Reviews over Guise

Prima doorreiscamping

d_vriesman,
    15-9-2016

Zowel op de heen- als terugreis, naar het zuiden via Parijs, hier overnacht met de caravan. Ruime plekken en prima sanitair (géén muntjes voor de douches). En dat voor een prima prijs. Behulpzame beheerder.

De camping ligt rustig vlakbij de D946 (goed alternatief voor de N2).

Het plaatsje zelf heeft weinig te bieden (kasteel, paar restaurants).

Heerlijk weekend weg

Stella en Michiel de Nooijer,
    26-8-2014

wij zijn zeer vriendelijk door een dame ontvangen. Ze was het weekend dat wij er waren hard aan het werk. Het sanitair was prima in orde en de douches zalig. Het water voor de afwas en was is niet lauw maar heet en zit net als de douches inbegrepen in de prijs. De plekken waren keurig gemaaid en voorzien van dik gras. Het is een aanrader. De camping ligt tegen het centrum van Guise aan. Wij waren met z'n tweeen en een hond. Dus wat betreft kindvriendelijkheid daar heb ik niet op gelet.

De camping is rustig en heeft een feestzaal waar nu geen gebruik van werd gemaakt. Guise is geen grote plaats dus aan de ene kant het plaatsje aan de andere kant het platte land.

Redelijke camping in stil dorpje.

Heidi,
    12-9-2010

We hadden een mooie plek op deze camping, met een zeer nonchalante eigenaar. Hij was er vaker niet dan wel, kwam pas 25 minuten na openingstijd het kantoortje eens open doen enzovoorts. De prijs was er ook naar, deze camping is absoluut niet duur. Wel jammer dat er maar 6Amp stroom is en geen internet mogelijkheid. Het dorpje Guise heeft behalve het kasteel (daar kwamen we voor en het was de moeite waard) ook niet veel te bieden.

Guise scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews