Camping La Chenaie

Camping La Chenaie

6.7Voldoende

Frankrijk, Picardie, Laon

Op vakantie geweest naar La Chenaie?

6.7Voldoende

• 7.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

12 reviews over Camping La Chenaie

• 2019
      8A. Kilsdonk30-06-2019

Camping is ons prima bevallen

Ik verbaas me over de recencies hieronder, maar alles kan anders zijn in andere jaren of weken van het seizoen. Wij kwamen voor 2 dagen om Laon te bekijken, maar bleven 3 dagen extra, zo goed beviel het ons. Hele ruime plaatsen, prima onderhouden, deels bebost. Prachtige verharde paden naar alle plekken (fijn voor onze camper). Uitstekende camper verzorgingsplek (best ooit gezien). Sanitair eenvoudig van opzet, maar modern en fris ogend. En schoon. 15 minuten lopen via apart pad naar centrum middeleeuws Laon. Aanrader! Fijn, heel behulpzaam personeel. De "beruchte" schietbaan is van de politie. Enkel schietgeluid tussen 10 en 12 en 14 en 16:00 uur. Niet 's avonds of in het weekend. Heerlijk stil dan. Leuk, maar wel heel klein zwembad. Minpunt: camping sluit al om 20:30u voor auto's. Enkel apart voetgangers/fietspoortje. Dure wifi helaas. Tip: mocht je een auto willen huren, supermarktketen E. Leclerc biedt ze voor spotprijzen!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
      6Familie uit Middelburg12-08-2018

Voor kort verblijf wel te doen.

Grote plaatsen, goed sanitair. Wel duur: vouwwagen, 2 volwassenen met 3 kinderen en stroom 41 euro per nacht. Groot nadeel is dat het naast een schietclub ligt waar veel geluidsoverlast van is. Wel een mooi nieuw zwembad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Mark04-08-2018

Kleine camping met grote plaatsen en klein zwembad

Kleine rustige camping met grote campeerplaatsen en nieuw zwembad. Helaas geen toilet papier en toiletbril. De camping ondergaat een renovatie. Wij hebben er met onze 3 kleine kinderen met caravan 5 nachten naar tevredenheid gestaan.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Maarten24-06-2018

Te veel geld voor te weinig kwaliteit

Vond de camping erg duur. € 23 per dag. Voor WiFi bijbetalen. Het sanitair vond ik ook niet schoon. Wij komen daar zeker niet terug. Maarten

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Monique Balk01-07-2017

Camping la chenaie is een heerlijke camping

Camping la chenaie is een kleine maar leuke camping vlakbij laon.ruime plaatsen, voldoende sanitair( en schoon!) En een klein maar prima verwarmd overdekt zwembad. Vanaf de camping zijn er bijzonder veel dingen te bezichtigen,iets wat men niet zo snel zou verwachten in noord frankrijk. Kortom een aanrader voor een vakantie niet al te ver van huis

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 8Karin30-05-2017

Rustig

Een heerlijk weekje gehad. Brood te bestellen bij de receptie, sanitair oké, wifi oké. Eigenaar/receptie behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Kees23-10-2016

Prima verblijf

Nabij het centrum van Laon verbl3ven om deze camping. Verblijf is prima bevallen. We zijn er twee nachten geweest. De camping was behoorlijk bezet. Sanitair was ruim toereikend en werd dagelijks schoongemaakt. De receptie werd bevrouwd door vriendelijke dames die de Engeks taal beheersten. Merkbaar is dat men de camping aan het verbeteren is. Er is een zwembad in aanbouw. Tegen meerprijs prima Wifi voorhanden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Kampeerder18-06-2014

prima camping

camping is overgenomen. sanitair wordt dagelijks schoongemaakt, goede douches, heet water. plekken van verschillende afmetingen. beheerder misschien iets stug maar blijkt zeer vriendelijk te zijn, veel informatie over de omgeving beschikbaar

Gereisd met partner in mei 2014

• 4rudolf28-08-2012

Hoe bestaat het

De camping in Laon heb ik in aug. 2012 bezocht. Een aantal jaren geleden waren we hier ook geweest en had deze camping een goede indruk achter gelaten. Helaas is van deze goede indruk niets meer overgebleven. De camping heeft veel achterstallig onderhoud, de afscheidingen waren wild en niet fatsoenlijk gesnoeid. Het positieve zijn de grote plaatsen. Het sanitair was verschrikkelijk smerig. In de dagen, die wij er gestaan hebben is er niet schoongemaakt, het werd alleen maar smeriger. Gelukkig had den wij ons eigen sanitair in de caravan. We spraken mensen, die hier ook maar een nacht gestaan hebben en het sanitair gemeden hebben vanwege de smerigheid en het achterstallig onderhoud. Een ander negatief punt is, dat de camping om tien uur 's avonds helemaal is afgesloten. M.a.w. Je kunt er niet op wanneer je 's avonds gezellig in Laon bent geweest. Er is zelfs geen loophek om door naar binnen te gaan. In noodgevallen kun je er na tien uur ook niet meer uit. Over veligheid gesproken.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Bjorn13-06-2011

Prima Doorgangscamping

De camping is gelegen in de glooiende overgang tussen de boven en benedenstad, en ook de camping zelf heeft daardoor een significant hoogteverschil. De plaatsen zijn echter goed geegaliseerd, waardoor eht opzetten van tent of caravan een kwestie van minuten is. Vanuit de camping zijn zowel de boven- als benedenstad goed bereikbaar evenals diverse winkelcentra op slechts minuten rijden. De bovenstad van Laon is echt een bezoek waard, authentiek, prachtige Kathedraal en kerk, en vooral veel (opgeknapte) middeleeuwse bebouwing en nauwe straatjes. De benedenstad is eigenlijk niet echt een bezoek waard, veel hoogbouw, industrie en eigenlijk weinig te beleven. Vanuit Laon kan je echter veel bezoeken, maar meer dan een week of 2 en de omgeving gaat vervelen. Voor kinderen is de camping rijkelijk uitgerust, maar er is geen animatie. Kinderen moeten zichzelf vermaken. Op de camping is alleen een soort van vreetschuur aanwezig, voor een goed restaurant is de bovenstad beter uitgerust.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009