Géén boekingskosten
FrankrijkPicardieGuiseCampings GuiseCamping de la Vallee de l'Oise

Camping de la Vallee de l'Oise

FrankrijkPicardieGuise
7.5GoedScore uit 4 reviews

7.5GoedScore uit 4 reviews
  • 8Staat v/h sanitair

Meer camping info

4 Reviews over de la Vallee de l'Oise

• 7d_vriesman15-09-2016

Prima doorreiscamping

Zowel op de heen- als terugreis, naar het zuiden via Parijs, hier overnacht met de caravan. Ruime plekken en prima sanitair (géén muntjes voor de douches). En dat voor een prima prijs. Behulpzame beheerder. De camping ligt rustig vlakbij de D946 (goed alternatief voor de N2). Het plaatsje zelf heeft weinig te bieden (kasteel, paar restaurants).

• 8Staat v/h sanitair
  • 8czerniak09-10-2014

camping sympa

Le camping est bien situé, proche du centre ville de Guise, du château et du familistère. Il n'y a pas d'épicerie, snack ou autre dans le camping mais on trouve un centre commercial à 5mn en voiture, une friterie, des pizzas à emporter à 5mn de voiture aussi. Nous y avons installé notre caravane de mai à octobre. Les sanitaires, même s'ils ne sont pas très récents, sont très propres, la pelouse et les haies entretenues. Merci à Fanny pour son travail et sa gentillesse.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Stella en Michiel de Nooijer26-08-2014

Heerlijk weekend weg

wij zijn zeer vriendelijk door een dame ontvangen. Ze was het weekend dat wij er waren hard aan het werk. Het sanitair was prima in orde en de douches zalig. Het water voor de afwas en was is niet lauw maar heet en zit net als de douches inbegrepen in de prijs. De plekken waren keurig gemaaid en voorzien van dik gras. Het is een aanrader. De camping ligt tegen het centrum van Guise aan. Wij waren met z'n tweeen en een hond. Dus wat betreft kindvriendelijkheid daar heb ik niet op gelet. De camping is rustig en heeft een feestzaal waar nu geen gebruik van werd gemaakt. Guise is geen grote plaats dus aan de ene kant het plaatsje aan de andere kant het platte land.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Heidi12-09-2010

Redelijke camping in stil dorpje.

We hadden een mooie plek op deze camping, met een zeer nonchalante eigenaar. Hij was er vaker niet dan wel, kwam pas 25 minuten na openingstijd het kantoortje eens open doen enzovoorts. De prijs was er ook naar, deze camping is absoluut niet duur. Wel jammer dat er maar 6Amp stroom is en geen internet mogelijkheid. Het dorpje Guise heeft behalve het kasteel (daar kwamen we voor en het was de moeite waard) ook niet veel te bieden.

• 6Staat v/h sanitair

Camping de la Vallee de l'Oise info

Camping-informatie

• NaturistencampingNiet beschikbaar