Camping Le Sorelstersterster

67 reviews over Camping Le Sorel

• 2019
    3Erica27-07-2019

Hele grote teleurstelling

Hele slechte ervaring. Volgens de website is de receptie open vanaf 09.00, bij aankomst blijkt dit pas na 18.00 te zijn. Dat betekende bij bijna 40 graden geen mogelijkheid om een ijsje of iets te drinken te kopen. Op de website foto's van een mooi veldje met pingpongtafel, speelveld enz. In werkelijkheid werd er afval/snoeigroen verbrand naast de pingpongtafel (die ook helemaal vergaan was), er lag overal afval en puin, oftewel alles behalve een veilige speelplek voor de kinderen. Verder was er nog een klein klimrek, maar ook dat was afgezet met lint. Sanitair ook niet echt schoon. Zeker aangezien de camping bijna leeg was (ondanks het hoogseizoen) best verwonderlijk. Wij waren heel blij dat we er maar voor 1 nacht waren. Zeker geen aanrader!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7Familie Lips14-09-2018

Zeker een aanrader voor de volgende vakantie

Hele fijne doorgangscamping voor 1 of 2 dagen. Schoon, netjes en vriendelijke mensen. Ook de bediening in het restaurant waar je ook meeneempizza kon halen was erg vriendelijk. Douches 3 stuks, toilet 1, 5 wastafels maar alles zeer schoon in het naseizoen. Voor ons een aanrader als doorgangscamping.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Hans23-08-2018

prima en mooie doorgangscamping

prima doorreiscamping, omgeving vraagt zelfs op een nachtje extra. Prachtig glooiend kleinschalig agrarisch-landgoed-landschap. Klachten over sanitair zijn erg overdreven. Is eenvoudig maar goed. Pingpongtafel is er wel degelijk, in het bosje achter de camping. Zonplaatsen maar ook schaduw. Makkelijk zo dicht bij Parijs. Ik snap de criticasters niet zo goed. We komen hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Drost14-08-2018

Behulpzaam

Een prima doorreis camping met uiterst behulpzaam personeel! Wij zijn voor 3 nachten op deze camping gebracht na pech en diefstal! De dame van de receptie is met ons aangifte wezen doen, naar de supermarkt geweest en mochten gebruik maken van hun telefoon. Een echte doorreis camping met overdag geen mens te zien en de avond goed vol! sanitair was te weinig en niet schoon maar voor 1 nacht prima te doen. Nogmaals bedankt (MERCI NATALI)

• 1Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3Fam. Emmink10-08-2018

Nooit meer, vies erg onvriendelijk na evaluatie.

Receptie om 18:00 open(wat al laat is), kwamen om 18:50 aan. Gasten laten wachten. Geen excuses of uitleg of een aardigheidje (zoals flesje drinken) als excuses. De incheck was gehaast (waarschijnlijk doordat ze te laat waren) De stacaravan was oud en vies. De koelkast was niet schoon, onder het opklapbed lagen vieze doekjes en veel vuil waar ook het beddengoed en kussens lagen. Doordat wij na de late incheck gauw opzoek moesten naar eetgelegenheid omdat hun restaurant op ma-dag dicht is geen tijd gehad om er wat van te zeggen en het zo gelaten. In hun eigen evaluatie op de site aangegeven dat ik niet tevreden was. Kreeg ik een ontzettende verwijtende mail terug, dat ik tijdens mijn verblijf heel onaardig was (is totaal niet waar) dat medegasten excuses maakte voor mijn gedrag (bizar want ik was gewoon vriendelijk en heb het voor ze opgenomen toen ze te laat waren, want er kan altijd wat zijn) en dat ik eens normaal moet doen!!!!

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4A04-08-2018

Slecht en duur

Doorreiscamping waar wij nooit meer terug zullen komen. Bij aankomst om 17 uur was er niemand, je moest zelf maar een plekje uitzoeken ondanks reserveren. Midden op een veld zonder schaduw aangekomen tussen de andere trekkers. Bij aanmelding bij receptie bleek de prijs die online staat zonder elektriciteit te zijn, dus de camping was ook nog€4 duurder dan we dachten. Voor€40 per nacht verwacht ik toch meer dan 1 damestoilet en voor de heren 3 gaten in de grond en 1 toilet. Het leek wel redelijk schoon allemaal, maar douchen hebben we hier toch niet gedaan. Uitsluitend Frans gesproken bij receptie. Er zou een tafeltennis tafel zijn maar die hebben we niet gevonden. Voor ons nooit meer

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Fc-babe30-07-2018

Nette camping voor een overnachting

Net en schoon is de camping vriendelijk personeel. We waren op doorreis en hebben 1 nacht hier gestaan

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Suzanne Smit29-07-2018

Prima doorreiscamping

Prima doorreiscamping vlakbij de A1. Leuk restaurantje en vriendelijk personeel, maar matig sanitair (wel schoon). In de omgeving was het verder erg uitgestorven, maar er ligt wel een supermarkt in de buurt.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Erik13-07-2018

Goed als doortrekcamping maar ook iets langer.

De camping bestaat al jaren en vele nederlanders kennen deze plek (A1 op 10 min) . Vroeger één grasveldje voor "doortrekkers" en wat gewone plekken, nu ook een groot nieuw veld en wat chalets te huur. Het sanitair op het "oude" deel is netjes, goede douches. Op het nieuwe deel een soort festival cabines "toereikend". Er is een leuk restaurant met terras op de camping met goed eten tegen redelijke prijzen. Bij aankomst reserveren want het is een populaire plek ook voor de lokale bevolking. De eigenaren spreken Frans...... Eigenlijk ook wel een goede plek om wat in de omgeving te bekijken. Chantilly bijvoorbeel. Hartje Parijs is te bereiken per trein vanuit Compiegne binnen het uur. Het is vanaf een uur of drie 's middags en 's ochtends (vroeg) een komen en gaan van kampeerders natuurlijk. Zet je caravan/tent maar ergens neer en ga betalen als de receptie open is om 18.00. Gemoedelijkheid/vertrouwen zijn sleutelwoorden op deze camping.

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Fam. Schimmel03-07-2018

Prima doortrek camping

Voor kamperend Nederland op weg naar-, of vanuit het zuiden een prima overnachtingsplek Uitstekende grasmat Grote velden met niet afgebakende plaatsen Daarnaast ook door heggen omrande plekken Bij aankomst zelf een plek zoeken Vanaf 18.00 uur komt de campingbaas om af te rekenen Pluspunt; Je kunt s'morgens , zonder slagboom , direct "en route"

Gereisd met partner in juni 2018

1 tip over Camping Le Sorel

• Edwin, 12-08-2012

Kom uiterlijk om vier uur, anders heb je weinig kans op een plek met stroom. Liever zelf afwassen bij je caravan, heb je tenminste warm water. In het dorpje waar je doorheen rijd is ook stokbrood en croissants te koop bij het café zonder te reserveren, daar waar alle vrachtauto's stoppen. Tussen de snelweg en de camping is een tankstation waar je veel goedkoper kan tanken dan op de snelweg.

0 vragen over Camping Le Sorel

• SchaduwplaatsenAanwezig