Hotel La Nonette

7.7GoedScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over La Nonette

• 8Sandra15-09-2011

Eenvoudig hotel, goede service.

Hotel La Nonette is een eenvoudig, maar charmant hotel met slechts 20 kamers. Helaas is de ligging niet ideaal: aan de achterkant een drukke spoorlijn en aan de voorkant een drukke weg. Met de ramen dicht is het niet zo'n probleem. Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen op een kamer en dat was goed te doen, niet al te grote kamer, maar voldoende bewegingsvrijheid. Het ontbijt was eenvoudig, maar dat wat er lag was supervers en ruimschoots aanwezig. Bij aankomst bleek de receptionist zelfs Nederlands te praten! Ook de andere receptionisten en personeel waren super vriendelijk. Wij verbleven hier, omdat we naar Parc Asterix gingen. De afstand is ongeveer 20 minuten en goede verbinding met de auto. In augustus zijn de meeste restaurants in de omgeving gesloten: vakantie. Wij vonden uiteindelijk geopende restaurants in de plaats Chantilly. Voor ons doel was hotel la Nonette prima, maar niet voor een lang verblijf.

• 7Alfred10-09-2011

Ideale uitvalsbasis voor stedentrip Parijs

Hotel La Nonnette is een net en rustig hotel gelegen vlak bij het station van Orry-la-Ville. Wij waren met een gezin van vier personen, de kamer die we geboekt hadden was ruim genoeg. Helaas waren de matrassen van de bedden aan de zachte kant. 's Nachts moet je je raam wel gesloten houden, dit vanwege de langsrijdende auto's en treinen. Het ontbijt buffet was zeer ruim, er was voldoende te krijgen. Voordeel van dit hotel is de mogelijkheid om gratis te parkeren op het binnenhof van het hotel.

• 8Hans. Kesselaar04-08-2010

Prima hotel

Goed hotel zeer vriendelijk personeel voor een paar dagen parijs is dit prima vlak bij het station je bent binnen 20 min in hartje parijs auto kun je gratis parkeren op de afgesloten binnen plaats Met de ramen open slapen is wat minder kamers aan de voorkant liggen aan een doorgaande weg en de achterkant rijdt de trein steeds langs, het ontbijtbufet is prima. kamers zijn zeer schoon. Prijs kwaliteit is zeker ok

Hotel La Nonette info

Facilities