Hotel Domaine Bois d'Aucourt

1 review over Hotel Domaine Bois d'Aucourt in het Nederlands

Wat een charme

H. Wiegmans
27-3-2009

Prachtig manoir van het einde van de 19e eeuw, gebouwd in Normandische stijl en bestaande uit twee gebouwen waarin de 1 kamers zich bevinden. In het hoofdgebouw waan je je in een museum. Prachtig antiek en brocante sieren de hall, het trappenhuis en de gangen. De kamers zijn ook antiek ingericht en voorzien van eigen sanitair. Het manoir en landgoed liggen op een heuvelrug midden in de bossen van Pierrefonds en hebben een prachtig uitzicht op het dal en in de verte het chateau van Pierrefonds. Bij het manoir is een klein meertje (zuiver water) dat gebruikt kan worden als natuurlijk zwembad. In de omgeving is veel te zien, te doen en te wandelen. Ga eens dineren of lunchen in A La Bonne Idee in Saint Jean-aux-Bois, een paar km verderop. Dat is absolute top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine Bois d'Aucourt in Pierrefonds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine Bois d'Aucourt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.