Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Residentie Odalys Les Villas de la Baie voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Residentie Odalys Les Villas de la Baie

• 8Hilde27-09-2018

mooie locatie om buiten de drukte veel te fietsen

Zeer vriendelijke en behulpzame dames aan de receptie!!! Zeer propere huisjes maar idd te klein zoals reeds eerder vermeld. Wij hadden een huisje voor 6 met ons 2. Alles voorzien, zeer goede bedden! Jammer dat tv en wifi betalend en duur is! Rustige ligging, dicht bij strand maar ver van de winkels (carrefour op 2,5km) dus te ver om dagelijks te stappen. Wij hadden de fiets bij wat aan te raden is! Mooie fietspaden, veel te zien want heel mooie streek voor wie van natuur houdt. Bovendien hadden wij 2 weken schitterend weer voor september (8 tot 22)! Het zwembad hebben we niet gebruikt, is klein, niet echt gezellig (in ahw een serre) maar wordt goed onderhouden! Goed om wat baantjes te trekken, meer niet! In september werd het amper gebruikt door enkele mensen. In die regio zijn heel veel restaurantjes en is het er niet duur! (mossel friet voor €9) dus niet als in België. Als gepensioneerd koppel hadden we het volledig naar onze zin! Een aanrader voor wie de streek wil verkennen per fiets en met de wagen!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 1Jean Michel Souchon09-09-2017

Residence invivable

Les logements sont situés à 5 m d'une departementale ou circulent nuit et jour et sans cesse voitures ,camions, autocars et tracteurs agricoles. Il est donc impossible de dormir , d'utiliser la terrasse , d'ecouter de la musique en resume d'etre en vacances , Donc residence réservée aux sourds ou amateurs de boules quies . Dommage car la ville et la region baie de somme sont sympathiques et interessantes

• 1Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 2Bernier04-07-2017

Pas de parking et tout est payant

Rien pas de parking meme pour aller chercher le pain il faut payer

• 1Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 8Jolanda14-07-2015

Schoon kleinschalig park

We hebben een fijne week gehad, de baai is prachtig. Het park is zeer net evenals de huisjes. Wij hebben een 6 persoonhuisje gehuurd en dat was prima voor 4 personen. Dames van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. Het inchecken om vijf uur is wel erg laat, mijn voorkeur zou naar drie uur uit gaan. Parkeerplaatsen zijn smal maar dat is overal in le Crotoy wel het geval. Voor de kinderen is er entertainment maar helaas alleen Franstalig.

• 5Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Van Mieghem Robert29-09-2013

Verzorgd onderkomen

De huisjes zijn goed verzorgd maar de opgegeven personen per verblijf zijn niet reeel, er is onvoldoende opberg mogelijkheid voor 2 personen in een huisje voor 4. Bij aankomst in Crotoy is het moelijk om de locatie te vinden. In de receptie zou het interresant zijn mocht men dat men de gasten een plannetje gaf met de locatie van de winkels waar men het nodige kan aanschaffen voor zijn onderhoud er is ten slotten geen restaurant en of winkel op het domein. De manier waarop men de controle uitvoert op het einde van het verblijf is zeer klant onvriendelijk.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9odent28-04-2013

a refaire

super sejour calme et maison tres agreablela literie est confortable la maison est propre n'oublions pas l'amabilite dupersonnel petit plus on peux commander le pain a l'accueil le matin superbe promenade la plage est a 200m sans probleme on y retourne

• 9Nany01-03-2013

Très contente de ce séjour !

J'ai trouvé les maisonettes, propres, spacieuses et très agréables. Mes enfants ont adoré le club enfants. La dame qui s'en occupe est très sympathique. La piscine est petite mais pour surveiller les enfants, c'est pas plus mal. Le centre étant fermé, les enfants peuvent s'y balader sans crainte. La plage est accessible à pieds, le marais avec les chevaux aussi. Une aire de jeux est aussi assez proche. La région est très jolie.

• 5wateaux02-10-2012

accueil des clients 2.10

trés bonne residence mais la responsable de l accueil a changé désagréable et lunatique

Callcenter, 03-10-2012

Bonjour wateaux, Nous avons bien noté votre avis et allons le faire remonter à notre résidence dans les plus brefs délais. Au plaisir de vous revoir chez Odalys Vacances. [email protected]

• 8Lucas24-09-2012

Nieuw vakantiehuisje

De vakantiehuisjes liggen wat ongelukkig nabij de departementale weg D4. Ze zijn goed uitgerust en voorzien van een minituintje. Men heeft op een relatief klein terrein een maximum aan vakantiehuisjes gebouwd. Beperkte groenvoorziening en parking (slechts één wagen toegelaten). Klein zwembad. Vriendelijk personeel aan de receptie. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• 7GERMAIN16-09-2012

agréable séjour

bien situé pour la découverte de la Baie de Somme mais malheureusement en bord de route. Néanmoins intérieur bien insonorisé et aménagement fonctionnel. Piscine un peu petite pour nager et de 60 à 130 cm de profondeur.

Vakantiepark Residentie Odalys Les Villas de la Baie info

• CafeNiet beschikbaar