Camping Du bord de l'aisne

Laatste review

Niet mijn beste keuze.

Luc Dierkx,
14-11-2018

Enige camping open "dichtbij" Reims (25 km). We betaalden 25,00 EUR per nacht of 100,00 EUR voor 4 nachten + taks. Zwembad gesloten (vanaf 1/11). Sanitair niet verwarmd en niet proper. Armzalige watervoorziening in de douches. Afwas buiten. Chemisch toilet uitgieten bij campers, geen water om te spoelen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

19 reviews over Camping Du bord de l'aisne in het Nederlands

Niet mijn beste keuze.

Luc Dierkx,
14-11-2018

Veel te duur voor het gebodene!

Jan,
21-5-2018

Mooie plaatsen op gras. Goed sanitair dat goed wordt schoongemaakt. Het forfait van € 13,90 dat op de website wordt aangegeven, is voor één persoon Incl. Staanplaats. Voor een 2e persoon wordt €8,80 extra berekend. Ook de elektriciteit is NIET inbegrepen. €5,30 extra! Zo betaalt u hier voor een staanplaats dus 28 euro per dag!!! De voorlichting op de website is wat prijzen betreft misleidend. WiFi voor één week kost 15 euro. Nee, zulke bedragen is deze camping niet waard.

Redelijk voor veel teveel geld

Blindbeekje,
28-4-2017

4 personen en een camper, 45 euro in het voorseizoen. WiFi en wc papier niet eens inbegrepen. Sanitair ziet er prima uit maar de douchestraal is zo zwak dat je alleen nat wordt als je tegen de muur aangeplakt gaat staan. Jammer! Plaatsen zijn wel mooi en ruim. Maar echt veel te duur !

Dure doortrekcamping

Hoppieh
30-9-2016

De accomodatie is zeker geschikt als doortrekcampingm maar de prijs is echter aan de (te) hoge kant. Bijna € 30,= euro vooe één nacht, waarbij geen internet is inbegrepen. Daar betaal je nog een € 3,= per uur voor. De camping heeft een heel klein zwembadje. Het restaurant stelt niets voor. Nauwelijks meer keus dan een opgewarmde diepvriespizza. Het sanitair ziet er beter als het is. Weinig water uit de douchekoppen en niet brandschoon.Helaas geen echte alternatieven in de buurt anders zouden zij ons hier niet meer zien.

goede doorreiscamping, wel wat prijzig

Sander
16-8-2016

Nette doorreiscamping, je kan lopen naar dorp voor boodschappen en je kan eten bestellen en afhalen of gaan zitten in het restaurantje. Grappig zwembadje, overdekt, maar niet super. Wifi is duur, hele camping is best prijzig. Jammer is dan dat je zelf voor wc papier moet zorgen...

redelijke vakantie

hilbert
16-7-2016

ligging is goed, personeel is vriendelijk, prijs is te doen 30+/- p.n. met ze 2en met elektra. broodjes waren vers en vroeg te krijgen.

voor mij had de camping maar 2 nadelen. 1 was het sanitair, vergane toiletborstel, pisvlekken die 2 dagen zitten voor ze schoongemaakt worden, en hier en daar een laag stof in het toilethokje dat niet van gister is. ander nadeel is het eten dat we bestelden, een steak en pizza waren gewoon aangebrand.

perfecte doorgangsvamping

hanny
11-6-2016

Dit voorjaar stonden we weer op deze camping. Dicht bij de snelweg. Rust. Vriendelijk personeel. Ideaal als doorgangscamping. Je mag zelf een plek kiezen. Wij zijn hier altijd tevreden.

Dure camping met jonge beplanting

marga van mechelen
12-8-2015

De camping wordt veel door Engelsen bezocht die de oorlogsplaatsen bezoeken. De camping is netjes aangelegd maar door een hoog hekwerk afgescheiden van de Aisne. De camping is vrij duur zeker als je ook nog van internet gebruik wilt maken. Overal wordt je op extra kosten geattendeerd wat irriteert. De staat van het sanitair is goed maar veel w.c's en douches zaten dicht. Weinig schaduw wat erg vervelend was omdat het rond de 40 graden was toen wij er waren. Het zwembad was op onregelmatige tijden open en bracht weinig verkoeling.

Geschikte doorreis camping

Harry
10-8-2015

Deze camping aangedaan; ligt op een strategisch goede lokatie en kort bij de snelweg.

De camping heeft een open karakter met zeer weinig bomen, dus bij zonneschijn zouden wij deze camping overslaan.

De plaatsen zijn groot (je mag ze zelf uitkiezen), WIFI betaald en restaurantje met zeer kleine kaart, maar voor een overnachting goed te doen,.... de pizza is zelfgemaakt en goed.

De prijs is voor ons aan de hoge kant voor datgene je krijgt!

Fijne plek

Karin
2-8-2015

Goeie camping voor doorreis of een aantal dagen de omgeving verkennen. Mooi sanitair, zwembadje en barretje. Supermarkt op loopafstand. Wifi inderdaad duur, maar werkt prima en dat is ook fijn. Wel een behoorlijke prijs voor dit soort camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du bord de l'aisne in Guignicourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du bord de l'aisne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.