Vakantiepark P&V Belle Dune

7.2Goed

Frankrijk, Picardie, Fort Mahon Plage (Somme)

7.2Goed

Meer vakantiepark info

114 reviews over Vakantiepark P&V Belle Dune

• 8Fleur Michiels19-08-2020

Fantastische week gehad

Wij waren hier 8 jaar geleden al geweest en hebben maar 1 tip: neem geen huisje aan de wijk "Maisons de la plage". Je zit daar te ver van het centrale gedeelte van het park, het is enorm klein en hebt geen wc boven. Deze keer zaten we aan "Ile aux oiseaux"Ile, zonder meerzicht en dat was top! Wel een kleine leefruimte maar twee badkamers! 😀 Onze kids van 8 en 5 vonden het super om al fietsend naar de animatie of het zwembad te gaan. De brug over de weg maakt het dan ook superveilig! Aangaande corona hebben we 2 opmerkingen: het zwembad vonden wij te druk, zeker tijdens het golfslagbad. Een reserveringssysteem zou beter zijn. Het winkeltje zou ook slechts enkele klanten terzelfdertijd binnen mogen laten. Toen wij toekwamen stond iedereen achter elkaar in de rij. Bij de receptie en bij het omkleden van het zwembad gaat wel alles prima! Wij hebben een hele toffe week gehad en vinden dit een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Dirk10-09-2019

fantastisch

We hadden vooraf gezien dat er wel wat slechte reviews waren, maar dit bleek onterecht. Het is mooi en verzorgd park met goede kwaliteit/prijs verhouding. Veel te ontdekken in de omgeving en maar 3 uurtjes rijden vanuit Vlaanderen. Zwembad mocht wel open zijn in de voormiddag ook.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8Harry24-08-2019

Heerlijk park, schoon, rustig, mooie omgeving

Het huisje 4/5 personen is ruim genoeg voor twee, een gezin met twee kinderen zou ik adviseren om een huisje voor 6/8 personen te kiezen.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Marjan17-08-2019

Prettig verblijf, leuk uitzicht op het meertje

We hebben met onze twee (volwassen) kinderen een 'superieur' huisje geboekt vanwege de ligging aan het water. Inderdaad een mooi plekje gekregen met uitzicht op één van de meertjes. Wij hadden een terras + uitloop naar gezamenlijk grasveld/tuin (er zijn ook huisjes met alleen een niet al te groot terras boven het water). Vanwege de opmerkingen in reviews een 6-persoons huisje voor 4 personen gehuurd, dat was prima. Voldoende zitruimte aan de tafels, prima slaapkamers met voldoende bergruimte. Alleen te weinig gemakkelijke stoelen binnen en buiten. Alles schoon. Goede keukeninventaris. Personeel vriendelijk, 1x lekker gegeten in het restaurant. Nauwelijks gebruik gemaakt van de overigenvoorzieningen (zwembad oké maar op warme dagen erg druk). Genoeg leuke restaurants in Quand-plage en Fort-Mahon-Plage. Fijn strand.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Devue Marleen12-08-2019

nooit meer

huisjes sterk verouderd. Superieur huis gaat enkel over ligging, want ze zijn nog kleiner dan de huisjes die verder gelegen zijn. Slechte isolatie (baby's vd buren duidelijk hoorbaar). Slapen in de living slechts mogelijk voor 1 persoon anders kan deur niet meer open. Badplaatsen in de buurt zijn vergane glorie. Zwembadwater veel te koud voor kleine kinderen. Personeel aan receptie niet vriendelijk.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    1Astrid26-08-2018

Nooit meer!!

Een superieur huis voor 8 personen geboekt voor een beste prijs maar wat een tegenvaller en wat een spijt! Een klein, vies, oud huisje, zeker niet voor 8 personen, ook niet voor 2 volwassenen en 4 kinderen. De zithoek had 4 plaatsen waarvan 2 oude, kapotte stoeltjes. De eethoek 6 krappe plekken. Het geheel is vervallen en zeer toe aan een opknapbeurt. Alle hoeken in het huis waren vies, roestige randen, in de badkamer aangevreten door het vocht.. De bedden kraken en zweten en zijn kort (1.80). Huizen zijn zeer toe aan onderhoud, verf bladdert eraf, scheuren in de muren. Het stinkt in huis. Weinig te doen op het park, zwembad is leuk, mbv de pc vertaling konden we een pedalboot huren omdat de dame van de animatie geen Engels kon. Restaurant zeer duur in verhouding met de kwaliteit, sla zat vol met zand.. Blij dat een week om was en we een dag eerder naar huis zijn vertrokken. Never again..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Mv18-08-2018

Prima park, weinig NL, omgeving wat saai

Wij hebben hier een week verbleven en in het algemeen tevreden over het park. De omgeving viel ons wat tegen. Amiens op verdere afstand en abbaye de valloires en le crotoy op ca 45 min rijden. Verder strand dichtbij, maar het Nl strand is toch mooier.. we zouden eigenlijk twee weken blijven, maar een vonden we genoeg. Over het park: leuk aangelegd, veel fransen, dus helaas weinig speelgenootjes voor de kinderen (nl). Kleine supermarkt, huisje prima vonden wij; alles aanwezig (we hadden wel 6 pers voor 4!). Wifi matig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam! (Konden tweede week gratis omboeken naar ander park, etc). Let op: kids club kost 30 euro per dagdeel en is enkel frans. Zwembad streng, maar erg mooi en leuk (golven, glijbanen). Drukte vonden we meevallen (in hoogseizoen).

• 5Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Gruiters14-08-2018

Zeer mooi aangelegd park

Mooi vakantiepark. Mooie ligging. Wij hadden geluk dat wij midden in het centrum zaten vlak bij het zwembad. Fatsoenlijk appartement. Klein, maar wel voldoende. WiFi is gratis. Met bijbetaling krijg je WiFi met snellere verbinding. Receptie tot 20.00 uur open is lang genoeg. Drukte is in elk binnenzwembad in Nederland. Ik denk nog wel drukker dan hier. Kortom een mooi vakantiepark met mooie zwembaden. Je dient je idd wel aan de regels van het zwembad te houden. De badmeester fluiten dan ook regelmatig. Maar dat is niet erg als je je gewoon aan de regels houdt. Het is idd een Franstalig park, maar ja je zit in Frankrijk.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Jeroen09-08-2018

Als je weet wat je kunt verwachten- PRIMA

De omgeving is mooi,huisje klein maar oké en de bedden wat ons vijf-en betrof wel hard, maar overigens prima om op te slapen. We hadden tussendoor schoonmaak, echt netjes weer op orde. Ook eventuele gebreken werden verholpen. Na een blikseminslag hadden we wat defecten, maar ook daar is keurig opvolging aan gegeven. Personeel is vriendelijk, en het zwembad is met een binnen- en buitenbad afdoende groot.De zomermarkt op Fort-Mahon op Di- en Vrij- is aan te bevelen. voor zover de + punten.

Het is een park gericht (alleen) op Fransen, met alle ' eigenaardigheden' van dien. De regeltjes rondom tijden, zwembad zijn wij Hollanders niet gewend. Erg stipt zijn ze niet als het op aanvang van iets aankomt, des te sneller zijn ze met het afronden er van. Het treintje reed de betreffende week niet- en de weer er na ook niet - en daarna? Erg jammer, en niks geen compensatie met 'iets'. Zwembad druk, en met Engels kom je niet veel verder hier

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6GHOT01-08-2018

Accomodatie NOK spijtig want decor is best prima

• Ons huisje was op 20 minuten stappen van het centrum. (bij de boeking was het duidelijk dat we kinderen hadden van 3 en 6 jaar)
    • Zwembad was overbezet. Externe en groepen hebben toegang tot het zwembad. Geen plaats rond en in het zwembad
    • "La plage" beschikt over een apart zwembad dicht bij de zee waar wij geen toegang hadden.
    • Geen dampkap in het huis

Spijtig want is een mooi vakantiepark.

• 6Activiteiten

• Eten en drinkenLunch
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQNiet toegestaan

Pierre & Vacances

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin