Appartement P&V Residence de la Plage

Frankrijk, Picardie, Le Crotoy

8Fantastisch

• 8.8Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Residence de la Plage voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

19 reviews over Appartement P&V Residence de la Plage

• 2019
    8Martine16-12-2019

Heerlijk winters verblijf

Zalige rust in de winter. Wees voorbereid dat er niet veel restaurants en winkels open zijn in de periode voor de feestdagen. Het verblijf in een appartementje met zeezicht was prachtig. Gezellig ingericht met leuke kleuren en een volledige keukenuitrusting. Het binnnenzwembad was basic. Beetje schimmel( algen) aan de randen, en water iets te koud Maar prima om even te relaxen

Gereisd met partner in december 2019

• Oude reviews

4Rudy10-02-2013

Dit nooit meer

Le Crotoy pv is een van de slechtste pv die ik tot nu toe bezocht hebt. Dit is voor mij geen Premium. Supergoedkoop afgewerkt. Super klein. Tv van samsung van 30 cm schat ik. Penetrante geur in appt. Gemeenschappelijke ruimtes gangen etc vuil en van uitzonderlijk lage kwaliteit en afwerking. Slecht gepoetst. Fineerhout van lage kwaliteit. Zet echt domper op de vreugde van de vakantie. Ik denk dat ik volgende keer geen pv meer ga nemen . Ziet er mooi uit maar de lage kwaliteit van afwerking en gebruikte materialen in combinatie met slecht onderhoud en contactgeluiden van buren stoort echt. Dit appartement is geen plek waar je graag naartoe gaat. Er was niets groters vrij is misschien beter maar de kwaliteitsindruk is voor mij eerder 3 sterren. Zal paar fotos posten.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 2Jaco25-10-2011

Ranzinge bedoeling! Absolute afrader.

Schimmel in badkamer en zwembad,slecht schoongemaakt en klein appartement,gevaarlijke situatie doordat garage op plekken slechts 1,9 m hoog is (enorm risico op schade aan bv motorkap,kofferbak en cabriodak, etc).Meermalen gemeld,maar telkens afgewimpeld.Kennelijk zijn vieze onderbroeken en handdoeken van vorige huurders in je appartement normaal.Om niet te spreken over vies servies en vastgekoekte etensresten op de vloer.Zwembad?Overal schimmel en mos.En veel haren in het water.Te ranzig voor woorden!Gemeld bij Pierre et Vacances.Reactie:klachten worden doorgegeven! Erg grote tegenvaller voor een Pierre et Vacances accommodatie.Gezien de aftersales krijg ik echter de indruk dat ze er tegenwoordig bij Pierre et Vacances gewoon veel lagere kwaliteitsnormen op nahouden.Verder:een 6-8 persoonsappartement betekent max. 2 volwassen en 2 tot max. 4 kinderen vanwege de beperkte leefruimte en als je van het “strand” het water in wilt, moet je eerst door de glibberige rivierklei heen banjeren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Anoniem10-08-2010

Mooi

Wij zaten in een 6 persoons kamer. Zeer mooie en ruime kamer. Het uitzicht is SUPER. Leuke dorpjes in de buurt. Er is alleen niet zo heel veel te doen voor de jeugd (leeftijd rond de 13-16). Mooie Zwembaden (binnenbad + buitenbad).

Kortom zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Eva07-05-2010

Mooie residence!

Wat een prachtige residence, echt schitterend gelegen, zo direct aan het strand. Van buiten ziet het gebouw er al gelijk prachtig uit, maar ook van binnen was het appartement super. We hadden een 2-kamerappartement met een zeer ruim balkon en zijzeezicht. Het zwembad was buiten dicht, maar ik kan me voorstellen dat als het zeil eraf is, dat het er nóg mooier uitziet. Heel leuk dorpje, jammer dat we net niet lekker hebben gegeten... Binnenzwembadje zag er ook heerlijk uit (niet in geweest) en het buitenspeeltuintje is ook leuk voor de kleintjes! Zeker een aanrader! Volgens mij zit het altijd vol.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 5gertjan spek03-09-2009

mooi complex in een troosteloos dorp

Kamer was met franse slag schoongemaakt, met 4 personen is het goed te doen in een 6 persoons appartement. Bij regen komt het water naar binnen. Sinds de bouw niets meer aan gedaan. Buitenzwembad is niet verwarmd en steenkoud. Speeltuin is niet meer dan glijbaan en wipkip. Uitzicht op de Somme is schitterend. Rest van dorp is grootendeels verouderd en vervallen. Geen gezellige restaurantjes gevonden. Als je komt voor rust en natuur is het een goede keus.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 10Regien Lambregts09-08-2009

een echte aanrader

een prachtig gelegen vakantieverblijf. Met vier personen hadden we een 7 persoons appartement geboekt. De ruimte was erg luxe (zelfs 2 badkamers). Er is vanalles te doen, het dorpje biedt genoeg gezelligheid. We hadden wel prima weer, elke dag zwem/strandweer. We hebben het allemaal naar onze zin gehad. Toppie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 10Vranckx18-07-2009

Prachtige accomodatie & natuur, slappe gastronomie

Fantastische verblijfplaats, net,mooi,vriendelijk, niks op aan te merken! Prachtig! Spijtig dat er geen bar of eetgelegenheidje in de resedentie was. Vergeet je wagen niet, want op Crotoy zelf waren wij nogal snel uitgekeken. Een goeie brasserie, terras, een lekker restaurant waar je geen da-gen ervoor moest reserveren, dat misten we daar wel eigenlijk... Wel café's met terras waar je voeten op straat bengelen(niet handig met kleine kinderen mee) en derderangs- restaurants met veel fruits- de- mers, waar wij allemaal van over de wc-pot gehangen hebben wel! Ook 's avonds doods ,was iedereen om 21.30u al van straat verdwenen, ... Wel gaan met kids voor de omgeving,zee en natuur! Ook een leuk speelplein aanwezig in het dorpje. Maar ouders bleven wat op hun honger zitten. letterlijk & figuurlijk

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

• 8Kermans-Moens08-10-2008

Aangenaam verrast

Een kwasi splinternieuw complex, al lijken de gebruikte bouwmaterialen aan de buitenkant solider dan aan de binnenkant, dat aangenaam verrast met een zeer goede prijs/kwaliteit. Ideaal voor korte tot halflange verblijven en voor mensen die op rust gesteld zijn en op wandelen/fietsen/birdwatching ingesteld. Prachtig uitzicht over de brede baai van de Somme al is na 5dg het snelopkomend en terugtrekkend water en de prachtige zonsondergang geen verrassing meer. Zeer vriendelijk personeel aan receptie. Complex wordt constant onderhouden. (nu al?) Zeer ruime en goed uitgeruste kamer (toch voor 2pers.) en keuken. Prachtige zwembaden.Goede prijs/kwaliteit restaurants in onmiddellijke omgeving. Uitstappen aangeraden (Le Tréport - Eu enz.). Le Crotoy is iets te beperkt. Aanteraden is om aankopen in een grote winkel te doen dan de buurtwinkel. Bakkers voldoende. Verwacht echter geen strandzand zoals aan de kust, dit is een rivier. Al bij al aangenaam verrast.

Gereisd met partner in september 2008

• 10mulkay-henneco16-09-2008

Een topper voor Le Crotoy

Le Crotoy en omgeving is aangenaam vertoeven voor natuurliefhebbers en vooral fietsers. Ook met een beetje zoeken voor wie van lekker eten houd. P&V was dit jaar voor ons de eerste maal en het is echt geweldig meegevallen. Ligging prachtig, zwembaden heel leuk, appartement was voor ons perfect. We gaan zeker terug.

Gereisd met partner in september 2008

Appartement P&V Residence de la Plage info