vakantie Orvillers-Sorel

Reviews over Orvillers-Sorel

Zeker een aanrader voor de volgende vakantie

Familie Lips,
    14-9-2018

Hele fijne doorgangscamping voor 1 of 2 dagen. Schoon, netjes en vriendelijke mensen. Ook de bediening in het restaurant waar je ook meeneempizza kon halen was erg vriendelijk. Douches 3 stuks, toilet 1, 5 wastafels maar alles zeer schoon in het naseizoen. Voor ons een aanrader als doorgangscamping.

prima en mooie doorgangscamping

Hans,
    23-8-2018

prima doorreiscamping, omgeving vraagt zelfs op een nachtje extra. Prachtig glooiend kleinschalig agrarisch-landgoed-landschap. Klachten over sanitair zijn erg overdreven. Is eenvoudig maar goed. Pingpongtafel is er wel degelijk, in het bosje achter de camping. Zonplaatsen maar ook schaduw. Makkelijk zo dicht bij Parijs. Ik snap de criticasters niet zo goed. We komen hier zeker terug.

Behulpzaam

Drost,
    14-8-2018

Een prima doorreis camping met uiterst behulpzaam personeel! Wij zijn voor 3 nachten op deze camping gebracht na pech en diefstal! De dame van de receptie is met ons aangifte wezen doen, naar de supermarkt geweest en mochten gebruik maken van hun telefoon. Een echte doorreis camping met overdag geen mens te zien en de avond goed vol! sanitair was te weinig en niet schoon maar voor 1 nacht prima te doen. Nogmaals bedankt (MERCI NATALI)

Nette camping voor een overnachting

Fc-babe,
    30-7-2018

Net en schoon is de camping vriendelijk personeel. We waren op doorreis en hebben 1 nacht hier gestaan

Prima doorreiscamping

Suzanne Smit,
    29-7-2018

Prima doorreiscamping vlakbij de A1. Leuk restaurantje en vriendelijk personeel, maar matig sanitair (wel schoon). In de omgeving was het verder erg uitgestorven, maar er ligt wel een supermarkt in de buurt.

Orvillers-Sorel scoort een 6,2 uit 10, op basis van 5 reviews