Hotel La Nonette

Hotel La Nonette
7,7

1 review over Hotel La Nonette in het Nederlands

Hotel La Nonnette is een net en rustig hotel gelegen vlak bij het station van Orry-la-Ville. Wij waren met een gezin van vier personen, de kamer die we geboekt hadden was ruim genoeg. Helaas waren de matrassen van de bedden aan de zachte kant. 's Nachts moet je je raam wel gesloten houden, dit vanwege de langsrijdende auto's en treinen.

Het ontbijt buffet was zeer ruim, er was voldoende te krijgen. Voordeel van dit hotel is de mogelijkheid om gratis te parkeren op het binnenhof van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Nonette in Orry-la-Ville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Nonette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.