Poix-de-Picardie

Reviews over Poix-de-Picardie

Een erg sympatieke camping

Dirk van der Velde,
    14-7-2018

Mooie camping met ruime plaatsen.

Het sanitair is prima en ruim voldoende.

Gratis wifi op de hele camping.

Als er niemand op de receptie zit, zoek je maar een plaats en schrijf je later in.

Het stadje is op loopafstand, met een supermarkt op 200 meter.

3 nachten blijven betekent 2 nachten betalen.

Gereisd met partner in mei 2018

Buitengewoon

Laurent Neels,
    30-4-2018

Reuze camping. Heel lieve en bekwame eigenaars. De motorhome plekken zijn afgezoomd met hagen wat een goed gevoel van privacy geeft. Niets is te veel om de toeristen te plezieren. Nooit meegemaakt in Frankrijk de camping dame spreekt ook nog Engels en Duits. Ook ruilbibliotheek aanwezig met dito Nederlandstalige boeken en (oude) tijdschriften. We hebben er vier heel leuke dagen doorgebracht en heel wat van de omgeving gezien. We gaan ZEKER terug. Supermarkt op 400 meter. Lekker eten in "Café de Paris". Te veel om op te noemen....

Gereisd met partner in april 2018

Prima. Kan druk zijn, gasten voor één nacht, maar

Abbius,
    31-12-2017

Dicht bij het stadje en de supermarkt.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping, goed en schoon sanitair.

Jan,
    30-8-2017

Camping is geschikt voor overnachting op doorreis. Maar ook voor enkele dagen, bezoek Amiens of rondrit door mooie omgeving. Erg vriendelijke ontvangst door Engels sprekende dame. Supermarkt, bakker en restaurant op loopafstand. Gratis Wifi, maar matig of geen bereik op veel plaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Relaxed

Trix Koning,
    25-8-2017

Een heerlijke camping met veel privacy door de heggen om de veldjes. Er zijn 1, 2, 3 en grotere veldjes met meer plaatsen. De voorkeur blijkt voor iedereen naar de 1 plek veldjes uit te gaan of voor een heleboel mensen om vlak bij het toiletgebouw te staan. Camping wordt goed onderhouden en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Als ik voorgaande reviews bekijk herken ik daar de douche problemen niet in. Misschien omdat wij hier in het voorseizoen staan. Vlak bij een grote supermarkt en het dorpje. Je kunt hier vandaan prachtig Amiens bezoeken en de gebieden waar de eerste WO is uitgevochten. Zeer de moiete waard en heel indrukwekkend. Vooral de Canadese begraafplaats heeft grote indruk op ons gemaakt. Ontvangen door Canadesen die hier een half jaar als gastheer of gastvrouw werken en op het terrein nog de oude loopgraven zichtbaar. Heel indrukwekkend als je ziet hoe dicht bij elkaar die liggen.

Gereisd met partner in juni 2017
Poix-de-Picardie scoort een 6,9 uit 10, op basis van 10 reviews