en personeel heel behulpzaam en vriendelijk . Eten en lekker en niet duur . Gaat je hond mee hier naar toe dan is deze camping ook een absolute aanrader. Alles was TOP . DE omgeving is ook mooi vooral de krijtrotsen .Ook de stacaravan was van alles voorzien en schoon !!

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8Emmanuelle20-08-2018

• 8Petra Wattenberg19-08-2018

Leuke eenvoudige camping

Leuke camping. We zijn hier op doorreis geweest en mijn zoon vond het er erg leuk en had wel langer willen blijven. Ruime plaatsen, goed sanitair. Er is genoeg speelruimte voor de kinderen Ook is er een zwembad .

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Clémence17-08-2018

• 8Staat v/h sanitair

1 tip over Camping Chateau des Tilleuls

• Elka, 19-08-2014

St. Valéry is een mooi plaatsje vlakbij. Een lokale bewoner is daar een klein dinomuseum begonnen. Erg leuk om er even binnen te lopen. Het kost 1 euro entree.

0 vragen over Camping Chateau des Tilleuls

• SchaduwplaatsenAanwezig