Géén boekingskosten

Meer camping info

73 Reviews over Le Sorel

• 7Chantal10-09-2021

Leuke rustige camping.

Fijne rustige camping zeer geschikt als overnachtingscamping. Ligt ongeveer 8 km. van de snelweg. Super restaurant op de camping met een uitgebreide kaart en heerlijk eten. Super bediening. ‘S morgens broodjesservice door bakker uit de regio.

• 8Yvonne24-08-2021

Aarrader

Prima camping voor korte stop. Heerlijk gegeten in restaurant!

• 8Henk de Vries12-08-2021

uitstekend

makkelijk bereikbaar vanaf snelweg. prima ruime plekken. heerlijke gegeten.

• 7De vries12-08-2021

Prima dag camping, goed restaurant

Nette ruime camping. Makkelijk om caravan achter auto te laten. Receptie om 18uur open, maar je kan de hele dag door je plek gewoon kiezen. Sanitair is prima. Restaurant was verrassend goed! Voor kinderen is er weinig te doen. Het speeltuintje is verouderd. Maar even buiten de camping kun je wel een leuke wandeling maken

• 8Eetgelegenheden
  • 8Eric03-08-2021

Snel, makkelijk met verrassend lekker restaurantje

Voor 1 overnachting gebleven, goed bereikbaar, snel en behulpzaam geholpen bij aankomst, restaurantje is verrassend goed van kwaliteit - ook lokale bewoners uit de regio komen naar restaurant. Echt lekker eten tegen lage prijzen!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Pieter21-08-2020

Prima voor één overnachting met prima restaurant.

Op terugreis op ca 45min rijden van 1e tankstation voorbij Parijs. €39 voor 5 personen/caravan/stroom. Écht overnachtingscamping (zo is review ook geschreven). Nette grote doorrij-grasvelden tussen stacaravans, auto kan aan caravan blijven. Sanitair simpel, maar afdoende (we hebben 3 douches geteld, 2 hurktoiletten en 2 gewone toiletten en wat wastafels) Mogelijkheid tot legen chem. toilet (wederom simpel,maar doeltreffend)

Restaurant erbij is (denk ik) primaire bron inkomsten. Lekker eten voor schappelijke prijs. Drinken wel erg duur (€ 3,50 voor frisdrank). We hadden een "simpele" salade voor € 8 (erg rijkelijk belegd) en een halve kip met friet of gratiné (€9). Buiken waren vol, kip was mals, maar weinig gekruid (da's echter smaak). Pizza's ca € 14 (zagen er op andere tafels goed uit) als ook hamburger/kipburger met frietjes waren verkrijgbaar.

Ik zou deze camping niet kiezen om anders dan voor overnachting te verblijven.

• 3Erica27-07-2019

Hele grote teleurstelling

Hele slechte ervaring. Volgens de website is de receptie open vanaf 09.00, bij aankomst blijkt dit pas na 18.00 te zijn. Dat betekende bij bijna 40 graden geen mogelijkheid om een ijsje of iets te drinken te kopen. Op de website foto's van een mooi veldje met pingpongtafel, speelveld enz. In werkelijkheid werd er afval/snoeigroen verbrand naast de pingpongtafel (die ook helemaal vergaan was), er lag overal afval en puin, oftewel alles behalve een veilige speelplek voor de kinderen. Verder was er nog een klein klimrek, maar ook dat was afgezet met lint. Sanitair ook niet echt schoon. Zeker aangezien de camping bijna leeg was (ondanks het hoogseizoen) best verwonderlijk. Wij waren heel blij dat we er maar voor 1 nacht waren. Zeker geen aanrader!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Familie Lips14-09-2018

Zeker een aanrader voor de volgende vakantie

Hele fijne doorgangscamping voor 1 of 2 dagen. Schoon, netjes en vriendelijke mensen. Ook de bediening in het restaurant waar je ook meeneempizza kon halen was erg vriendelijk. Douches 3 stuks, toilet 1, 5 wastafels maar alles zeer schoon in het naseizoen. Voor ons een aanrader als doorgangscamping.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Hans23-08-2018

prima en mooie doorgangscamping

prima doorreiscamping, omgeving vraagt zelfs op een nachtje extra. Prachtig glooiend kleinschalig agrarisch-landgoed-landschap. Klachten over sanitair zijn erg overdreven. Is eenvoudig maar goed. Pingpongtafel is er wel degelijk, in het bosje achter de camping. Zonplaatsen maar ook schaduw. Makkelijk zo dicht bij Parijs. Ik snap de criticasters niet zo goed. We komen hier zeker terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Drost14-08-2018

Behulpzaam

Een prima doorreis camping met uiterst behulpzaam personeel! Wij zijn voor 3 nachten op deze camping gebracht na pech en diefstal! De dame van de receptie is met ons aangifte wezen doen, naar de supermarkt geweest en mochten gebruik maken van hun telefoon. Een echte doorreis camping met overdag geen mens te zien en de avond goed vol! sanitair was te weinig en niet schoon maar voor 1 nacht prima te doen. Nogmaals bedankt (MERCI NATALI)

• 10Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair