Camping Le Port de Plaisance

Camping Le Port de Plaisance
6,6

62 reviews over Camping Le Port de Plaisance in het Nederlands

Met jonge kinderen

Aanrader qua doorreis camping.

Fam Maarssen
17-8-2018

Prima doorreis camping, auto's kunnen op meerdere plaatsen aan de caravan blijven zitten. Vriendelijke en flexibele medewerkers. Zwembad is lekker na een dag rijden. Medewerkers gaven aan dat het sanitair aankomende winter word gerenoveerd. Diverse supermarkten in de omgeving, stokbrood ook te bestellen bij de receptie. Camping ligt dicht bij de snelweg naar Parijs/Antwerpen. Wij nemen de camping volgend jaar zeker in de overweging mee als weer dezelfde kant op gaan.

Prima overnachtings camping

Van Elburg
9-8-2018

Een prima doorreis camping. We kwamen aan en mochten zelf een plekje uitzoeken.

Erg vriendelijke eigenaar. Savonds gaat de snackwagen open en kan je er een goede friet eten. Leuk klein zwembadje wat voldoende is om na een lange autorit even in af te koelen.

Sanitair erg oud maar zag er schoon uit.

Fantastisch..... behalve het sanitair.....

Mirjam
2-8-2018

Prima overnachtingscamping, waar wij nog een nachtje aan gekoppeld hebben. Zwembad is heerlijk, plekken fijn, ontzettend vriendelijke eigenaren en personeel, prima patatje af te halen. Allemaal top, behalve het sanitair, dit is verouderd maar vooral niet schoon. Als je staat de douchen stroomt het putje over en komt de urine stank je tegemoet. Bij binnenkomst een vieze dweil op de grond die je ook al vanaf een afstand ruikt..... zonde als sanitair verbeterd en schoongehouden wordt dan zullen wij zeker terug komen.

Prima doorreiscamping

Robbert
1-8-2018

Prima doorreis camping. waar wij nu voor de 4e keer stonden.

Engels sprekend & vriendelijk personeel. Het eten is prima maar wel aan de dure kant. Sanitair is verouderd maar wel goed schoon. Zwembad is prima na een hete dag in de auto.

Eenvoudige camping, mooi zwembad

Yvon
28-7-2017

Eenvoudige camping, veel mensen gebruiken deze camping als doorreiscamping. Fijne plaatsten met bomen, mooi zwembad, zeer vriendelijk personeel (Engels sprekend) het sanitair is zeer verouderd maar was wel schoon, bakker komt iedere ochtend verse broodjes brengen, Lidl op loopafstand

Topcamping om te overnachten

Middelkoop
20-7-2017

Lekkere camping om te overnachten. We komen hier al ruim 10 jaar. Verouderd sanitair, dat kan veel beter. Broodjes te bestellen voor de volgende dag. Zwembad is heerlijk. Veilig gevoel. Supermarkt dicht bij en in het dorp een mac Donalds. Verder leuk om een keer Peronne te bezoeken. Dichtbij de snelweg.

Een heel erg goede doortrekcamping.

Eduard Bruinink.
3-10-2016

Eigenlijk is er niets mis met de camping, behalve dan dat de toiletten wat beter schoongemaakt kunnen worden. Een doortrekcamping heef nu eenmaal meer aandacht nodig voor het sanitair. De plekken zijn pima. De medewerkers zijn vriendelijk en meedenkend. Er is een kleine afhaal mogelijkheid waar je prima mee door de deur kunt voor een par dagen. Niet een camping voor langere tijd, alhoewel de omgeving dat eigenlijk wel van je vraagt, maar dan wellicht een camping waar wat meer het vakantiegevoel aanwezig is, maar als "doortrekker voor een paar dagen" ???? een perfecte oplossing, gemakkelijk te benaderen en dicht bij de snelweg.

Nooit naar toe gaan

Martin uit Gouda
6-9-2016

Plaatsen waren redelijk maar niet onderhouden. Sanitair was te ranzig voor woorden. 1 toilet bij de heren voor de gehele camping. Douche te vies voor woorden en de straal zo hard dat het een hogedrukspuit leek. Zwembad was prima. Patat en snacks erg duur.

goed voor 1 nacht

jo en yvonne frijns
28-8-2016

1 nacht op doorreis hier gestaan. Vriendelijk geholpen aan receptie. Plaats was groot, maar de bladeren van de vorige herfst lagen er nog op.Zwembad is prima. Het sanitair moet zo snel mogelijk gesloopt worden. Hier kun je je gasten niet insturen. Helemaal verouderd en daardoor niet meer schoon te krijgen.

Overnachtingscamping goed te doen

firefighter_peter
20-8-2016

Paar kilometer vanaf de PEAGE.

Goedkoop, frites, goeie WIFI.

Sanitair wordt steeds minder

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Port de Plaisance in Péronne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Port de Plaisance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.