Vakantiepark P&V Belle Dune

99 reviews over Vakantiepark P&V Belle Dune in het Nederlands

Nooit meer!!

Astrid,
26-8-2018

Een superieur huis voor 8 personen geboekt voor een beste prijs maar wat een tegenvaller en wat een spijt!

Een klein, vies, oud huisje, zeker niet voor 8 personen, ook niet voor 2 volwassenen en 4 kinderen. De zithoek had 4 plaatsen waarvan 2 oude, kapotte stoeltjes. De eethoek 6 krappe plekken. Het geheel is vervallen en zeer toe aan een opknapbeurt. Alle hoeken in het huis waren vies, roestige randen, in de badkamer aangevreten door het vocht.. De bedden kraken en zweten en zijn kort (1.80). Huizen zijn zeer toe aan onderhoud, verf bladdert eraf, scheuren in de muren. Het stinkt in huis.

Weinig te doen op het park, zwembad is leuk, mbv de pc vertaling konden we een pedalboot huren omdat de dame van de animatie geen Engels kon. Restaurant zeer duur in verhouding met de kwaliteit, sla zat vol met zand..

Blij dat een week om was en we een dag eerder naar huis zijn vertrokken. Never again..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
      • Onderkomen8
      • Onderkomen8
      • Activiteiten5

Wij hebben hier een week verbleven en in het algemeen tevreden over het park. De omgeving viel ons wat tegen. Amiens op verdere afstand en abbaye de valloires en le crotoy op ca 45 min rijden. Verder strand dichtbij, maar het Nl strand is toch mooier.. we zouden eigenlijk twee weken blijven, maar een vonden we genoeg. Over het park: leuk aangelegd, veel fransen, dus helaas weinig speelgenootjes voor de kinderen (nl). Kleine supermarkt, huisje prima vonden wij; alles aanwezig (we hadden wel 6 pers voor 4!). Wifi matig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam! (Konden tweede week gratis omboeken naar ander park, etc). Let op: kids club kost 30 euro per dagdeel en is enkel frans. Zwembad streng, maar erg mooi en leuk (golven, glijbanen). Drukte vonden we meevallen (in hoogseizoen).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer mooi aangelegd park

Gruiters,
      14-8-2018
      • Activiteiten6

Mooi vakantiepark. Mooie ligging. Wij hadden geluk dat wij midden in het centrum zaten vlak bij het zwembad. Fatsoenlijk appartement. Klein, maar wel voldoende. WiFi is gratis. Met bijbetaling krijg je WiFi met snellere verbinding. Receptie tot 20.00 uur open is lang genoeg. Drukte is in elk binnenzwembad in Nederland. Ik denk nog wel drukker dan hier. Kortom een mooi vakantiepark met mooie zwembaden. Je dient je idd wel aan de regels van het zwembad te houden. De badmeester fluiten dan ook regelmatig. Maar dat is niet erg als je je gewoon aan de regels houdt. Het is idd een Franstalig park, maar ja je zit in Frankrijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Pierre & Vacances

Als je weet wat je kunt verwachten- PRIMA

Jeroen,
      9-8-2018
      • Activiteiten5

De omgeving is mooi,huisje klein maar oké en de bedden wat ons vijf-en betrof wel hard, maar overigens prima om op te slapen. We hadden tussendoor schoonmaak, echt netjes weer op orde. Ook eventuele gebreken werden verholpen. Na een blikseminslag hadden we wat defecten, maar ook daar is keurig opvolging aan gegeven. Personeel is vriendelijk, en het zwembad is met een binnen- en buitenbad afdoende groot.De zomermarkt op Fort-Mahon op Di- en Vrij- is aan te bevelen. voor zover de + punten.

Het is een park gericht (alleen) op Fransen, met alle ' eigenaardigheden' van dien. De regeltjes rondom tijden, zwembad zijn wij Hollanders niet gewend. Erg stipt zijn ze niet als het op aanvang van iets aankomt, des te sneller zijn ze met het afronden er van. Het treintje reed de betreffende week niet- en de weer er na ook niet - en daarna? Erg jammer, en niks geen compensatie met 'iets'.

Zwembad druk, en met Engels kom je niet veel verder hier

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
      • Onderkomen6
      • Onderkomen6
      • Activiteiten6

- Ons huisje was op 20 minuten stappen van het centrum. (bij de boeking was het duidelijk dat we kinderen hadden van 3 en 6 jaar)

- Zwembad was overbezet. Externe en groepen hebben toegang tot het zwembad. Geen plaats rond en in het zwembad

- "La plage" beschikt over een apart zwembad dicht bij de zee waar wij geen toegang hadden.

- Geen dampkap in het huis

Spijtig want is een mooi vakantiepark.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer met kinderen

Ewald kooijman,
      26-7-2018
      • Activiteiten1
      • Activiteiten1

De omgeving is schitterend, huisjes leuk.

Maar de activiteiten zijn voor zo,n park te kleinschalig en ongeorganiseerd.

Alles gebeurt franstalig terwijl er engelsen,duitsers en Nederlanders op het park zitten.deze worden er dan ook niet bij betrokken.

Het is een beetje triest dat er bij een boys vs girls .zoals op het bord stond er alleen franstalige liedjes werden gevraagd.

Er is dan ook niemand buiten de receptie die fatsoenlijk engels spreektook niet van de animatie. Het zwembad is om 19.00 dicht en ook daar zijn geen activiteiten

Zoals aquajoggen waterpolo e.d.

Ander minpunt is dat ook in het hoogseizoen de receptie gewoon dicht is om 20.00u en dat we na drie dagen en twee keer vragen nog niet genoeg stoelen en een tafel met een kapotte poot op hebben.

Jammer we zijn ook in een vakantiepark geweest(wat volgens mij bij dezelfde groep hoort ) daar gebeurt dit wel dus daar hadden we wel op gerekend. DIT IS NU DUS IN HET HOOGSEIZOEN.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Ruud Vervaart,
      18-6-2018
      • Onderkomen2
      • Onderkomen2
      • Activiteiten5

Huizen zijn ontzettend klein, niet praktisch ingericht en zeker ook niet echt gebruiksvriendelijk. De staat van onderhoud is gewoon slecht. De vloer plakte bij aankomst en er hing een penetrante geur. Keukentje is zeer onhandig en je kunt er niet eens met 2 staan. Er is zeker sprake van achterstallig onderhoud. Zowel binnen als buiten het huis. En dan hadden wij nog de meest luxueuze uitvoering van huis.

Al met al een dikke onvoldoende . Het weer vergoedde veel!

Gereisd met vrienden in juni 2018
      Social Room, REPUTATION MANAGER, 21-6-2018

Beste Ruud,

Bedankt voor het verblijven op onze Village Club Belle Dune residentie in het prachtige Picardië en voor het delen van uw ervaringen.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u uw cottage niet in een goede staat heeft aangetroffen. Wij nemen uw feedback ter harte en zullen deze meenemen in de aanpassingen die wij op onze residentie uit zullen voeren.

Het is fijn dat het weer zo mee zat en u heerlijk van de zon heeft kunnen genieten. Hopelijk heeft u veel plezier in het zwembad gehad en leuke uitstapjes in de omgeving gemaakt, zoals wandelen langs de baai van de Somme. Wij kunnen ons voorstellen dat de omgeving ook een dikke plus is.

Met vriendelijke groet,

Het Pierre & Vacances Village Club Belle Dune team

Nooit meer

Peter,
      29-8-2017
      • Onderkomen1
      • Onderkomen1

We hadden voor 4 personen een huis geboekt met 2 slaapkamers en balkon. Eenmaal aangekomen kregen we een heel klein huisje met 1 slaapkamer. Onbegrijpelijk dat ze dit zelfs als 5 persoons appartement durven aan te bieden.

Ondanks dat we zwart op wit konden aantonen dat we toch echt een groter huis hadden geboekt, bleven zo volhouden dat we dat niet hadden gereserveerd. Daarop contact gezocht met ons boekingsburo die dan weer contact zou opnemen met dit verblijf. Echter, bij dit verblijf werd gewoon de telefoon niet opgenomen.

Toen er 's avonds ook nog eens onvoldoende dekens en kussen waren en er 's avonds niemand meer te bereiken is, hielden we het de volgende dag voor gezien.

Gelukkig had ondertussen ons boekingsburo ons toegezegd de reissom te vergoeden, maar dat we wel even een factuur moesten kunnen overleggen van dit verblijf. Echter toen we hadden aangegeven te gaan vertrekken wilde dit verblijf ons geen factuur geven.

Omdat we door omstandigheden slechts een weekje vakantie hadden, is deze behoorlijk in het water gevallen.

Moet wel toegeven dat het appartement schoon was. De tuin er omheen was een grote wildernis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastische omgeving en park

rene,
      28-3-2017
      • Onderkomen10
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10
      • Activiteiten10

Hele leuke sfeer op park, boek wel een huisje dat iets ruimer is dan opgegeven aantal personen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Plaatjes doen mooier aan dan werkelijkheid

J. van Braam
      17-9-2016

Park Belle Dune, Fort Mahon Plage. Mooi park en appartement is goed. Alles is aanwezig. Echter, bedden zij slecht. Horeca geen bediening. Restaurant matig eten voor te veel geld. Aanwezig supermarkt weinig aanbod en veel te duur. Zwembad mooi, maar wanneer je 1100 mensen erin laat dan is zwemmen er niet meer bij. Weinig vertier voor tieners. Verhuur van kano's en waterfietsen, zonde van je geld. Meer loopt dood aan alle kanten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
          • Eten en drinkenLunch
          • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark P&V Belle Dune in Fort Mahon Plage (Somme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark P&V Belle Dune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.