Bed and Breakfast Il etait une fois

BedAndBreakfast
Weer vandaag2°-4°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Il etait une fois voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Il etait une fois in het Nederlands

Prachtig verblijf met zorg ingericht!

Alexandra,
14-8-2018

Wat een prachtige accommodatie is dit! Super attente en lieve eigenaresse! Wij hadden een prachtige kamer, waarbij je zag dat er aan elk details was gedacht. Il etait ene fois heeft een schattige binnenplaats en nog een prachtige gezamenlijke woonkamer waar je gebruik van kunt maken. De eigenaresse heeft een feilloos gevoel voor interieur en details. Ontbijt was heerlijk! Verse croissants, een pannenkoek en een goede pot sterke koffie. Kortom: als je een nacht wil verblijven in Pierrefonds is dit een echte aanrader!

Fantastisch luxe chambre d'hote

Ad en Maria van der Aa,
27-9-2017

Hele mooie en luxe chambre d'hote. Prachtige kamer met TV en met eigen luxe badkamer. We konden daarbij ook gebruik maken van een zeer luxe woonkamer met prachtig bankstel en ook een TV. Zeer goed ontbijt. Al met al een hele echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il etait une fois in Pierrefonds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il etait une fois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.