Parc Astérix

8.2Fantastisch

3.7km van centrum

• 8edineoosterhof09-09-2014

Leuk park

Leuk park, veel attracties, sommige heel origineel. Jammer dat het park in september alleen in het weekend open is, daardoor veroordeeld tot wachttijden die bij populaire attracties oplopen tot 100 min.. Kon gelukkig gratis naar binnen met Efteling abonnement, maar anders had ik de prijs/kwaliteitverhouding niet echt okee gevonden. Voor deze prijs verwacht ik meer medewerkers, waardoor de aanwezige medewerkers ook iets meer tijd voor de gasten hebben. Al met al wel een leuke dag gehad .

Alleen gereisd in september 2014

• 9Jeroen22-08-2014

Een aanrader...

Jarenlang reden we langs het park om Parijs en Disney te bezoeken. Dit jaar de stop gemaakt en is zeker goed bevallen. Ontzettend leuk park, net onderhouden en van alles wat. Soort van Plopsaland e.d.

augustus 2014

• 9Yvonne Kiers14-07-2014

Mooi park met vele attracties

Geweest 09 juli 2014. In de middag alleen maar regen maar dat mocht de pret niet drukken, poncho moeten kopen maar toen bleef ik in ieder geval redelijk droog. Vergeleken met Disney redelijk betaalbaar (via camping in FR kun je korting krijgen) en ligt aan de A1, makkelijk af te rijden. Een combinatie van Hellendoorn,Efteling,Walibi etc, geweldige achtbanen en splash en andere bootjes die naar beneden gingen en 1 opgeblazen rubberboot die keihard naar beneden gaat van een soort brede glijbaan af, super. ook dlofijnenshow . Prachtige attracties voor jong en oud!! Neem zelf eten en drinken mee. Helaas iets voor 18.00 uur (sluitingstijd op 05 juli) geen patat meer te krijgen. Schone wc's en een schoon park! Op die dag geen wachttijden en toch druk.(behalve bij de achtbaan van Egypte)

juli 2014

• 8Spkk04-05-2014

Fijn park

Fijn park, schitterend aangelegd themapark.

Hoogtepunten; Dolfijnen show, dorp van de Galliers, mega achtbaan

juli 2007

• 10Wendy04-08-2013

mooi park

Mooi en groot park! raad t iedereen aan zowel met oudere als jonge kinderen! mooie thema's en veel attracties!

juli 2013

• 10Elle07-05-2013

Fantastisch park!

Fantastisch park. Misschien niet helemaal voor met kleine kinderen, maar wel heel erg plezant voor zij die houden van snelle attracties!

Gereisd met partner in april 2013

• 6Willem12-02-2013

Aanrader voor mensen die van achtbanen houden!

Parc Asterix is een leuk park mits je erheen gaat voor de achtbanen, voor de rest valt het park best wel tegen. Het eten is wel goed maar veel te duur. Het personeel werkt hard door bij de attracties maar hebben daardoor weinig tijd om vriendelijk te doen naar de bezoekers.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 5Nadia27-09-2012

Vreselijk!

Onvriendelijk personeel en de achtbanen waren (Op de nieuwe na! DIe is gaaf!) enorm slecht. Pijnlijk gewoon! Het was een saaie boel. Indoorruimte a la Middeleeuwen zag er gaaf uit maar alles was dicht... midden in de zomer! Rare bedoeling. Het was het allemaal nét niet.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8a_vanstaalduinen07-08-2012

leuk park, a la efteling.

leuke attracties, ook in juli prima te doen qua drukte. we zijn met 2 kids gegaan 9 en 7. Voor ons genoeg voor 1 dag, maar niet alle attracties gehad. De nieuwe ride is echt geweldig. let wel op; onze zoon van 7 (net geen 1,4m ) paste net niet overal in en dat is dan echt balen.

januari 2012

• 9Wim Riemslag10-05-2012

GEWELDIG alternatief voor disney-fabriek

in de meivakantie geweest met dochters van 7 en 9 ; mooi schoon en overzichtelijk park....afmeting Efteling....in 2 daagjes goed te doen......als je rekening houdt met de schoolvakanties in Frankrijk weinig tot geen wachttijden bij de attracties. En die zijn er volop voor alle leeftijden. enkele voor groter dan 130 cm en slechts 2 voor groter dan 140 cm. Nieuwe achtbaan Oziris is de meest fantastische die we ooit hebben meegemaakt........echt een superding met de meest fantastische loopings en kurketrekkers ooit, terwijl je juist niet door elkaar geschud wordt omdat ie gewoon zo vreselijk lekker soepel loopt. Het asterix-dorpje met alle helden is helemaal top nagebouwd. Genoeg relax-mogelijkheden en eetgelegenheden. Echt een aanrader voor wie de Disney-fabriek te massaal en over-the-top vindt maar toch een leuk meerdaags buitenlands pretparkuitje wil met de kids. De kinderen zijn nog steeds lyrisch over dit park.

april 2012

10 van de 12 reviews gezien