Camping La Chenaie

Camping La Chenaie

5,8

11 reviews over Camping La Chenaie in het Nederlands

Voor kort verblijf wel te doen.

Familie uit Middelburg
12-8-2018

Grote plaatsen, goed sanitair. Wel duur: vouwwagen, 2 volwassenen met 3 kinderen en stroom 41 euro per nacht. Groot nadeel is dat het naast een schietclub ligt waar veel geluidsoverlast van is. Wel een mooi nieuw zwembad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Kleine camping met grote plaatsen en klein zwembad

Mark
4-8-2018

Kleine rustige camping met grote campeerplaatsen en nieuw zwembad. Helaas geen toilet papier en toiletbril. De camping ondergaat een renovatie. Wij hebben er met onze 3 kleine kinderen met caravan 5 nachten naar tevredenheid gestaan.

Te veel geld voor te weinig kwaliteit

Maarten
24-6-2018

Vond de camping erg duur. € 23 per dag. Voor WiFi bijbetalen. Het sanitair vond ik ook niet schoon. Wij komen daar zeker niet terug. Maarten

Gereisd Met partner in juni 2018

Camping la chenaie is een heerlijke camping

Monique Balk
1-7-2017

Camping la chenaie is een kleine maar leuke camping vlakbij laon.ruime plaatsen, voldoende sanitair( en schoon!) En een klein maar prima verwarmd overdekt zwembad. Vanaf de camping zijn er bijzonder veel dingen te bezichtigen,iets wat men niet zo snel zou verwachten in noord frankrijk. Kortom een aanrader voor een vakantie niet al te ver van huis

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Rustig

Karin
      30-5-2017

Een heerlijk weekje gehad. Brood te bestellen bij de receptie, sanitair oké, wifi oké. Eigenaar/receptie behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Met partner in mei 2017

Prima verblijf

Kees
      23-10-2016

Nabij het centrum van Laon verbl3ven om deze camping. Verblijf is prima bevallen. We zijn er twee nachten geweest. De camping was behoorlijk bezet. Sanitair was ruim toereikend en werd dagelijks schoongemaakt. De receptie werd bevrouwd door vriendelijke dames die de Engeks taal beheersten. Merkbaar is dat men de camping aan het verbeteren is. Er is een zwembad in aanbouw. Tegen meerprijs prima Wifi voorhanden.

prima camping

Kampeerder
      18-6-2014

camping is overgenomen. sanitair wordt dagelijks schoongemaakt, goede douches, heet water. plekken van verschillende afmetingen. beheerder misschien iets stug maar blijkt zeer vriendelijk te zijn, veel informatie over de omgeving beschikbaar

Gereisd Met partner in mei 2014

Hoe bestaat het

rudolf
      28-8-2012

De camping in Laon heb ik in aug. 2012 bezocht. Een aantal jaren geleden waren we hier ook geweest en had deze camping een goede indruk achter gelaten. Helaas is van deze goede indruk niets meer overgebleven. De camping heeft veel achterstallig onderhoud, de afscheidingen waren wild en niet fatsoenlijk gesnoeid. Het positieve zijn de grote plaatsen. Het sanitair was verschrikkelijk smerig. In de dagen, die wij er gestaan hebben is er niet schoongemaakt, het werd alleen maar smeriger. Gelukkig had den wij ons eigen sanitair in de caravan. We spraken mensen, die hier ook maar een nacht gestaan hebben en het sanitair gemeden hebben vanwege de smerigheid en het achterstallig onderhoud. Een ander negatief punt is, dat de camping om tien uur 's avonds helemaal is afgesloten. M.a.w. Je kunt er niet op wanneer je 's avonds gezellig in Laon bent geweest. Er is zelfs geen loophek om door naar binnen te gaan. In noodgevallen kun je er na tien uur ook niet meer uit. Over veligheid gesproken.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Prima Doorgangscamping

Bjorn
      13-6-2011

De camping is gelegen in de glooiende overgang tussen de boven en benedenstad, en ook de camping zelf heeft daardoor een significant hoogteverschil. De plaatsen zijn echter goed geegaliseerd, waardoor eht opzetten van tent of caravan een kwestie van minuten is. Vanuit de camping zijn zowel de boven- als benedenstad goed bereikbaar evenals diverse winkelcentra op slechts minuten rijden. De bovenstad van Laon is echt een bezoek waard, authentiek, prachtige Kathedraal en kerk, en vooral veel (opgeknapte) middeleeuwse bebouwing en nauwe straatjes. De benedenstad is eigenlijk niet echt een bezoek waard, veel hoogbouw, industrie en eigenlijk weinig te beleven. Vanuit Laon kan je echter veel bezoeken, maar meer dan een week of 2 en de omgeving gaat vervelen. Voor kinderen is de camping rijkelijk uitgerust, maar er is geen animatie. Kinderen moeten zichzelf vermaken. Op de camping is alleen een soort van vreetschuur aanwezig, voor een goed restaurant is de bovenstad beter uitgerust.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Komen er zeker nog

C & D
      5-10-2009

We waren er eind september en het weer was nog best goed. Gelegen op de flank van de heuvel tussen beneden en bovenstad. Het verkeerslawaai valt erg mee en de plekken zijn ruim maar de struiken hebben een dringende snoeibeurt nodig. In de toiletten ontbreekt er een lavabo met kraantje.

Gereisd Met partner in Mon Oct 05 2009 16:19:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Chenaie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chenaie in Laon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chenaie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.