Camping Berger du Val de Serre

Camping Berger du Val de Serre

4,8

Matig

3 reviews over Camping Berger du Val de Serre in het Nederlands

Basic camping met vies sanitair.

Alexandra
14-8-2018

Lieve eigenaar maar man man man.. schoonmaken van het toiletgebouw is in geen 25 jaar gebeurd.. toilet kon je bijna niet doortrekken en de vloer bij de douche was helemaal vies. Wel een schattig erf en de plekjes voor je tent zijn prima.

Rust, rust, rust.

HappyGranny
6-8-2014

Camping Berger du Val de Serre is een heel eenvoudig, maar charmant campingkje op het terrein van een oude boerenhoeve. Appel, peren en pruimenbomen, kippen en pauwen en blatende schapen van de buurman. De eigenaar schotelt je op verzoek een heerlijk autenthiek 5 gangen menu voor en dat voor €14,50!

Gereisd Met partner in juli 2014

Prima camping voor rustzoekers.

jan-de-laet
3-11-2012

Heerlijk rustige en goedkope camping aan een prachtige boerderij met niets anders dan een riviertje, een boomgaard, een ontvangstruimte waar je kan eten of streekproducten kan kopen. Vriendelijke eigenaar. Je kan er ook dineren, maar dat hebben we niet gedaan. Eenvoudig maar proper sanitair.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Berger du Val de Serre in Marcy-sous-Marle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Berger du Val de Serre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.