Eenvoudig hotel, goede service.

Hotel La Nonette **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Sandra

Eenvoudig hotel, goede service.

Sandra,
15-9-2011

Hotel La Nonette is een eenvoudig, maar charmant hotel met slechts 20 kamers. Helaas is de ligging niet ideaal: aan de achterkant een drukke spoorlijn en aan de voorkant een drukke weg. Met de ramen dicht is het niet zo'n probleem. Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen op een kamer en dat was goed te doen, niet al te grote kamer, maar voldoende bewegingsvrijheid. Het ontbijt was eenvoudig, maar dat wat er lag was supervers en ruimschoots aanwezig. Bij aankomst bleek de receptionist zelfs Nederlands te praten! Ook de andere receptionisten en personeel waren super vriendelijk.

Wij verbleven hier, omdat we naar Parc Asterix gingen. De afstand is ongeveer 20 minuten en goede verbinding met de auto.

In augustus zijn de meeste restaurants in de omgeving gesloten: vakantie. Wij vonden uiteindelijk geopende restaurants in de plaats Chantilly.

Voor ons doel was hotel la Nonette prima, maar niet voor een lang verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011