Géén boekingskosten

FrankrijkPicardiePlailly

8.4FantastischScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 8 reviews

• Recreatieruimte
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Des Trois Hiboux

• 9N.Petit19-09-2016

Leuk, vlakbij het park en goed voor elkaar.

Onze kinderen vonden het een heel mooi hotel en ze vonden het leuk om s'ochtend s Asterix en Obelix in de lobby te ontmoeten. Het is op loopafstand van het Park en dat is ideaal. Het avondeten was lekker in het hotel (buffet), we vonden de eetzaal iets afwijken qua sfeer van de rest van het hotel, maar dat was niet heel erg. (mijn zoon vond de ravioli echt verrukkelijk, wat hij graag in deze review wilde hebben :) Neem regencapes mee! Bij ons regende het een beetje, wat wij niet erg vonden want daardoor was het Park niet zo vol.

• 9Elle07-05-2013

Gezellig

Dit hotel is een aanrader met kinderen. Ligt in de bossen, heel mooi ingericht, leuke kamers met heerlijke kinderslaapplaatsjes, lekker eten (geen gastronomie, maar gewoon lekker) ... een aanrader!

• 8Nick25-06-2012

Ideaal voor 2daags bezoek aan het pretpark

Bij een 2daags bezoek aan Asterix Park is dit een ideaal hotel, gelegen in de bossen rond het Park. Van de drukte van het park naar de rust van het hotel! Vriendelijk personeel, aangename & rustige kamers en een heerlijk ontbijtbuffet. Het avondbuffet vonden wij redelijk prijzig voor wat het maar was... Parking aan het hotel was gratis, ook mocht de auto op de dag van vertrek hier blijven staan wanneer wijzelf nog in het park waren. Ook de korte weg van het hotel naar achteringang van het park is zeer handig. Alleen spijtig dat het scannen van de tickets zo traag ging, zodat wij uiteindelijk ook pas om 10u20 in het park waren en er dus overal al een wachtrij stond.... Een fastpass bij de attracties OF park openen om 9u voor de gasten van het hotel zou een zeer mooie surplus zijn !

• 6rolland22-09-2011

sans plus

hotel confortable et chambres très spacieuses, le prix aussi, mais un peu de ma faute, car je suis passé par un tour opérator qui ne m'a pas laissé trop le choix sur les chambres. le restaurant est à éviter, beaucoup d'attente, personnel complètement perdu, et sorti en ayant encore faim.

• 9Fam. Overmeire08-08-2011

Prima!

Tijdens de terugreis vanuit de Dordogne, hebben we overnacht in Des Trois Hiboux en dat is ons prima bevallen. Het hotel heeft een eigen afrit op de snelweg van Parijs naar Lille, dus je hoeft er geen kilometer voor om te rijden. De kamers zijn erg origineel en netjes en liggen in het bos. Toen wij er waren was er s avonds een ballonkunstenaar, die echt geweldige dingen maakte. Het dinerbuffet vonden wij prima en ook het ontbijt was heerlijk. Het personeel was overal erg vriendelijk. Leuk voor de kinderen was, dat zes morgens in het hotel op de foto konden met Asterix en Obelix. Omdat we gast waren in het hotel, mochten we ook gratis parkeren bij Parc Asterix. In de hal stonden ook 2 computers waar gratis gebruik van gemaakt kon worden.

• 8pretpark -fans!08-08-2011

Erg leuk hotel, lekker in de bossen!

Een goede slaapplek, na een dagje Asterix Parc! Was erg gezellig! Nette kamers, prima ontbijt en erg vriendelijk personeel! Wij hebben het reuze naar ons zin gehad!

• 9famille de 2 adultes et 2 enfants (6 et 4 ans)03-09-2009

TRES BIEN A CONSEILLER

Cet hôtel est parfait pour une étape au parc asterix : proximité du parc, tranquilité, personnel plus qu'agréable : le barman est un veritable personnage!!!!!!!!!!!!!et merci encore pour le vrai Irish Coffee, c'est rare de nos jours....... les chambres sont tre spacieuses, pas bruyante. le restaurant propose divers plats qui raviront tout le monde : merci pour la baisse du prix, TVA à 5.5% idéal pour les enfants : la crepe party avec animateur : les enfants sont ravis, les parents aussi : ils dinent tranquillement pendant que les anfants dinent et s'amusent : royal!!!!!!!!!! derniere chose genial : asterix et obelix au petit dejeuner : c'est la cerise sur le gâteau pour nos enfants et pour les parents (toujours de grands enfants) je conseille vraiment cet hôtel : il permet de passer un sejour de 2 jours sur le parc donc sans stress et il vaut bien ses trois étoiles.

• 9Sandra30-09-2008

Super leuk hotel voor de echte Asterix beleving

Echt een heel leuk hotel om samen met je kinderen heen te gaan. Heerlijk op tijd in het pretpark en daarna zo weer in je hotel. De kinderen slapen in een prachtig bedstee-stapelbed, een hele belevenis! Het eten in het restaurant was erg matig, beter om op het park of ergens anders te eten. Het ontbijt is echt weer prima. En als klapper: Asterix en Obelix komen elke dag langs, super!

Hotel Des Trois Hiboux info

• InternetBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden