Camping Le Port de Plaisance

Camping Le Port de Plaisance
6,6

5 tips over Camping Le Port de Plaisance

Wouter08, 11-8-2014

Péronne is een leuk stadje, met o.a. een museum over de 1e wereldoorlog. Er is een Intermarché Hyper en een Auchan. Er is op zaterdag markt.

St. Quentin of Amiens is leuk om te bezoeken.

M.overvliet, 23-7-2014
Peronne is n leuk stadje en de Lidl zit bijna om de hoek.
Eef, 16-10-2013
Als je aangeeft maar voor één nacht te blijven kom je vooraan bij een soort rotonde allemaal op een hoop te staan terwijl er verderop ruimte zat is.

Holiday, 5-8-2013
Lidl is rechts van de camping ongeveer 1 km rijden, leuke markt in het stadje (1 km) in Peronne op zaterdags. Diverse winkeltjes in Peronne
Rinie, 12-7-2013

Een camping heeft nu eenmaal meer onze voorkeur dan een overnachting op een parkeerplaats langs de snelweg, en met de gedachten in het achterhoofd dat het maar voor één nacht is.

is deze camping ook te overleven :-)