Bed and Breakfast Le Clos Des Vignes

BedAndBreakfastWeer vandaag26°16°
Bed and Breakfast Le Clos Des Vignes

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos Des Vignes voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Le Clos Des Vignes in het Nederlands

Schitterende accommodatie! Zeer luxe kamers en omgeving. Prachtig! Airco op de kamers. Grote lcd-tv's. Mooi zwembad en heerlijke jacuzzi.

Ook de tuinen op 1 minuut lopen van de B&B zien er schitterend uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Clos Des Vignes in Neuville-Bosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Clos Des Vignes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Clos Des Vignes scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.