Camping Le Lac de Condé

5 reviews over Camping Le Lac de Condé in het Nederlands

Super!

Nick Waterschoot
11-4-2016

Goede ontvangst. Zeer net sanitair. Pure ontspanning. Kortom: Top!

Gereisd Met vrienden in april 2016

geweldig

marieke van berkel
12-1-2009

We zijn nu 2 keer op deze camping geweest, beide keren met kinderen. Er is niet veel te doen, maar dat is juist hetgene waar we naar op zoek waren. Heerlijk ontspannen, wat wil je nog meer tijdens de vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009
2008

Topper!

Janne
26-9-2008

Mooie rustige camping, vriendelijke ontvangst, alles is mooi schoon! Supermarkten op loopafstand. Deze camping is absoluut een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2008

2007

vriendelijke dame bij de receptie, erg behulpzaam , keurig

martens
21-9-2007

vriendelijke dame bij de receptie, erg behulpzaam , keurig sanitair, erg schoon.

Gereisd Met partner in september 2007

Zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangst

labarque
9-8-2007

Zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangst.Mooie omgeving.Supermarkten in de buurt.Zeker niet duur, hoelanger je er verblijf hoe voordeleiger.Een aanrader.

Gereisd Anders in Thu Aug 09 2007 13:55:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac de Condé in Le Nouvion-en-Thiérache, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac de Condé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.