Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh ! Village Le Ridin

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh ! Village Le Ridin voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 30 reviews

5.6VoldoendeScore uit 30 reviews
  • 6.5Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

30 Reviews over Yelloh ! Village Le Ridin

• 6Saskia11-08-2022

Stacaravans

Camping met vooral stacaravans in privé bezit. Rechte plekken voor tenten. Vriendelijk personeel. Schoon sanitair, maar wel veel te weinig. Omgeving erg saai, naast een zandafgraving. Omgeving verder wel mooi. Let op: strand waar je kan zwemmen is een stuk rijden vanaf de camping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Familie met gezin09-08-2022

Matig

Wij hebben deze camping geboekt als tussenstop, dus een overnachting. Daar is het prima voor. Personeel in het restaurant was niet heel vriendelijk en moesten heel veel moeite doen om Engels te spreken. Voor een camping als yellow village vind ik dat best slecht. Sanitair was matig, wel schoon, maar geen garantie voor warm water. Staplaats was niet heel groot. Zand afgraving in de buurt is storend en hoorbaar vroeg in de ochtend. En de weg tussen zwembad en camping wordt hard gereden. Geen 4 sterren waardig. Overigens prima voor één overnachting.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Familie Douma16-09-2019

Een heerlijke vakantie!!

Wij hebben een heerlijke week gehad op deze camping! We verbleven in een chalet die schoon en netjes was. Het personeel was behulpzaam en we hadden heerlijke warme broodjes iedere ochtend. De camping heeft een heel mooi zwembad, je kunt er lekker eten in het restaurant en er wordt van alles georganiseerd voor de kinderen. We hebben ook heel erg genoten van de prachtige omgeving. Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve reacties gelukkig!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 1Ester Bouma02-08-2019

Ontzettend slecht, nare ervaring!!!

Door een storing bij het pinautomaat hebben wij ons verblijf helaas twee keer betaald. Al vaak contact opgenomen via mail en telefoon met de camping en met yellohvillage, waarbij we meerdere malen de bewijsstukken (bankafschriften) hebben meegestuurd, maar tot op heden geen geld terug gekregen. Alleen maar de reactie dat we maar 1 keer hebben betaald. Wij zijn ontzettend KWAAD en TELEURGESTELD!! Wij willen ons geld terug. De service is heel heel heel SLECHT!!

• 1Eetgelegenheden
  • 1Pete01-08-2019

slecht

Helaas moet ik een negatieve recensie schrijven. In het begin hebben we deze camping als gezin prettig ervaren. Maar bij de afbetaling via de pin automaat, ging het mis. Het apparaat gaf een storing aan, hierdoor moesten wij opnieuw betalen. Achteraf blijkt nu dat we twee keer hebben betaald. Hierover al contact gezocht met de camping en de organisatie. Met de nodige bewijsvoering van de bankafschriften. Helaas laat de camping en de organisatie niets meer van hun horen en houden zich van de domme en weigeren het bedrag terug te geven. Dit is mijn ogen zeer onwenselijk eigenlijk schandalig. Daarom raad ik deze camping niet aan en ook geen camping van de organisatie Yellow Village. Het is betreurenswaardig hoe ze hiermee omgaan, dit toont geen service.

• 1Eetgelegenheden
  • 10Fam.S.23-07-2019

Genoten!

Voor de 3e X genieten. Hoog serviceniveau, vriendelijk personeel (dit jaar de Nederlandse topper Juliette), schone cottage, heerlijk zwembad, gemoedelijke sfeer, fietsverhuur, winkeltje met basics, leuk restaurantje, fijne cottage en lekkere verse broodjes. Zat te doen in de regio! Niet teveel Nederlandse gasten; doorgang camping soms naar het zuiden wrslk. Vooral voor jonge kids leuk. Geen last vd grindwinning gehad. Strand Mahon is super. Tip: een anderstalige zender voor de niet Fransen mss. Verder genoten.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Obbus30-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Dit jaar ipv een chalet met de caravan op plek 78. Vriendelijk onthaal. Plek met voldoende privacy en plek voor de auto. In omgeving zat te doen. Sanitair OK. Zwembad en restaurant aan de overkant. Receptie met mini-winkeltje. Leuke speeltuin. Relatief veel stacaravans en chalets. Broodjesservice. Wifi matig. Fietsverhuur. Van de zandwinning geen last gehad. Restaurantje schijnt OK te zijn. Soort kidsclub aanwezig.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5maartje27-06-2018

Ik kom hier niet meer terug

Vriendelijk personeel, mooie staplaats. Elke ochtend verse broodjes, maar deze moet je daags tevoren wel bestellen. Heel veel Fransen op deze camping. Ook wat Belgen en Britten, veruit de minste Nederlanders. Zwembad is mooi maar het water is erg warm. Het sanitair is ronduit smerig, warm water onder de douche is geen garantie. Het sanitair is sterk verouderd en het stinkt in de doucheruimte. Dit park is meer gericht op de verhuur van chalets. De staplaatsen liggen tussen de chalets in. De grindmijn die even verderop ligt is vanaf 5:30 uur duidelijk hoorbaar op de camping en is een soort van wekker. Alleen in het weekend kun je genieten van de rust. Voor een yelloh camping is dit echt beneden de standaard.

• 7Jan verstraete02-10-2017

Verzorgd

Prima accommodatie, alles netjes. Keuken kan beter . Vriendelijk personeel. Klein mankement werd niet verholpen. Zonder communicatie

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Andrea26-07-2017

Super ! Zeer goed

Geweldige camping. Ik had geen hoge verwachtingen, zeker gezien de reviews op zoover. Alles overtroffen ! Niet al te groot. Personeel erg vriendelijk. Wij waren met 2 kinderen van 1 (bijna 2) en 3 jaar. Wat hebben ze genoten! Heerlijk iedere dag op de springkussens, trampoline en glijbaan. Eten in t restaurant is prima ! Je kan er op t terras eten of binnen, maar take away is ook mogelijk. Zwembad is heerlijk. Niet heel groot maar voor ons perfect, lekker overzichtelijk. Wij verbleven in een nieuwe cottage (nr 29). Top! Super schoon en mooi. Fijn dat je een afgebakend terras hebt. De omgeving vonden wij buiten verwachting mooi. Nu hadden wij super mooi weer, dat scheelt denk ik wel. Wij verbleven er 2 weken maar hadden ons er nog makkelijk een week kunnen vermaken Aanraders: stoomtrein, krabbetjes vangen in de baai, kastelen en natuur

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)