2,1

1 review over Camping Le Bois Joli in het Nederlands

Niet doen!

Daan,
7-8-2018

Bij aankomst (17:00 uur) sta je voor een dicht hek. Je hoopt maar dat er toevallig iemand langskomt. Sanitair en waterleidingen zwaar verouderd. Gratis WiFi met meerdere A4-tjes gecommuniceerd. Doorvragen bij de ‘receptie’ blijkt dat het niet gratis is maar 8 euro voor 2 uur! Geen enkele winkel in het dorp te vinden. Tip; doorrijden naar een ander dorpje!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Le Bois Joli

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois Joli in Henonville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois Joli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.