Camping Du bord de l'aisne

Frankrijk, Picardie, Guignicourt

5.1Matig

• 5.4Eetgelegenheden
  • 4.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Du bord de l'aisne voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

24 reviews over Camping Du bord de l'aisne

• 2019
    5Elly27-08-2019

Nooit meer

Het is een 4 sterren camping waar we meer dan 32 euro voor 1 nacht betaalden Geen toiletpapier . Sanitair vies en slecht onderhouden . Doortrekknop stuk op het invalidentoilet . Dat toilet zat achteraan in de gang , handig als je slecht ter been bent . De mensen die hun afwas deden keken angstvallig naar boven want daar gingen zoveel webben met spinnen , een ragebol kennen ze op de camping niet blijkbaar . De plekken waren ruim . De man in de snackbar wist niet hoe hij het bedrag dat we af moesten rekenen op de bon moest krijgen . Er stond 10 euro op maar we moesten er 20 betalen. Een soort gochelaar dus. Je komt er makkelijk vanaf de tolweg . We zijn na 1 nacht vertrokken .

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Birdy194708-06-2019

Nooit meer dus

Als je via de Acsi kampeergids een goed beeld van de camping krijgt dan is de teleurstelling groot. Onverlichte trap naar het sanitairgebouw dat omgeven is met houten vlonders die glad zijn bij regen. Een open washok met bijna koud water om af te wassen of de was te doen, douches die weinig en te koud water geven, geen gratis maar dure Wifi. Het voordeel is dat de bakker en een supermarkt vlakbij zijn. Over de frites was ik tevreden als ook over de behulpzaamheid van de beheerders.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    6Luc Dierkx14-11-2018

Niet mijn beste keuze.

Enige camping open "dichtbij" Reims (25 km). We betaalden 25,00 EUR per nacht of 100,00 EUR voor 4 nachten + taks. Zwembad gesloten (vanaf 1/11). Sanitair niet verwarmd en niet proper. Armzalige watervoorziening in de douches. Afwas buiten. Chemisch toilet uitgieten bij campers, geen water om te spoelen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2018

• 5Jan21-05-2018

Veel te duur voor het gebodene!

Mooie plaatsen op gras. Goed sanitair dat goed wordt schoongemaakt. Het forfait van € 13,90 dat op de website wordt aangegeven, is voor één persoon Incl. Staanplaats. Voor een 2e persoon wordt €8,80 extra berekend. Ook de elektriciteit is NIET inbegrepen. €5,30 extra! Zo betaalt u hier voor een staanplaats dus 28 euro per dag!!! De voorlichting op de website is wat prijzen betreft misleidend. WiFi voor één week kost 15 euro. Nee, zulke bedragen is deze camping niet waard.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

5Blindbeekje28-04-2017

Redelijk voor veel teveel geld

4 personen en een camper, 45 euro in het voorseizoen. WiFi en wc papier niet eens inbegrepen. Sanitair ziet er prima uit maar de douchestraal is zo zwak dat je alleen nat wordt als je tegen de muur aangeplakt gaat staan. Jammer! Plaatsen zijn wel mooi en ruim. Maar echt veel te duur !

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 6Hoppieh30-09-2016

Dure doortrekcamping

De accomodatie is zeker geschikt als doortrekcampingm maar de prijs is echter aan de (te) hoge kant. Bijna € 30,= euro vooe één nacht, waarbij geen internet is inbegrepen. Daar betaal je nog een € 3,= per uur voor. De camping heeft een heel klein zwembadje. Het restaurant stelt niets voor. Nauwelijks meer keus dan een opgewarmde diepvriespizza. Het sanitair ziet er beter als het is. Weinig water uit de douchekoppen en niet brandschoon.Helaas geen echte alternatieven in de buurt anders zouden zij ons hier niet meer zien.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Sander16-08-2016

goede doorreiscamping, wel wat prijzig

Nette doorreiscamping, je kan lopen naar dorp voor boodschappen en je kan eten bestellen en afhalen of gaan zitten in het restaurantje. Grappig zwembadje, overdekt, maar niet super. Wifi is duur, hele camping is best prijzig. Jammer is dan dat je zelf voor wc papier moet zorgen...

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6hilbert16-07-2016

redelijke vakantie

ligging is goed, personeel is vriendelijk, prijs is te doen 30+/- p.n. met ze 2en met elektra. broodjes waren vers en vroeg te krijgen.

voor mij had de camping maar 2 nadelen. 1 was het sanitair, vergane toiletborstel, pisvlekken die 2 dagen zitten voor ze schoongemaakt worden, en hier en daar een laag stof in het toilethokje dat niet van gister is. ander nadeel is het eten dat we bestelden, een steak en pizza waren gewoon aangebrand.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 8hanny11-06-2016

perfecte doorgangsvamping

Dit voorjaar stonden we weer op deze camping. Dicht bij de snelweg. Rust. Vriendelijk personeel. Ideaal als doorgangscamping. Je mag zelf een plek kiezen. Wij zijn hier altijd tevreden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 5marga van mechelen12-08-2015

Dure camping met jonge beplanting

De camping wordt veel door Engelsen bezocht die de oorlogsplaatsen bezoeken. De camping is netjes aangelegd maar door een hoog hekwerk afgescheiden van de Aisne. De camping is vrij duur zeker als je ook nog van internet gebruik wilt maken. Overal wordt je op extra kosten geattendeerd wat irriteert. De staat van het sanitair is goed maar veel w.c's en douches zaten dicht. Weinig schaduw wat erg vervelend was omdat het rond de 40 graden was toen wij er waren. Het zwembad was op onregelmatige tijden open en bracht weinig verkoeling.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

4 tips over Camping Du bord de l'aisne

• Paul, 27-08-2013

Laon een middeleeuws stadje 37 km ten NW van Guignicourt. De kathedraal daar heeft als voorbeeld gediend voor de later bouw van de kathedraal van Reims. Als je van oorlogsgeschiedenis houdt kan je onderweg naar Laon de onzinnige strijd op vele plekken herbeleven langs de weg van de "Chemin des Dames". In het voor- en najaar van 1915 zijn hier 10-duizenden Fransen, Duitsers en Engelsen een zinloze dood gestorven. Vele oorlogsgraven zijn hier te bezoeken.

• JP Arensman, 19-07-2013

Leuk voor enkele dagen om champagnestreek en Reims te verkennen.

• Anita, 20-09-2012

De supermarkt ligt op 650 m, ideaal. Epernay waar de grote champagnehuizen staan een klein uurtje rijden. Champagnehuis Mercier ook een aanrader, je gaat met de lift naar beneden waar duizenden flessen liggen vervolgens stap je in een treintje, 18 km gangen, Hautvillers waar Dom Perignon begraven ligt heeft een kleine champagnehuis van het merk Tribaut, lekkere champagne en de eigenaaar is zeer vriendelijk, je mag veel proeven en je kan ook bezichtigen, aanrader.

2 vragen over Camping Du bord de l'aisne

• irm, 11-07-2014

Kan je er in de buurt ook zwemmen in een meertje?

kan je er in de buurt ook zwemmen in een meertje of rivier?

Nienke Sneller, 25-08-2014

Niet naar gezocht. Maar vermoedelijk niet, gezien de omgeving.

• M. Schoneveld, 15-01-2012

overnachtingscamping

weet iemand of je hier voor één nacht kan staan op doorreis???

Paul, 27-08-2013

ja geen enkel probleem, wordt juist ook veel als doorgangscamping gebruikt !

Camping Du bord de l'aisne info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig