Vakantiepark P&V Belle Dune

• Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hadden vooraf gezien dat er wel wat slechte reviews waren, maar dit bleek onterecht. Het is mooi en verzorgd park met goede kwaliteit/prijs verhouding. Veel te ontdekken in de omgeving en maar 3 uurtjes rijden vanuit Vlaanderen. Zwembad mocht wel open zijn in de voormiddag ook.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk park, schoon, rustig, mooie omgeving

Harry
24-8-2019
  • Onderkomen8

Het huisje 4/5 personen is ruim genoeg voor twee, een gezin met twee kinderen zou ik adviseren om een huisje voor 6/8 personen te kiezen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prettig verblijf, leuk uitzicht op het meertje

Marjan
17-8-2019
  • Onderkomen7

We hebben met onze twee (volwassen) kinderen een 'superieur' huisje geboekt vanwege de ligging aan het water. Inderdaad een mooi plekje gekregen met uitzicht op één van de meertjes. Wij hadden een terras + uitloop naar gezamenlijk grasveld/tuin (er zijn ook huisjes met alleen een niet al te groot terras boven het water). Vanwege de opmerkingen in reviews een 6-persoons huisje voor 4 personen gehuurd, dat was prima. Voldoende zitruimte aan de tafels, prima slaapkamers met voldoende bergruimte. Alleen te weinig gemakkelijke stoelen binnen en buiten. Alles schoon. Goede keukeninventaris. Personeel vriendelijk, 1x lekker gegeten in het restaurant. Nauwelijks gebruik gemaakt van de overigenvoorzieningen (zwembad oké maar op warme dagen erg druk). Genoeg leuke restaurants in Quand-plage en Fort-Mahon-Plage. Fijn strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

nooit meer

Devue Marleen
12-8-2019
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

huisjes sterk verouderd. Superieur huis gaat enkel over ligging, want ze zijn nog kleiner dan de huisjes die verder gelegen zijn. Slechte isolatie (baby's vd buren duidelijk hoorbaar). Slapen in de living slechts mogelijk voor 1 persoon anders kan deur niet meer open. Badplaatsen in de buurt zijn vergane glorie. Zwembadwater veel te koud voor kleine kinderen. Personeel aan receptie niet vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit meer!!

Astrid
26-8-2018

Een superieur huis voor 8 personen geboekt voor een beste prijs maar wat een tegenvaller en wat een spijt! Een klein, vies, oud huisje, zeker niet voor 8 personen, ook niet voor 2 volwassenen en 4 kinderen. De zithoek had 4 plaatsen waarvan 2 oude, kapotte stoeltjes. De eethoek 6 krappe plekken. Het geheel is vervallen en zeer toe aan een opknapbeurt. Alle hoeken in het huis waren vies, roestige randen, in de badkamer aangevreten door het vocht.. De bedden kraken en zweten en zijn kort (1.80). Huizen zijn zeer toe aan onderhoud, verf bladdert eraf, scheuren in de muren. Het stinkt in huis. Weinig te doen op het park, zwembad is leuk, mbv de pc vertaling konden we een pedalboot huren omdat de dame van de animatie geen Engels kon. Restaurant zeer duur in verhouding met de kwaliteit, sla zat vol met zand.. Blij dat een week om was en we een dag eerder naar huis zijn vertrokken. Never again..

Prima park, weinig NL, omgeving wat saai

Mv
      18-8-2018
      • Activiteiten5

Wij hebben hier een week verbleven en in het algemeen tevreden over het park. De omgeving viel ons wat tegen. Amiens op verdere afstand en abbaye de valloires en le crotoy op ca 45 min rijden. Verder strand dichtbij, maar het Nl strand is toch mooier.. we zouden eigenlijk twee weken blijven, maar een vonden we genoeg. Over het park: leuk aangelegd, veel fransen, dus helaas weinig speelgenootjes voor de kinderen (nl). Kleine supermarkt, huisje prima vonden wij; alles aanwezig (we hadden wel 6 pers voor 4!). Wifi matig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam! (Konden tweede week gratis omboeken naar ander park, etc). Let op: kids club kost 30 euro per dagdeel en is enkel frans. Zwembad streng, maar erg mooi en leuk (golven, glijbanen). Drukte vonden we meevallen (in hoogseizoen).

Zeer mooi aangelegd park

Gruiters
      14-8-2018
      • Activiteiten6

Mooi vakantiepark. Mooie ligging. Wij hadden geluk dat wij midden in het centrum zaten vlak bij het zwembad. Fatsoenlijk appartement. Klein, maar wel voldoende. WiFi is gratis. Met bijbetaling krijg je WiFi met snellere verbinding. Receptie tot 20.00 uur open is lang genoeg. Drukte is in elk binnenzwembad in Nederland. Ik denk nog wel drukker dan hier. Kortom een mooi vakantiepark met mooie zwembaden. Je dient je idd wel aan de regels van het zwembad te houden. De badmeester fluiten dan ook regelmatig. Maar dat is niet erg als je je gewoon aan de regels houdt. Het is idd een Franstalig park, maar ja je zit in Frankrijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Als je weet wat je kunt verwachten- PRIMA

Jeroen
      9-8-2018
      • Activiteiten5

De omgeving is mooi,huisje klein maar oké en de bedden wat ons vijf-en betrof wel hard, maar overigens prima om op te slapen. We hadden tussendoor schoonmaak, echt netjes weer op orde. Ook eventuele gebreken werden verholpen. Na een blikseminslag hadden we wat defecten, maar ook daar is keurig opvolging aan gegeven. Personeel is vriendelijk, en het zwembad is met een binnen- en buitenbad afdoende groot.De zomermarkt op Fort-Mahon op Di- en Vrij- is aan te bevelen. voor zover de + punten.

Het is een park gericht (alleen) op Fransen, met alle ' eigenaardigheden' van dien. De regeltjes rondom tijden, zwembad zijn wij Hollanders niet gewend. Erg stipt zijn ze niet als het op aanvang van iets aankomt, des te sneller zijn ze met het afronden er van. Het treintje reed de betreffende week niet- en de weer er na ook niet - en daarna? Erg jammer, en niks geen compensatie met 'iets'. Zwembad druk, en met Engels kom je niet veel verder hier

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Accomodatie NOK spijtig want decor is best prima

GHOT
      1-8-2018
      • Onderkomen6
      • Onderkomen6
      • Activiteiten6
      • Ons huisje was op 20 minuten stappen van het centrum. (bij de boeking was het duidelijk dat we kinderen hadden van 3 en 6 jaar)
      • Zwembad was overbezet. Externe en groepen hebben toegang tot het zwembad. Geen plaats rond en in het zwembad
      • "La plage" beschikt over een apart zwembad dicht bij de zee waar wij geen toegang hadden.
      • Geen dampkap in het huis

Spijtig want is een mooi vakantiepark.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer met kinderen

Ewald kooijman
      26-7-2018
      • Activiteiten1
      • Activiteiten1

De omgeving is schitterend, huisjes leuk. Maar de activiteiten zijn voor zo,n park te kleinschalig en ongeorganiseerd. Alles gebeurt franstalig terwijl er engelsen,duitsers en Nederlanders op het park zitten.deze worden er dan ook niet bij betrokken. Het is een beetje triest dat er bij een boys vs girls .zoals op het bord stond er alleen franstalige liedjes werden gevraagd. Er is dan ook niemand buiten de receptie die fatsoenlijk engels spreektook niet van de animatie. Het zwembad is om 19.00 dicht en ook daar zijn geen activiteiten Zoals aquajoggen waterpolo e.d. Ander minpunt is dat ook in het hoogseizoen de receptie gewoon dicht is om 20.00u en dat we na drie dagen en twee keer vragen nog niet genoeg stoelen en een tafel met een kapotte poot op hebben. Jammer we zijn ook in een vakantiepark geweest(wat volgens mij bij dezelfde groep hoort ) daar gebeurt dit wel dus daar hadden we wel op gerekend. DIT IS NU DUS IN HET HOOGSEIZOEN.

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • HuisdierenOp aanvraag
      • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand2 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen

• FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan2, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieBinnen
      • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark P&V Belle Dune in Fort Mahon Plage (Somme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark P&V Belle Dune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.