Camping Le Port de Plaisance

58 reviews over Camping Le Port de Plaisance in het Nederlands

Eenvoudige camping, mooi zwembad

Yvon
28-7-2017

Eenvoudige camping, veel mensen gebruiken deze camping als doorreiscamping. Fijne plaatsten met bomen, mooi zwembad, zeer vriendelijk personeel (Engels sprekend) het sanitair is zeer verouderd maar was wel schoon, bakker komt iedere ochtend verse broodjes brengen, Lidl op loopafstand

Topcamping om te overnachten

Middelkoop
20-7-2017

Lekkere camping om te overnachten. We komen hier al ruim 10 jaar. Verouderd sanitair, dat kan veel beter. Broodjes te bestellen voor de volgende dag. Zwembad is heerlijk. Veilig gevoel. Supermarkt dicht bij en in het dorp een mac Donalds. Verder leuk om een keer Peronne te bezoeken. Dichtbij de snelweg.

Oude reviews (archief)

Een heel erg goede doortrekcamping.

Eduard Bruinink.
3-10-2016

Eigenlijk is er niets mis met de camping, behalve dan dat de toiletten wat beter schoongemaakt kunnen worden. Een doortrekcamping heef nu eenmaal meer aandacht nodig voor het sanitair. De plekken zijn pima. De medewerkers zijn vriendelijk en meedenkend. Er is een kleine afhaal mogelijkheid waar je prima mee door de deur kunt voor een par dagen. Niet een camping voor langere tijd, alhoewel de omgeving dat eigenlijk wel van je vraagt, maar dan wellicht een camping waar wat meer het vakantiegevoel aanwezig is, maar als "doortrekker voor een paar dagen" ???? een perfecte oplossing, gemakkelijk te benaderen en dicht bij de snelweg.

Nooit naar toe gaan

Martin uit Gouda
6-9-2016

Plaatsen waren redelijk maar niet onderhouden. Sanitair was te ranzig voor woorden. 1 toilet bij de heren voor de gehele camping. Douche te vies voor woorden en de straal zo hard dat het een hogedrukspuit leek. Zwembad was prima. Patat en snacks erg duur.

goed voor 1 nacht

jo en yvonne frijns
28-8-2016

1 nacht op doorreis hier gestaan. Vriendelijk geholpen aan receptie. Plaats was groot, maar de bladeren van de vorige herfst lagen er nog op.Zwembad is prima. Het sanitair moet zo snel mogelijk gesloopt worden. Hier kun je je gasten niet insturen. Helemaal verouderd en daardoor niet meer schoon te krijgen.

Overnachtingscamping goed te doen

firefighter_peter
20-8-2016

Paar kilometer vanaf de PEAGE.

Goedkoop, frites, goeie WIFI.

Sanitair wordt steeds minder

fijne overnachting camping

dimitri
25-8-2015

wij komen hier al een jaar of 4 maar zien de camping achteruit gaan.

aanpassing van het sanitair zou geen overbodige luxe zijn.

Nog nooit zo'n vies sanitair gezien..

Rianne
22-8-2015

1 nachtje hier gestaan op de terugreis van onze vakantie. Receptie vriendelijk. Plaats verder prima maar het sanitair zag er niet uit. Overal schimmel, kalk en haren. De hele vloer onder de blubber. Om dan nog maar te zwijgen over de toiletten.

Patat gegeten bij de frietkar. Friet die niet verkocht werd, werd zo opnieuw opgebakken. Gevolg dat wij vieze vette frieten hadden.

Brood in de ochtend was wel erg lekker.

Als overnachtingscamping dus alleen prima als je je eigen eten bij hebt, en een eigen toilet hebt.

Staanplaatsen klein. Sanitair zeer ontoereikend. 3 damestoiletten voor 94 plaatsen? Bij de heren was maar 1 toilet beschikbaar! Gevolg: te vies om alleen al het gebouwtje binnen te gaan! Sanitair is ook zeer gedateerd. De prijs staat daarom werkelijk niet in verhouding tot de kwaliteit! Volgende keer gaan we hier met een grote boog omheen!

Niet doen, tenzij...

Wouter08
11-8-2014

je niet veeleisend bent. Op de terugweg hier een aantal nachten gestaan met vrienden. Warme water defect, maar 50% korting gekregen. Elke dag zou het gemaakt zijn, ze waren er inderdaad mee bezig, maar dat lukte elke keer niet. Sanitair stinkt verschrikkelijk naar urine, maar wat wil je als iemand één keer per dag alleen water rond spuit en er dan alleen met een trekker er overheen gaat. We hadden gelukkig zelf toilet aan boord. Er hangt af en toe een hele smerige lucht op de camping, maar weet niet waar dat vandaan kwam. Verder veel putten en kuilen in de wegen op de camping. Daar staat continu water in. Camping is omringt door water (ene kant haven en andere kant de Somme), waardoor er veel muggen zijn. Overigens ook veel konijnen. Dat is voor de kinderen wel leuk. Net als het zwembad. Brood haal je bij de Lidl, die op loopafstand ligt. Frites op camping erg duur, maar er is een McDonald's in Péronne. Ligging is prima, maar volgende keer zoeken we toch ergens anders een emplacement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Port de Plaisance in Péronne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Port de Plaisance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Port de Plaisance scoort een 6.05 uit 10 op basis van 62 reviews.