Sorteren

Reviews over Pierrefonds

Prachtig verblijf met zorg ingericht!

Alexandra
    14-8-2018

Wat een prachtige accommodatie is dit! Super attente en lieve eigenaresse! Wij hadden een prachtige kamer, waarbij je zag dat er aan elk details was gedacht. Il etait ene fois heeft een schattige binnenplaats en nog een prachtige gezamenlijke woonkamer waar je gebruik van kunt maken. De eigenaresse heeft een feilloos gevoel voor interieur en details. Ontbijt was heerlijk! Verse croissants, een pannenkoek en een goede pot sterke koffie. Kortom: als je een nacht wil verblijven in Pierrefonds is dit een echte aanrader!

Mooie uitvalsbasis voor Pierrefonds.

Tom Wildvank
    6-8-2018

Prima camping waar we op terugreis vanuit Pyreneeën een nachtje hebben gestaan. Behulpzame eigenaresse. Knusse camping op loopafstand van het prachtige stadje Pierrefonds. Wát een ontdekking. Het kasteel en de sfeer bij de restaurantjes ssn het water. Het is even rijden vanaf de snelweg, maar de rit neer dan waard. Minpuntje is inderdaad wel de weg. Duidelijk hoorbaar, al hebben wij hier prima geslapen.

Fantastisch luxe chambre d'hote

Ad en Maria van der Aa
    27-9-2017

Hele mooie en luxe chambre d'hote. Prachtige kamer met TV en met eigen luxe badkamer. We konden daarbij ook gebruik maken van een zeer luxe woonkamer met prachtig bankstel en ook een TV. Zeer goed ontbijt. Al met al een hele echte aanrader.

Mooie camping maar jammer van die weg...

Arjan
    3-8-2017

Toen we op de camping aankwamen konden we zelf een plekje uitkiezen. Kleine maar rustige camping, vriendelijke eigenaar, schoon sanitair, maar helaas toch best veel geluidsoverlast van de weg tussen Pierrefonds en Compiegne die op 30 meter van onze caravan lag.... Na een paar dagen kan waren we de vrachtwagens en - nog erger - motoren goed zat. Had de camping 50 meter van de weg gelegen, dan waren we er vast een paar dagen langer gebleven

Goed georganiseerd.

Tjeerd P.
    11-7-2016

Een doorgangscamping, echter tijdens ons kortstondige verblijf kwamen we tot de conclusie dat dit een onderwaardering is. De eigenaar heeft de zaken prima op orde en de omgeving is uitnodigend. Als we weer richting Frankrijk gaan dan staat deze camping met stip genoteerd.

Pierrefonds scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews