Camping Municipal du Rompval

Frankrijk, Picardie, Mers les Bains

6.1Voldoende

• 4.7Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal du Rompval voor je op een rij gezet:

Meer camping info

20 reviews over Camping Municipal du Rompval

• 4Utrecht21-09-2020

Nooit meer

Mede door de positieve revieuws hebben we besloten om naar deze camping te gaan. Het ontvangst was vriendelijk en we mochten zelf een plek uitzoeken. Tijdens het rondlopen over de camping en het uitzoeken van een plek viel het ons op dat de camping erg gericht was op chalets en de plekken klein en een aantal tussen of voor de chalets waren. Het bezoek van het toilet was schokkend, erg vies, overal wc papier op de grond en toiletpot gevuld met wc papier en niet door getrokken toiletten, toilet heeft geen wc bril. Dit heeft ons doen besluiten om het bezoek tot een minimum te beperken. De reden van eerder vertrek ook aangekaart bij de receptie maar werd helaas ( door taalbarriere?) niet (h)erkend. Toiletruimte op ochtend van vertrek weer vervuild aangetroffen. Geen gebruik gemaakt van het zwembad, die zag er prima uit.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 8Goedbiertje09-09-2020

Rustige camping, leuke en mooie wandelomgeving

Rustige leuk gelegen camping. Goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Prima mobile homes, voorzien van de nodige faciliteiten . Aardige beheerders en campinggasten. Zeer schone lucht.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 2018
    9Jack17-09-2018

Genoten van de omgeving

Rustige camping met schoon en goed sanitair ,leuke receptie die je wil helpen om het nog leuker te maken

Gereisd met partner in september 2018

• 7Laura Li-van Maaren22-08-2018

Omgeving prachtig, loccatie caravan niet.

Knusse, overzichtelijke camping. Onze sta caravan lag pal aan de doorgaande weg waardoor wij niet rustig konden slapen, dit was erg jammer. Fijn zwembad, broodjes service. Weinig activiteiten aanbod, met name voor kleine kinderen. Kustlijn van Picardie is prachtig!! Nooit geweten dat dit zo mooi was.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Pat04-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtige locatie en goede uitvalbasis voor een bezoek aan de mooie steden en stadjes in de omgeving. Minpunt vind ik dat er te veel mobil homes zijn geplaatst waarbij je dan op een aantal plaatsen als kampeerder in de “voortuin” van de stacaravan kan komen te staan! Jammer want dan heb je geen enkele privacy meer. Niet in de mobil home maar ook niet als kampeerder.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Pauwels - Van den Bergh10-08-2016

Het is een kleine en mooie camping. DE eigenaar doet er alles aan om zijn camping netjes te houden er heerst een stilte vanaf 23u00 zodat iedereen zijn nachtrust heeft. De toilet gebouwen werden tot 4x per dag gepoest. Het was meer een doortrek camping ondanks dat wij er 14 dagen verbleven. De eigenaar wist heel goed wie waar staat en was attent op alle gebied. Er was zelfs een mosselavond en bij plaats gebrek deed hij de moeite om tentjes te zetten en zelfs een TV zodat we ook buiten de finale van het E.K. konden beleven echt top. Als we met de groep iets organiseerde was hij zelfs hulpvaardig om het één en ander te regelen, we zullen dan ook deze camping niet gauw vergeten. Animatie was er ook aanwezig elke dag en het zwembad was netjes. De camping lag boven op een berg en het stadje Mers Les Bains lag op ongeveer 3.5 km naar beneden ook Le Treport was te doen en lag ernaast waar je mooie foto's kon nemen het was er wel een kiezel strand. Kortom mooie dorpjes in de omgeving. Top

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Benny (Pasar)23-07-2016

Zeer vriendelijke uitbaters die heel de dag in de weer zijn om hun camping netjes en proper te houden, om de horeca te runnen, om de jeugd te animeren, enz. Toiletgebouw wordt meerdere maal per dag gecontroleerd en gepoetst, Zwembad was ook zeer proper en aangenaam om te zwemmen. Kortom, kleine en rustige camping op 2km van toeristische dorpjes

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 2Jeannette15-07-2016

Nooit meer.

De locatie is mooi. Het personeel bij de receptie allervriendelijkst. Er zijn veel honden op de camping en die worden gewoon op de camping uitgelaten. Het sanitair is ontzettend smerig en stinkt. Veel vaste plekken met gillende mensen. Voor 2 nachten betaald maar na 1 nacht vertrokken.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 8le rompval12-09-2015

gewoon prima

Ik herken eerdere commentaren TOTAAL niet. Het zwembad was zeer rein, het sanitair eveneens en werd 2x daags schoon gemaakt. De algehele sfeer op de camping was geordend en rustig met aardige Fransen als vaste gasten. Prima camping en zeker voor het geld ! Een week naar volle tevredenheid gestaan

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 5Kok06-08-2015

Eerste en ook laaste keer

De camping vonden wij erg matig. Vanwege een aantal erg gezellige gasten zijn we toch gebleven anders waren we direct weer vertrokken. Dit vanwege een slechte hygiëne in het zwembad en de toilet en douchegebouwenen, daarnaast nog tot laat in de avond al veel overlast van luidruchtige hangjongeren (voornaamelijk Frans)

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015