Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal du Rompval voor je op een rij gezet:

13 reviews over Camping Municipal du Rompval in het Nederlands

Genoten van de omgeving

Jack
17-9-2018

Rustige camping met schoon en goed sanitair ,leuke receptie die je wil helpen om het nog leuker te maken

Gereisd Met partner in september 2018

Omgeving prachtig, loccatie caravan niet.

Laura Li-van Maaren
22-8-2018

Knusse, overzichtelijke camping. Onze sta caravan lag pal aan de doorgaande weg waardoor wij niet rustig konden slapen, dit was erg jammer. Fijn zwembad, broodjes service. Weinig activiteiten aanbod, met name voor kleine kinderen. Kustlijn van Picardie is prachtig!! Nooit geweten dat dit zo mooi was.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Pat
4-8-2018

Prachtige locatie en goede uitvalbasis voor een bezoek aan de mooie steden en stadjes in de omgeving. Minpunt vind ik dat er te veel mobil homes zijn geplaatst waarbij je dan op een aantal plaatsen als kampeerder in de “voortuin” van de stacaravan kan komen te staan! Jammer want dan heb je geen enkele privacy meer. Niet in de mobil home maar ook niet als kampeerder.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pauwels - Van den Bergh
10-8-2016

Het is een kleine en mooie camping. DE eigenaar doet er alles aan om zijn camping netjes te houden er heerst een stilte vanaf 23u00 zodat iedereen zijn nachtrust heeft. De toilet gebouwen werden tot 4x per dag gepoest. Het was meer een doortrek camping ondanks dat wij er 14 dagen verbleven. De eigenaar wist heel goed wie waar staat en was attent op alle gebied. Er was zelfs een mosselavond en bij plaats gebrek deed hij de moeite om tentjes te zetten en zelfs een TV zodat we ook buiten de finale van het E.K. konden beleven echt top. Als we met de groep iets organiseerde was hij zelfs hulpvaardig om het één en ander te regelen, we zullen dan ook deze camping niet gauw vergeten. Animatie was er ook aanwezig elke dag en het zwembad was netjes. De camping lag boven op een berg en het stadje Mers Les Bains lag op ongeveer 3.5 km naar beneden ook Le Treport was te doen en lag ernaast waar je mooie foto's kon nemen het was er wel een kiezel strand. Kortom mooie dorpjes in de omgeving. Top

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Benny (Pasar)
23-7-2016

Zeer vriendelijke uitbaters die heel de dag in de weer zijn om hun camping netjes en proper te houden, om de horeca te runnen, om de jeugd te animeren, enz. Toiletgebouw wordt meerdere maal per dag gecontroleerd en gepoetst, Zwembad was ook zeer proper en aangenaam om te zwemmen. Kortom, kleine en rustige camping op 2km van toeristische dorpjes

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Nooit meer.

Jeannette
15-7-2016

De locatie is mooi. Het personeel bij de receptie allervriendelijkst. Er zijn veel honden op de camping en die worden gewoon op de camping uitgelaten. Het sanitair is ontzettend smerig en stinkt. Veel vaste plekken met gillende mensen. Voor 2 nachten betaald maar na 1 nacht vertrokken.

gewoon prima

le rompval
12-9-2015

Ik herken eerdere commentaren TOTAAL niet. Het zwembad was zeer rein, het sanitair eveneens en werd 2x daags schoon gemaakt. De algehele sfeer op de camping was geordend en rustig met aardige Fransen als vaste gasten. Prima camping en zeker voor het geld ! Een week naar volle tevredenheid gestaan

Gereisd Met partner in september 2015

Eerste en ook laaste keer

Kok
6-8-2015

De camping vonden wij erg matig. Vanwege een aantal erg gezellige gasten zijn we toch gebleven anders waren we direct weer vertrokken. Dit vanwege een slechte hygiëne in het zwembad en de toilet en douchegebouwenen, daarnaast nog tot laat in de avond al veel overlast van luidruchtige hangjongeren (voornaamelijk Frans)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Verschrikkelijk; zo snel mogelijk vertrokken!

fam. Kreule
30-7-2015

Goed aan ons verblijf was de omgeving; de stadjes, de kustlijn, de kliffen. De camping was verschrikkelijk. Normaliter op welke (Franse) camping dan ook vinden onze jongens binnen no time vermaak. Dit is ze op Rompval helemaal niet gelukt. Het zwembad is zeer vies, wat oorpijn tot gevolg had. Daarbij wordt het zwembad verstierd door Franse en Engelse hangjongeren. Het sanitair wordt nauwelijks schoongemaakt. Poepresten op de deur hebben er minimaal een week opgezeten en urinegeur heeft zwaar de overhand. We zijn zo snel als wij konden vertrokken naar een aangenamere camping voor een heerlijk vervolg op onze vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijke camping, voor ons geen herhaling.

aspamp
17-8-2013

Redelijk ingedeelde camping met nieuw sanitair en zwembad. Licht fraai naast bos wat echter hermetisch afgesloten is. Strand is ver weg aangezien camping hoog op klippen ligt, e km buiten het dorp. Camping vooral bevolkt door deels luidruchtige Fransen (tot ernstige aso's aan toe, hier wordt niet tegen opgetreden)..

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Rompval in Mers les Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Rompval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.