Bed and Breakfast Villa Belvedere

• Sauna
Meer bedandbreakfastinfo

112 reviews over Bed and Breakfast Villa Belvedere

• 10Mia27-01-2019

Zeker om naar terug te komen.

Super ontvangst ! Heel netjes en proper ! Superlekker en gevarieerd ontbijt . Zeer vriendelijk en mooie kamers. Veel wandel en fietsplezier. Dicht bij Laon en de champagnestreek.

• 2018
    6De Best20-08-2018

Teleurstellend

Negatieve ervaringen: -Bij binnenkomst was een duidelijke sigarettenlucht te ruiken. -Er werd ons bij binnenkomst verteld dat table dhotes in de maanden juli en augustus niet mogelijk was, terwijl dat niet op de site en op bevestigingsformulieren vermeld staat. Nu moesten we na een lange reis weer de auto in om op zoek te gaan naar een restaurant. Dat was niet waar we voor gekozen hadden bij het selecteren van een chambre dhotes! -Een vies toilet op de overigens verder nette kamer. -Op de site staat vermeld dat gasten gratis gebruik mogen maken van de wellness. Niet dus! Alleen het zwembad is in de zomermaanden in gebruik. Bubbelbad en Sauna niet. Deze info zou op de site vermeld moeten staan, zodat mensen weten waar ze voor kiezen - ontbijt was prima

Met jonge kinderen

• 2017
    10vermeulenm17-10-2017

B&B is een echte aanrader

Een prachtig weekend beleefd in de B&B. Uitstap Reims is een aanrader, ook voor shopping. Grotere en kleinere Champagne huizen zijn vlot te bezoeken.

Heel nette kamers en mooi ingericht volgens thema. Rustige omgeving in een klein maar mooi dorpje. De uitbaters Linda en Bart zijn heel gastvrij en zowel ontbijt als diner zijn top en met voedingsallergieën wordt rekening gehouden.

Het mooie meer van Ailette is vlakbij gelegen. Wandelaars en fietsers komen hier aan hun trekken en er is ook een Golfterrein.

• 10Els Hofman15-08-2017

Zaaaalig! Ontstress en onthaast-verblijf!

Je wordt er warm en vriendelijk ontvangen door Bart en Linda. Geen enkele vraag is hun te veel. Het ontbijt is er overweldigend... rijkelijk, super vers... home--made! Het diner om duimen en vingers bij af te likken! Vraagjes over de omgeving worden met veel plezier beantwoord. Dit voelt als thuis komen, elke keer opnieuw!

Met oudere kinderen

• 10Ivan De Smet25-06-2017

fantastisch

zeer vriendelijke uitbaters Bart en Linda super lekker eten....met veel keuze bij het onbijt het diner verse produkten en met veel liefde gemaakt gezellige kamers en zeer netjes

• 10Nicole, Zottegem20-06-2017

Fantastisch, héél gastvrij ontvangen...super

Heel gastvrij ontvangen door Linda en Bart, het ontbijt en diner...SUPER. Beiden kunnen fantastisch koken en het zelfgemaakte brood, sandwiches, pistolets, confituur en nog zoveel meer...gewoonweg...lekker. Ik heb genoten van de eerste tot de laatste dag, ik ga zekers terug.

• 10Martine20-06-2017

Fantastisch verblijf in een prachtige b&b

Linda en Bart verstaan de kunst om hun gasten te verwennen. Een warm onthaal, een overvloedig en heerlijk ontbijt en een superlekker diner. Heel rustig gelegen en een echt paradijs voor wandelaars en fietsers. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. In de woonkamer is een speelhoekje voor kinderen. Buiten kan je gebruik maken van het zwembad en jacuzzi. Ik heb heel erg genoten van het verblijf en ga zeker terug.

• 10Patrick08-06-2017

Mooie dorpje langs het meer ailette

Een mooie b&b met ongelovige vriendelijke uitbaters

• Oude reviews

10Fam. Vereycken23-12-2016

Natuur, wandelen, gastronomie en cultuur (Reims)

We beleefden hier een prachtig weekend met mooie wandelingen in de omgeving; ook het dagje Reims is een aanrader en zeker de moeite waard, ook voor shoppers. 2 dagen waren zelfs niet voldoende om nog wat Champagne huizen en Laôn te bezichtigen. De chambre d'hôtes heeft zeer nette kamers, zeer mooi ingericht. Zeer stille omgeving in een net Frans idyllisch dorpje. Elke avond een uitgebreid gastronomisch diner (tegen betaling). Gastvrije eigenaars. Top! Wel aan te raden bij wandelingen om ze goed te plannen, want er zijn niet veel horeca zaken langs elk pad.

• 10Els Hofman16-11-2016

hartverwarmende verwennerij

Hartelijke verwelkoming, prachtige kamers, overheerlijk diner en overweldigend ontbijt. Voor het eerst volledig ontspannen teruggekeerd van een weekendje weg.

Met oudere kinderen

7 tips over Bed and Breakfast Villa Belvedere

• Fam de Ronde en hond, 15-04-2012

Volop mogelijkheid tot wandelen,fietsen,autotochtjes in de omgeving.

• vermeulenm, 01-10-2013

Een bezoekje aan de kathedraal van Laon op ca 15km is een aanrader!

• V.Filip, 08-04-2012

Ook voor mtb is de streek zeer goed geschikt mooi bewijzerde routes. Zelf getest.

0 vragen over Bed and Breakfast Villa Belvedere

Bed and Breakfast info