Reviews over Glisy

Goedkoop overnachten

Vandelannoote Gerald,
    21-5-2013

Goed om enkel te overnachten.Propere kamers wel klein,douche -badkamer-wc heel klein,nauwelijks beweegruimte.Samen kamer gedeeld met een vriend en elk maar 91€ betaald voor 3 nachten met ontbijt(basic).Dame aan receptie en ontbijt is niet van de vriendelijkste,die zou beter ander werk zoeken zit daar tegen haar goesting.De laatste dag was het iemand anders en het was al heel iets anders,de eerste "bonjour" was gevallen.Wifi werkt heel traag.Enkele restaurants op wandelafstand en ruimte zat om wagen te parkeren.

Modern maar sober Hotel

Piet,
    13-9-2012

Hotel goed geschikt voor kort verblijf. Kamers zijn modern met goede bedden. Hotel is vanuit Nederland ( ook met Tom2) moeilijk te vinden.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Onze fietsen werden in de linnenkamer gestald.

ECHT DOORREIS HOTEL.

Lepie,
    11-8-2012

Zeer vriendelijke gastheer/gastvrouw. Spraken zelfs redelijk Engels.

Nette verzorgde/schone kamer. Voor de kinderen een stapelbed. Hotel is voldoende voor een nachtje. Niet voor meerdere nachten. Direct aan de snelweg. Verkeer hoor je er (haast) niet.

Privé parkeerplaats wordt echt afgesloten. Bagage kun je dus in de auto laten liggen. Ontbijt bijgeboekt. € 5,50. Kun je niet veel van verwachten dachten wij. Toch nog Buffet. Je kon koffie/thee, warme/koude melk, water pakken. Zelf tosti (bruin of wit) maken. Jam, Nutella, honing op je croissant of stokbroodje doen. Je kon cornflakes of een ander soort cornpops pakken. Ook was er een soort van appelmoes en yoghurt. Dus voor de prijs zeker de moeite waard. Je moest wel in de aankomst/vertrekhal aan een soort picknicktafels ontbijten. Maar dit had ook wel zijn charme. Onze kinderen vonden het geweldig.

Het is een mooi, net verzorgd doorreis hotel, zeker de moeite waard!

Glisy scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews