Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.1Staat v/h sanitair
  • 6.6Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Trois Sablieres voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Les Trois Sablieres

• 6Hannie04-07-2017

Mooie ruime plaatsen. sommige afgezet andere vrij.

Dicht bij het strand . Je kunt er mooie wandelingen maken in de omgeving en ook fietstochten .Hier heb je geen e bike nodig.Nadeel mw spreekt geen andere taal dan Frans. En als je van het sanitair gebruik wilde maken,moest je je badge niet vergeten. Je staat tussen de mobiel homes . Maar dat is niet storend.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9bernier28-01-2017

super sympa

cela fait plus de onze ans que nous allons dans ce camping nous n'avons jamais eu de soucis bungalow très propre, accueil super sympa. ce camping est très calme, reposant le matin on fait de très grande balade par la plage et on fait de belle rencontre

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9W Pennings10-09-2016

Mooie camping, een aanrader.

Prima mobilhome. Driehonderd meter lopen naar de baai van de Somme. Aardige en behulpzame mevrouw bij de receptie,

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9martine16-05-2016

kei goe

heel mooie en verzorgde camping, mooi zwembad, het sanitair is kraaknet, alleen spijtig dat de douches en de toiletten in dezelfde gang zijn, dit geeft een smerige geur, wanneer er iemand een grote boodschap gedaan heeft. De camping ligt direct aan het strand. Je kan er mooie wandelingen maken. Wifi is normaal gratis, maar er was geen verbinding, en dit was naar het schijnt al geruime tijd zo. Heel vriendelijk personeel!! een echte aanrader om er een tijdje te verblijven

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6winkeltine30-08-2014

wel veel sterren, maar niet onderhouden

Omgeving van de accommodatie vond ik prima: mooie natuur op geringe afstand van de camping. De camping heeft volgens eigen zeggen 4 sterren. Volgens mij krijg je die sterren voor de faciliteiten die je in huis hebt. Dat betekent alleen nog niet dat die faciliteiten ook worden onderhouden... De meeste toiletten hebben bril, onder een van de douches word je nauwelijks nat en in een van de wascabines geeft de kraan geheel geen water. Schoonmaken van het sanitair bestond de meeste dagen uit uitspuiten van de ruimtes. Dat doen ze met de deuren open, dus alles achter de deur blijft zo vuil als het was. En dan een prijs?! Echt hoog. Bovendien vrij kleine plekken. En dat gedoe met een tag om het toiletgebouw binnen te komen... Maar goed, ook de positieve dingen: erg lekker brood elke ochtend.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9jackie20-03-2014

camping au calme

camping est calme, propre, plage a proximite pour de longues balades avec les chiens voiture obligatoire car loin du centre ville mais c est un choix dommage que la piscine ne soit pas couverte comme les autres campings,

• 7brigitte auger03-02-2014

sanitaire a revoir

camping au calme, oblige de prendre la voiture pour aller se baigner Quend ou Ford Mahon , plage a 300m mais pas pour se baigner, sanitaire pas digne d un 4 etoiles lavabo bleu pas raccorde, manque de lunettes aux toilettes,deco pas soignée, les allées du camping impratiquables les jours de pluie surtout pour aller au bureau chercher la pain la responsable a un peu des humeurs changeantes,

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Alsac23-06-2013

info floue

En réservant sur le site internet, il figure dans les activités sur place: sauna. La météo s'y prête, nous décidons de faire un sauna une fois sur place. Mais là, petite déception, le sauna est une activité certes sur place MAIS avec un supplément... C'est normalement le genre d'information qui font la différence au moment d'une réservation. Dans ce cas, on est amené à exclure d'autres prestataires qui eux ont précisé le caractère payant d'une telle activité !

• 8marilynkopinski28-01-2013

CAMPING AU CALME

camping calme sécurisé et mobil home propre et en parfait état l'accueil était chaleureuse!!juste un petit bémol pour la plage qui est elle vraiment à 300m mais la mer trop loin et étant partie derniére semaine d'aout il y a pas eu d'activité pour nous et notre fils!a part une soirée avec un repas!!sinon impéccable!!

• 6Eetgelegenheden
  • 8cloet14-10-2011

Un Grand Bol d'Air

Nous avons passé 4 jours aux "3 Sablières" début Septembre 2011, dans le Mobil Home "Super Tatiana" de 30 m2. Il était très bien, très propre avec une très bonne literie. Chauffage électrique, que nous avons apprécié au lever, ( temps automnale). Petit camping à taille humaine, ce que nous adorons. Très bon accueil. Beaucoup marché le long de la plage (ce que nous adorons également), en voyant au loin les calèches tirés par 2 chevaux, déposant les touristes le long de la baie, heureusement nous avions pris nos jumelles . Nous n'avons pas regretté notre choix de ce camping, ce qui nous a permis d'être en pleine nature, c'est extra, avec un bon coupe vent, beaucoup de marche, et des nuits très calmes . Nous le conseillons vivement pour les personnes recherchant le calme, logement propre et la tranquillité. Région magnifique. M.Agnès et J.François

Camping Les Trois Sablieres info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar