Reviews over Hocquincourt

Heerlijke rustige plek in een prachtige omgeving

Willem,
    27-5-2010

De ontvangst is zeer gastvrij. De kamers zijn eenvoudig ingericht. Grote tuin waar je gebruik van kan maken. Het is er heerlijk rustig (geen verkeerslawaai oid). Het ontbijt is eenvoudig. Restaurants voor het avondeten zijn er genoeg in de omgeving. Abbeville is maar 10 a 15 minuten rijden.

persoonlijke ontvangst door de gastvrouw, tevens van het

sasja hof,
    22-4-2008

persoonlijke ontvangst door de gastvrouw, tevens bewoonster van het kasteel. het diner, door haar bereid was goed aangepast aan ons vegetarische dieet. zeer rustig gelegen midden op het franse platteland, ideaal voor romantici en rustzoekers. wij hebben geboekt via weekendesk.nl waar je dus het diner erbij kunt boeken. echt een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil dan een standaard hotel met veel andere gasten!