Hotel Chateau de Barive

Hotel Chateau de Barive

7.6Goed

Frankrijk, Picardie, Laon

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Barive voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Chateau de Barive

• 6Partners06-04-2009

De vlag dekt de lading niet volledig!

Hotel is midden in het groen gelegen op het platteland. Ideaal voor wandelaars, maar niet zo ideaal om champagnestreek te verkennen (te ver van streek Epernay). Is eigenlijk zijn 4 sterren niet waard. Onze kamer was niet netjes en als anderen water namen, hadden wij (totaal) geen water meer in douche.Er was ook niet te nauwkeurig gepoetst. Het eten was niet slecht maar niet wat je van een 4 sterren mag verwachten. Eerder veel "show". Personeel was wel vriendelijk.Voor het ontbijt (geen buffet,maar broodjes op je tafel) moest je stevige prijs bijbetalen voor eitje (16 EUR!!!). Kortom, eerder 3 sterren waard.

Gereisd met partner in april 2009

• 6Genieters06-04-2009

Eerder 3 sterren waard!

Hotel is mooi gelegen voor wie van de natuur houdt (volledig in alle rust op het platteland). De kamer was echter niet al te netjes in termen van 4-sterren (beestjes in badkamer, onnauwkeurig gepoetst, soms totaal geen water in douche omdat wellicht anderen ook water namen). Het uitzicht was wel mooi vanuit de kamer. Het personeel was vriendelijk. Het eten (de basismenu) was goed maar niet wat je van een 4-sterren mag verwachten. Te duur bv. glas champagne : 12 EUR. Het ontbijt was gewoon, alleen jammer dat je veel extra moest betalen bv. 16 EUR voor een eitje met bacon! Kortom, goed hotel voor een 3 sterren, maar zeker geen 4 waard!

Gereisd met partner in maart 2008

• 7Marc en Valérie, Brugge12-07-2008

Gastronomisch verblijf

De ontvangst is op niveau in een mooi ingerichte salon met cocktail van het huis. De kamers zijn ok zonder meer. Niet echt gesofistikeerd. Onder het dak met dakramen, maar voor de rest mooi afgewerkt. Het eten is super, echt gastronomisch, het menu is een aanrader met verschillende tussengangen. De bediening is op het niveau van een sterrenrestaurant. Ook het ontbijt, niet in buffetvorm, maar wel met bediening aan tafel is uitmuntend. De stad Laon op 20 km is leuk. Reims hadden we eerder al bezocht. Dit is een prima hotel voor een romantisch weekendje weg voor wie houdt van lekker eten (en er ook zo veel wil voor betalen).

Gereisd met partner in december 2007

• 6roel van hezel02-08-2007

• "traditionele kamer" onder dak en zeer heet
    • oncorrecte directie: er was vermeld dat mijn hondje in het restaurant mee mocht, ik had dit vooraf in het frans bevestigd. Toen wij toekwamen heeft men de voucher genomen, OOK de franse tekst gezien en niets gezegd. Pas later na inchecken heeft men aggressief gezegd dat mijn kleine hond niet mee mocht in het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2007

• 10paul huys17-11-2006

Verbleven er 2 en 3 november.Schitterende oude kasteelboerderij ( ? )-perfekt gerestaureerd.Zeer eenzaam én een stilte gebied. Je hoort er de vogeltjes en het windgeruis...Duur maar zijn prijs waard.Aangenaam terras met lieve katers.mooie binnenkoer.Mooie restaurantzalen met overvloedige, zeer goede keuken.Schitterend zwembad, van binnenuit bereikbaar met gratis badjas en handdoeken ter plaatse.Echt een aanrader voor speciale gelegenheden.

Gereisd in november 2006

0 tips over Hotel Chateau de Barive

0 vragen over Hotel Chateau de Barive

Hotel Chateau de Barive info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenMassages